Izobraževalni program: ARANŽERSKI TEHNIK
Sprejeto na 52.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 26. 10. 2001
RASTLINE V PROSTORU
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
20 |
50 |
70 |
4. |
15 |
53 |
68 |
skupaj |
35 |
103 |
138 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
3. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
OKRASNE RASTLINE |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Se osebnostno razvija. Razvija sposobnost opazovanja. Razvija human odnos do rastlin. Razvija povezanost z naravo. |
Vaja: |
SEZONSKA UPORABA OKRASNIH RASTLIN |
|
|
|
|
|
Razvije čut za opazovanje in razlikovanje. Razvija odgovornost do dela. |
Demonstracija: habitus rastline, korenine, steblo, poganjki, listi, cvetovi, plodovi, semena. Vaja: prepoznavanje in uporaba rastlinskih elementov v cvetličnih vezavah in dekoracijah. |
|
|
Razvijajo vztrajnost in iznajdljivos. Razvijejo natančnost in doslednost. |
Ogled rastlin v parku, rastlinjaku. Vaja: |
|
|
Razvije čut za opazovanje in razlikovanje. Razvija odgovornost do dela. Razvijajo vztrajnost in iznajdljivost. Razvijejo natančnost in doslednost. |
Ogled poletnih zanimivosti parka Vaja: |
4. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
SEZONSKA UPORABA OKRASNIH RASTLIN |
Dijak |
Dijak |
Dijak |
|
|
Razvije čut za opazovanje in razlikovanje. Razvija odgovornost do dela. Razvijajo vztrajnost in iznajdljivost. Razvijejo natančnost in doslednost. |
Ogled jesenske barvitosti v naravi. Vaja:
|
|
|
Razvije čut za opazovanje in razlikovanje. Razvija odgovornost do dela. Razvijajo vztrajnost in iznajdljivost. Razvijejo natančnost in doslednost. |
Strokovna ekskurzija: ogled rastlin. Vaja:
|
POSUŠENE RASTLINE |
|
|
|
|
|
Zna vrednotiti in ceniti naravne materiale. |
Demonstracija: različni primeri posušenih rastlinskih delov. |
|
|
|
Vaja: sušenje rastlinskih delov. |
RASTLINE IZ PAPIRJA, SVILE IN UMETNIH MATERIALOV |
|
|
|
|
|
Razvije ekološko osveščenost in spozna okolju prijazne materiale. |
Demonstracija: različni primeri rastlin iz papirja, svile in umetnih materialov. Vaja: cvet iz papirja, svile in drugih umetnih materialov. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Oblikovanje s cvetjem |
|
|
Oblikovanje s cvetjem, Aranžerstvo in oblikovanje |
|