Izobraževalni program: GEODETSKI TEHNIK
Sprejeto na 40.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 30. 6. 2000
IZRAVNALNI RAČUNI
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   4.  | 
  
   68  | 
  
   68  | 
  
   136  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   68  | 
  
   68  | 
  
   136  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
| 
    Informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  ||
| 
   Izravnalni računi  | 
  
   | 
  
   Spozna povezanost izravnalnih računov z ostalimi področji geodezije Spozna vlogo matematike v geodeziji.  | 
  |
| 
   Natančnost meritev  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Spoznava smotrnost in ekonomičnost večkratnih ponavljanj iste meritve Razvija natančnost pri delu.  | 
  |
| 
   Poligonska vozlišča  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost in sistematičnost.  | 
  |
| 
   Sistemi linearnih enačb (SLE)  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pozna pomen natančnega računanja.  | 
  
   Vaja: matrično računanje s pomočjo računalniških programskih paketov.  | 
 
| 
   Osnove matematične statistike  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Spozna pomen in razvija natančnost in sistematičnost pri delu.  | 
  |
| 
   Metoda najmanjših kvadratov  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Spoznava pomen in prednosti avtomatske obdelave velikih količin podatkov s pomočjo sodobnih kalkulatorjev in računalnikov.  | 
  |
| 
   Višinska vozlišča  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sistematičnost in natančnost.  | 
  |
| 
   Trilateracija  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost povezovanja znanja. Razvija natančnost in sistematičnost.  | 
  |
| 
   Triangulacija  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost povezovanja znanja Razvija sistematičnost in natančnost pri delu.  | 
  |
| 
   Skupna izravnava smeri in dolžin  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sistematičnost in natančnost pri delu.  | 
  
   Seminarska naloga: izravnava manjše geodetske mreže.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Geodezija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Geodezija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Geodezija Opisna geometrija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Geodezija  | 
  
   |