Izobraževalni program: GRADBENI TEHNIK
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
GEODEZIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
  
   55  | 
  
   15  | 
  
   70  | 
 
| 
   4.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   skupaj  | 
  
   55  | 
  
   15  | 
  
   70  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
| 
    INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   NALOGE GEODEZIJE  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razume pomen povezovanja različnih strok. Razume povezanost poklicev. Pridobi vpogled v obsežnost dejavnosti širšega poklicnega področja.  | 
  
   Ogled prospektov in brošur s področja geodezije.  | 
 
| 
   MERSKE ENOTE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija odgovoren odnos do dela. Razvija sistematičnost in natančnost pri delu.  | 
  |
| 
   MERILA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sistematičnost in natančnost. Spozna pomen predhodnih meritev pri izdelavi načrtov.  | 
  |
| 
   GEODETSKO MERSKO ORODJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Spozna pomen timskega dela. Razvija sposobnost za delo v skupini.  | 
  
   Vaja (4 ure): uporaba in merjenje z geodetskimi merskimi orodji.  | 
 
| 
   NATANČNOST MERJENJ IN NAPAKE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija čut za natančnost in odgovornost pri opravljanu meritev.  | 
  
   Izračuni in ugotavljanje napak pri merjenju.  | 
 
| 
   TEODOLITI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija čut za odgovorno ravnanje z merilnimi instrumenti.  | 
  
   Preskus nastavitve in uporaba teodolita.  | 
 
| 
   VIŠINOMERSTVO  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razume pomen višin pri gradbenih delih.  | 
  
   Vaja (2 uri): določanje višin točk na podlagi različnih načinov višinomerstva.  | 
 
| 
   NIVELACIJSKO ORODJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Spozna pomen in razvija čut za natančnost. Razvija odgovoren odnos do dela.  | 
  |
| 
   NIVELIRANJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija čut za odgovornost pri delu. Spozna pomen pravilnega določanja višin pri gradbenih delih.  | 
  
   Vaja (2 uri): niveliranje in izdelava elaborata.  | 
 
| 
   KOORDINATNI SISTEM  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija čut za natančnost. Spozna pomen natančnosti.  | 
  
   Vaja: izračun koordinat.  | 
 
| 
   IZMERA ZEMLJIŠČA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   S poglabljanjem strokovnega znanja pridobiva poklicno samozavest.  | 
  
   Vaja (4 ure): primeri trikotne izmere in izračun površin.  | 
 
| 
   IZDELAVA GEODETSKIH NAČRTOV  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobiva motivacijo za širjenje področja strokovnih znanj.  | 
  
   Vaja: konstrukcija izohips med točkami z znano nadmorsko višino.  | 
 
| 
   GEODETSKA DELA PRI VISOKIH GRADNJAH  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija odgovornost, natančnost in sistematičnost pri delu. Spozna povezanost gradbeništva in geodezije.  | 
  
   Ogled oznak za opazovanje deformacij pri visokih zgradbah. Vaja (3 ure): zakoličevanje enostavnega objekta.  | 
 
| 
   GEODETSKA DELA PRI NIZKIH GRADNJAH  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija čut za odgovornost pri delu. Spozna povezanost gradbeništva in geodezije.  | 
  
   Ogled oznak in objektov na komunalnih vodih.  | 
 
| 
   GEODETSKE EVIDENCE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sistematičnost pri iskanju podatkov. Spozna odgovornost za varovanje podatkov in podatkovnih baz.  | 
  
   Ogled operata zemljiškega katastra.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Visoke zgradbe  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Nizke zgradbe  | 
  
   |