Izobraževalni program: EKONOMSKI TEHNIK (IS)
Sprejeto na 28.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 6. 1999
POSLOVNA MATEMATIKA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
70 |
70 |
|
4. |
68 |
68 |
|
skupaj |
138 |
|
138 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
3. letnik
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
RAZMERJA IN SORAZMERJA |
Dijak |
Dijak |
|
Razmerje, sorazmerje |
|
Razvija natančnost. |
Reševanje nalog iz enostavnih, sestavljenih ter podaljšanih sorazmerij. |
Premo in obratno sorazmerje |
|
||
SKLEPNI RAČUN |
|
|
|
Enostavni sklepni račun |
|
Razvija natančnost. |
Reševanje nalog iz enostavnega ter sestavljenega sklepnega računa. |
Sestavljeni sklepni račun |
|||
VERIŽNI RAČUN |
|
|
|
|
|
Razvija odgovornost. |
Reševanje nalog iz verižnega računa. |
RAZDELILNI RAČUN |
|
|
|
Enostavni razdelilni račun |
|
Reševanje nalog iz enostavnega ter sestavljenega razdelilnega računa. |
|
Sestavljeni razdelilni račun |
|
Razvija natančnost. |
|
ZMESNI RAČUN |
|
|
|
|
|
Reševanje nalog iz pravega ter nepravega zmesnega računa. |
|
Pravi zmesni račun |
na osnovi danih kvalitet sestavin in zahtevane kvalitete zmesi določi razmerje mešanja za primer enostavnega ali sestavljenega pravega zmesnega računa; |
||
PROCENTNI RAČUN |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost. Razvija odgovornost. |
Reševanje nalog iz procentnega računa. |
OBRESTNI RAČUN |
|
|
|
Osnovni pojmi obrestnega računa |
|
Razvija strokovnost. Razvija občutek za varčnost. Razvija odgovornost. Razvija zanesljivost. |
Reševanje nalog iz navadnega obrestnega računa. |
Navadni obrestni račun |
|
|
|
4. letnik
INFORMATIVNI CILJI VSEBINE |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi. |
OBRESTNO OBRESTNI RAČUN |
|
|
|
Dekurzivno obrestovanje |
|
Razvija strokovnost. Razvija občutek za varčnost. Razvija odgovornost. Razvija zanesljivost. |
Reševanje nalog iz dekurzivnega obrestno obrestnega računa. |
Anticipativno obrestovanje |
|
Reševanje nalog iz anticipativnega obrestno obrestnega računa. |
|
PERIODIČNE VLOGE IN RENTE |
|
|
|
Periodične vloge |
|
||
Rente |
|
Razvija natančnost pri preštevanju kapitalizacijskih obdobij. |
Reševanje nalog iz periodičnih vlog, rent ter kombiniranih nalog iz vlog in rent. |
POSOJILA |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, zanesljivost ter odgovornost pri izračunavanju anuitete ter sestavljanju amortizacijskega načrta. |
Sestavljanje amortizacijskega načrta pri obročnem ter anuitetnem načinu odplačevanja posojila. |
Obročni način odplačevanja posojil Anuitetni način odplačevanja posojil |
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Gospodarsko poslovanje |
|