Izobraževalni program: ELEKTROTEHNIK RAČUNALNIŠTVA
Sprejeto na 58. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 7. 6. 2002
PODATKOVNE BAZE
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
Teorija (ur) |
Laboratorijske vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
3. |
70 |
35 |
105 |
4. |
102 |
34 |
136 |
skupaj |
172 |
69 |
241 |
Dijak (dijakinja):
INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijak (dijakinja) | Dijak (dijakinja) | ||
Informacijski sistemi |
|
|
|
Zgradba podatkovne baze |
|
|
|
Datotečne organizacije |
|
|
|
Podatkovni modeli |
|
|
|
Relacijska algebra |
|
|
|
|
|||
Povpraševanje s primer elementi – QBE (Query By Example) |
|
|
|
Uvod v SQL (Structured Query Language) |
|
|
|
Ukazi skupine DML (jezik za ravnanje s podatki) |
|
|
|
Ukazi skupine DDL (jezik za definiranje podatkov) |
|
|
|
Ukazi skupine za določitev pravil uporabe podatkov v podatkovni bazi |
|
|
|
Transakcije |
|
|
|
Programiranje strežnika in klici strežniških procedur na strani odjemalca |
|
|
|
Objektne podatkovne baze |
|
|
|
|
|||
Objektni model za dostop do podatkovnih baz |
|
|
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Pri preverjanja znanja dijaki v skupinah ali individualno izdelajo vajo po vsakem zaključenem poglavju, s katero dokažejo razumevanje znanja in praktično uporabo pridobljenega znanja.
Pri ustnem zagovoru se ocenjujejo izdelane vaje, razumevanje posameznih rešitev, metode reševanja, ustreznost in kakovost rešitve.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
Predmet |
Znanja |
|
|
Algoritmi in programski jeziki |
|
|
Računalništvo in dokumentiranje |
|
|
Računalniška omrežja |
|
|
Računalniška omrežja |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Algoritmi in programski jeziki |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Algoritmi in programski jeziki |
|