Izobraževalni program: FRAMACEVTSKI TEHNIK
Sprejeto na 43.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 11. 2000
KONTROLNE IN ANALIZNE METODE V FARMACIJI
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
70 |
70 |
|
4. |
68 |
68 |
|
skupaj |
138 |
|
138 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
3. letnik
Informativni cilji in vsebine |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Dobra proizvodna praksa |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete. Razvija čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov pri doseganju in ohranjanju kvalitete. |
|
Statistične metode |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost logičnega mišljenja in sklepanja. Si pridobiva samozavest in zanesljivost pri interpretaciji rezultatov dela. |
|
|
|
Razvija sposobnost logičnega mišljenja in sklepanja. |
|
|
|
Si pridobiva samozavest in zanesljivost pri interpretaciji rezultatov dela. |
|
|
|
||
Vzorčenje |
|
|
|
|
|
Razvija čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete |
|
|
|
Razvija sposobnost logičnega mišljenja in sklepanja Si pridobiva samozavest pri soodločanju o oceni kvalitete, |
|
|
|
Razvija sposobnost logičnega mišljenja in sklepanja. Si pridobiva samozavest in zanesljivost pri interpretaciji rezultatov dela. |
|
Dokumentacija |
|
|
|
|
|
Razvija čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete. Razvija čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov pri doseganju in ohranjanju kvalitete. Si pridobiva sposobnosti za timsko delo in komuniciranje. |
|
Kontrola farmacevtskih oblik |
|
|
|
|
|
Razvija čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete |
|
|
|
Si pridobiva samozavest in zanesljivost pri interpretaciji rezultatov dela. Razvija sposobnost logičnega mišljenja in sklepanja. Razvija čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov. |
|
Instrumentalne metode |
|
|
|
|
|
Si pridobiva samozavest in zanesljivost pri interpretaciji rezultatov dela. Razvija sposobnost logičnega mišljenja in sklepanja. Razvija čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov. Razvija sposobnost za raziskovalen pristop k reševanju zahtevnejših problemov. Pridobiva čut za samoizobraževanje in stalno strokovno izpopolnjevanje. |
Delavnica: primerjava nevtralizacijsko in oksidacijsko-redukcijsko titracijo. |
Mikrobiološke metode |
|
|
|
|
|
Razvija senzibilen odnos do dela z biološkim materialom in do dela v posebnih pogojih |
|
|
|
Razvija čut za varno delo ob upoštevanju predpisov Razvija čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete |
|
|
|
Razvija čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov pri doseganju in ohranjanju kvalitete |
|
Mikrobiološke metode |
|
|
|
|
|
Razvija senzibilen odnos do dela z biološkim materialom in do dela v posebnih pogojih. Razvija čut za varno delo ob upoštevanju predpisov. |
|
|
|
Razvija čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete. Razvija čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov pri doseganju in ohranjanju kvalitete. |
4. letnik
Informativni cilji in vsebine |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Instrumentalne metode |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete. |
Demonstracija: ogled delovanja aparatur na zavodu za farmacijo in preizkušanje zdravil. |
|
|
Si pridobiva samozavest in zanesljivost pri interpretaciji rezultatov dela. Razvija sposobnost logičnega mišljenja in sklepanja. Razvija čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov. |
Sheme aparatur Referat: |
|
|
Razvija sposobnost za raziskovalen pristop k reševanju zahtevnejših problemov. |
|
|
|
Razvija čut za inovativen in senzibilen odnos do tehnoloških novosti na svojem področju dela. |
Delavnica: primerjava različnih optičnih metod. |
|
|
Pridobiva čut za samoizobraževanje in stalno strokovno izpopolnjevanje. Razvija čut za delo z občutljivimi aparaturami. |
|
Instrumentalne metode |
|
|
|
|
|
Razvija čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete. Si pridobiva samozavest in zanesljivost pri interpretaciji rezultatov dela. |
Demonstracija: ogled delovanja aparatur na zavodu za farmacijo in preizkušanje zdravil. Sheme aparatur. |
|
|
Razvija sposobnost logičnega mišljenja in sklepanja. Razvija čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov. |
|
|
|
Razvija sposobnost za raziskovalen pristop k reševanju zahtevnejših problemov. |
|
|
|
Razvija čut za inovativen in senzibilen odnos do tehnoloških novosti na svojem področju dela. |
Referat: |
|
|
Pridobiva čut za samoizobraževanje in stalno strokovno izpopolnjevanje |
|
|
|
Razvija čut za delo z občutljivimi aparaturami. |
Referat: radioaktivnost. |
Biološke metode |
|
|
|
|
|
Razvija senzibilen odnos do dela z biološkim materialom in do dela v posebnih pogojih. |
Slike iz biološkega laboratorija. |
|
|
Razvija čut za varno delo ob upoštevanju predpisov. |
|
|
|
Razvija čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete. |
|
|
|
Razvija čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov. |
|
|
|
||
Stabilnost zdravil |
|
|
|
|
|
Razvija čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete. Razvija čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov pri doseganju in ohranjanju kvalitete. |
|
|
|
Razvija sposobnost logičnega mišljenja in sklepanja. |
|
|
|
Razvija sposobnost za raziskovalen pristop k reševanju zahtevnejših problemov. |
|
|
|
Razvija čut za varno delo ob upoštevanju predpisov. |
|
|
|
Pridobiva čut za samoizobraževanje in stalno strokovno izpopolnjevanje. |
|
Stabilnost zdravil |
|
|
|
|
|
Razvija čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete. |
|
|
|
Razvija čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov pri doseganju in ohranjanju kvalitete. |
|
|
|
Razvija sposobnost logičnega mišljenja in sklepanj. Razvija sposobnost za raziskovalen pristop k reševanju zahtevnejših problemov. |
|
|
|
Razvija čut za varno delo ob upoštevanju predpisov. Pridobiva čut za samoizobraževanje in stalno strokovno izpopolnjevanje. |
|
LADME |
|
|
|
|
|
||
|
|
Razvija sposobnost za raziskovalen pristop k reševanju zahtevnejših problemov. Razvija čut za varno delo ob upoštevanju predpisov. Razvija senzibilen odnos do dela z biološkim materialom. Pridobiva čut za samoizobraževanje in stalno strokovno spopolnjevanje. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Biologija 2. letnik Farmacevtska tehnologija |
|
|
Zdravstvena vzgoja z mikrobiologijo 2. letnik Zdravstvena vzgoja z mikrobiologijo 1. letnik Farmacevtska tehnologija |
|
|
Farmacevtska kemija 4. letnik Zdravstvena vzgoja z mikrobiologijo 2. letnik |
|
|
Farmacevtska tehnologija |
|
|
Farmacevtska kemija 4. letnik Farmacevtska kemija 3. letnik |
|
|
Farmacevtska tehnologija Farmacevtska kemija 3. letnik |
|