Izobraževalni program: ARANŽERSKI TEHNIK
Sprejeto na 52.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 26. 10. 2001
POSPEŠEVANJE PRODAJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
35 |
105 |
140 |
4. |
34 |
102 |
136 |
skupaj |
69 |
207 |
276 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
3. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
pospeševanje prodaje in trženje |
Dijaki |
Dijak |
|
|
|
Razvija sposobnost opazovanja. Razvija strokovnost. Razvija poklicno odgovornost. |
Študije primerov iz prakse. Obisk trgovin, opazovanje, snemanje, izpolnjevanje učnih listov, analiza. Simuliranje službe za pospeševanje prodaje. |
pospeševanje prodaje v prodajalni |
|
|
|
|
|
Razvija kreativnost. Razvija inovativnost. Razvija estetski čut. Razvija sposobnost opazovanja. Razvija čut za natančnost. |
Ogledi prodajaln, opazovanje, snemanje. Simuliranje prodajalne. |
pospeševanje prodaje pri kupcih |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost opazovanja. Razvija strokovnost. Razvija poklicno odgovornost. Razvija osebno odgovornost. |
Tekmovanje v pospeševanju prodaje. |
načrtovanje akcije pospeševanja prodaje |
|
|
|
|
|
Razvija kreativnost. Razvija natančnost. Razvija sposobnost komuniciranja. |
Predstavi izdelke. |
4.letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
pospeševanje prodaje pri posrednikih |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija sposobnost opazovanja. Razvija kreativnost. |
Vaje za motiviranje prodajnega osebja. Vaje za posredovanje idej posameznih orodij pospeševanja prodaje. Ogled učne kasete in analiza. |
sejem kot orodje pospeševanja prodaje |
|
|
|
|
|
Razvija kreativnost. Razvija natančnost. Razvija sposobnost opazovanja. |
Obisk sejmov. Igranje vlog. Vaje za poslušanje strank. Vaje za nagovarjanje strank. Simuliranje sejmov. |
pospeševanje prodaje pri prodajnem osebju |
|
|
|
|
|
Razvija strokovno odgovornost. Razvija sposobnost vživljanja. Razvija samokritičnost. |
Sestavljanje oziroma izdelava vizitk. Vaje nebesedne komunikacije. Obiski v različnih podjetjih, opazovanje in opravljanje intervjujev z vodilnimi delavci podjetju. Igranje vlog. |
skupne akcije pospeševanja prodaje |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost opazovanja. |
Obiski v različnih podjetjih, opazovanje in opravljanje intervjujev z vodilnimi delavci v podjetju, snemanje in analiza. |
načrtovanje celovitih akcij pospeševanja prodaje |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost in natančnost. Razvija ustvarjalnost. |
Uporaba računalniškega grafičnega programa. |
pospeševanje prodaje v mednarodnem trženju |
|
|
|
|
|
Razvija poklicno odgovornost. |
Strokovna ekskurzija v tujino. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Trženje |
|
|
Aranžerstvo in oblikovanje |
|
|
Dekoraterstvo |
|
|
Psihologija |
|
|
Kemija s poznavanjem blaga |
|
|
Poslovno komuniciranje |
|
3. letnik
4. letnik