Izobraževalni program: ARANŽERSKI TEHNIK
Sprejeto na 52.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 26. 10. 2001
OBLIKOVANJE S CVETJEM
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
35 |
140 |
175 |
4. |
34 |
136 |
170 |
skupaj |
69 |
276 |
345 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
3. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
IDEJA, MOTIV, SKICA CVETLIČNE VEZAVE IN DEKORACIJE V PROSTORU |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija čut za opazovanje. Razvija natančnost. Krepi ustvarjalnost. Razvija sposobnost razločevanja. Razvija zmožnost povezovanja. |
Vaja: |
|
|
|
Vaja: skica konstrukcije z razporeditvijo težišč, linij in elementov v posamezni cvetlični vezavi in dekoraciji. |
|
|
|
Vaja: skica opornih točk v posamezni cvetlični vezavi in dekoraciji. |
NAČELA OBLIKOVANJA CVETLIČNE VEZAVE IN DEKORACIJE V PROSTORU |
|
|
|
|
|
Razvija odnos do cvetja , zelenja, rastlin in rastlinskih delov. Se zave pomena ekološke osveščenosti pri izbiri materialov. Razvija estetske vrednote. |
Vaja: |
|
|
Razvijejo estetsko vrednoto – urejenost. Razvijejo sposobnost razločevanja. Razvije sposobnost primerjave in povezave. |
Prikaz: Vaja: |
|
|
Pridobi občutek za proporc. Razvije samoiniciativnost. Razvija natančnost. |
Vaja: |
|
|
Razvija sposobnost hitrega reagiranja in sledenja modnim trendom. Razvija sposobnost razlikovanja. |
Vaja: |
ZGODOVINA CVETLIČNIH VEZAV, DEKORACIJ IN STILOV |
|
|
|
|
|
Se osebnostno razvija. Razvija sposobnost opazovanja in povezovanja. Razvija si likovni izraz. Razvija povezanost z naravo. |
Vaja: Ogled videokasete. Ogled zgodovinskega muzeja. |
|
|
|
Vaja: grški venec. |
|
|
|
Vaja: skica stenske dekoracije. |
|
|
Krepi prostorsko predstavljivost. Razvija občutek za skladnost. Razvije samostojnost. Razvije raziskovalni čut. Razvije ekološko zavest. Razvija občutek za čas in prostor. Se kulturno bogati. Razvije samoiniciativnost. |
Vaja: Ogled videokasete. Ogled zgodovinskega muzeja. |
|
|
|
Vaja: skica cvetlične vezave. |
|
|
|
Vaja: skica cvetlične vezave. |
4. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
||||
SPOROČILNOST CVETLIČNIH VEZAV IN DEKORACIJ |
Dijak |
Dijak |
|
||||
|
|
Razvija vsesplošno razgledanost in osveščenost. Razvije kreativnost. Razvije sposobnost komuniciranja. Razvija sposobnost prenašanja konkurence. Razvije ekonomičnost. Razvije pravilen odnos do dela. |
Vaja:
|
||||
OBLIKOVANJE S CVETJEM |
|
|
|
||||
|
|
Razvija čutnost. Razvija odnos do narave. Razvija estetski čut. |
Vaja:
Diafilm: nasadki, venčki, aranžmaji, šopki, pletenice, … |
||||
|
|
Razvija sposobnost oblikovanja prostorske orientiranosti. Razvija kreativnost. Razvije sposobnost razločevanja. |
Vaja:
|
||||
|
|
Razvije kreativnost. Razvije sposobnost komuniciranja. Razvija sposobnost prenašanja konkurence. Razvije ekonomičnost. Razvije pravilen odnos do dela. |
Vaja:
Demonstracija: tehnike izdelave šopkov. |
||||
|
|
|
Vaja: izdelava različnih aranžmajev glede na namen uporabe. Prikaz posod iz različnih materialov. |
||||
|
|
|
Vaja:
|
||||
|
|
|
Vaja: izdelava nasadkov v različnih stilih oblikovanja. |
||||
|
|
|
Vaja: izdelava vencev v različnih stilih oblikovanja. |
||||
|
|
Razvije kreativnost. Razvije sposobnost komuniciranja. Razvija sposobnost prenašanja konkurence. Razvije ekonomičnost. Razvije pravilen odnos do dela. |
Vaja: opis tehnike izvedbe posamezne cvetlične vezave in dekoracije. |
||||
|
|
|
Prikaz dekoracije izložbenega okna. |
||||
|
|
|
Prikaz dekoracije poslovnega prostora. |
||||
|
|
|
Prikaz dekoracije kulturnih in konferenčnih dvoran. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Aranžerstvo in oblikovanje |
|
|
Aranžerstvo in oblikovanje Rastline v prostoru |
|