INFORMATIVNI
CILJI
|
FORMATIVNI
CILJI
|
SOCIALIZACIJSKI
CILJI
|
POSEBNOSTI
V IZVEDBI
|
Črpalka
|
Dijak
|
Dijak
|
|
pozna zgradbo in delovanje centrifugalne črpalke
zna izračunati volumenski pretok, koristne moči,
izkoristek in manometersko višino črpalke
zna risati karakteristike črpalk
pozna simbole naprav za risanje sheme cevovoda
črpalke
pozna varnostna navodila za živosrebrni U manometer
|
vklopi pilotno centrifugalno črpalko in ostale
merilne inštrumente v črpališču;
meri pretoke s impulznim vodomerom in z zaslonko;
meri napetost in jakost toka na elektromotorju
črpalke;
meri podtlak in nadtlak v ceveh;
meritve poda v obliki tabel;
izračun: volumenski pretok, tlačno razliko, koristno
moč, izkoristek črpalke;
računalniško obdela meritve in vnese graf za
karakteristike črpalke;
oceni optimalne pogoje delovanja črpalka;
ugotavlja ekonomičnost delovanja in izrabo
zmogljivosti stroja;
nariše shemo cevovoda črpalke;
potek vaje vpiše v dnevnik;
|
Razvija
smisel za strokovnost, delovno in poklicno odgovornost, inovativnost in
ustvarjalnost.
|
Določitev
karakteristik črpalke:
izvajanje meritev na črpališču.
|
Določevanje
velikosti delcev po Andeasenu
|
|
|
|
pozna sedimentacijo v tekočinah, pogoje za neovirano
sedimentacijo in stokesov zakon
zna izračunati premer in hitrost vsedanja delcev
nauči se jemati vzorec iz pipete
primerja med sejalno in sedimentacijsko analizo
|
pripravi Andeasenovo pipeto za izvajanje meritev;
samostojno pripravi suspenzijo za analizo;
meri poti in hitrosti vsedanja delcev;
izračuna masni delež, premer delca za vsako meritev
ter meritve in izračune poda v obliki tabel;
riše graf odvisnost premera delcev od masnega deleža;
izračuna povprečno velikost delcev;
preveri, če analiza poteka v področju laminarnega
vsedanja, računa Reynoldsovo število;
skicira aparaturo po Andeasenu;
poročilo poda v dnevnik;
|
Razvija
smisel za natančnost.
Razvija
ročne spretnosti.
Osvaja
zakonitosti.
|
Določitev
velikosti delcev:
priprava suspenzije,
meritve na Anderasenovi pipeti,
izračun premera delcev.
|
Sejalna
analiza
|
|
|
|
pozna sejalne površine, DIN, ISO norme
zna jemati vzorec za sejalno analizo in izbrati
ustrezna sita
zna podati rezultate sejalne analize v obliki grafov
zna izračunati povprečno velikost delcev
|
pravilno montira ustrezna sita in pripravi vzorec za
sejalno analizo;
meritve sejalne analize poda v obliki tabel;
računalniško obdela meritve;
pogostost frakcij, krivulji presevka in odsevka poda
v obliki grafov;
izračuna povprečno velikost delcev;
napiše poročilo o poteku dela v dnevnik;
|
Razvija
natančnost in zanesljivost.
Skrbi
za urejenost delovnega okolja.
|
Sejalna
analiza:
uporaba DIN norm,
grafična obdelava meritev,
izračun povprečne velikosti delcev.
|
Mletje
v krogličnem mlinu
|
|
|
|
spozna laboratorijski kroglični mlin in se nauči
rokovati z njim
zna izračunati polnitev mlina in optimalno frekvenco
zna izračunati stopnjo redukcije mlina
|
montira kroglični mlin in ga pripravi za delovanje;
izračuna optimalno frekvenco;
izračuna volumen mlina, volumen krogel, volumen
vzorca za mletje – polnitev mlina;
z merilnikom frekvence določi dejansko frekvenco
mlina;
s sejalno analizo določi povprečni premer zrn pred in
po mletju, izračuna stopnjo redukcije mlina,
sklepa odvisnost stopnje redukcije mlina od
frekvence, polnitve, vrste vzorca in časa mletja;
poročilo o poteku vaje poda v dnevnik;
|
Razvija
natančnost, strokovnost in zanesljivost.
Razvija
poklicno odgovornost.
Razvija
inovativnost.
|
Določitev
parametra mlina:
polnitev mlina,
meritev dejanske frekvence mlina,
izračun stopnje redukcije mlina.
|
Filtracija
|
|
|
|
pozna filtracijo suspenzij, tehnološke parametre
filtriranja
pozna varnostna navodila za delo z vakuumom
zna izračunati filtracijske konstante
razume uporabo konstant pri prehodu od laboratorijske
naprave k industrijskemu filtru
pozna delovanje laboratorijskega filtra in se nauči
vklapljati napravo
|
montira filter in vklopi pilotno filtracijsko
napravo,
samostojno izvaja filtriranje pri znižanem tlaku;
upošteva varnostne predpise pri delu z znižanim
tlakom;
izračuna spremembo volumna filtrata v odvisnosti od
časa;
meritve in izračune poda v obliki tabele;
nariše graf in izračuna konstanti Cv in Ve;
s pomočjo filtracijskih konstant dimenzionira
industrijski filter;
|
Razvija
natančnost in strokovnost.
Osvaja
zakonitosti.
Krepi
ekološko zavest.
Razvija
inovativnost in ustvarjalnost.
|
Ffiltriranje
suspenzije pri znižanem tlaku:
meritve in grafična obdelava podatkov,
izračun filtracijskih konstant.
|
Mešanje
|
|
|
|
obvlada mešanje tekočin in vrste mešal
spozna delovanje mešalne naprave
zna izračunati moč, koeficient upora mešala in
Reynoldsovo število mešanja
pozna prehod od modelne naprave na industrijsko
izvedbo
zna računalniško obdelati meritve
|
montira in vklopi pilotno mešalno napravo,
s stroboskopom meri frekvenco vrtenja mešala;
vzpostavi ravnovesje vrtalnega stroja s silomerom in
odčita silo,
izračuna: moč in koeficient upora mešala, Reynoldsovo
število mešanja;
računa naloge za določanje parametrov mešanja za
industrijske naprave;
skicira napravo in poda poročilo v dnevnik;
izračune in meritve poda v obliki tabel, riše graf
odvisnost koeficienta upora od Reynoldsa;
sklepa o optimalnih pogojih pri mešanju;
|
Razvija
natančnost opazovanja, strokovnost, ustvarjalnost in inovativnost.
|
Določitev
parametrov mešanja:
mešanje vode v laboratorijski mešalni napravi,
uporaba stroboskopa,
meritve, grafična obdelava podatkov,
izračun koeficienta upora mešala.
|
Emulgiranje
|
|
|
|
obvlada emulgiranje, vrste emulzij in uporabo
pozna vlogo PAS – emulgatorjev za izdelavo emulzij
pozna lastnosti surovin za izdelavo emulzije –
loščilo za tla
obvlada postopke kontrole kvalitete emulzije
|
montira šaržni laboratorijski reaktor za pripravo
emulzije;
izračuna potrebne surovine za pripravo emulzije po
dani recepturi;
izvede kontrolo kvalitete emulzije in aplikativno
kontrolo;
sklepa o vplivu mešanja in temperature za izdelavo
emulzije;
nariše aparaturo, poda poročilo v dnevnik;
|
Razvija
strokovnost, natančnost in ustvarjalnost.
Skrbi
za urejenost delovnega okolja.
|
Izdelava
loščila za tla po industrijski recepturi:
kontrola kvalitete produkta.
|
Pigmenti
|
|
|
|
pozna pigmente ( vrste, kemijsko zgradbo, uporabo)
pozna barvila, polnila in njihove lastnosti
pozna lastnosti in značilne kemijske reakcije
svinčevega kromata, svinčevega molibdata in polirnega rdečila
upošteva varnostne predpise in ekološke zahteve pri
delu s strupi
zna izračunati šaržo za sintezo pigmentov
obvlada postopke kontrole lastnosti pigmentov
|
za določeno sestavo pigmenta samostojno izračuna
potrebne surovine za šaržiranje;
upošteva varnostne predpise in ekološke zahteve pri
delu s strupi;
samostojno sestavi aparaturo za sintezo pigmenta;
izvaja kontrolo lastnosti pigmenta:določanje gostote
s piknometrom, nasipne gostote, oljne adsorpcije, pokrivnost;
sklepa o vplivu mešanja, pH, načinu dodajanja surovin
na kvaliteto pigmenta;
riše skico reaktorja in poročilo poda v dnevnik;
|
Razvija
natančnost, strokovnost, zanesljivost.
Upošteva
navodila za varno delo s strupi.
Skrbi
za urejenost delovnega okolja.
Krepi
ekološko zavest.
Razvija
tehnološki način razmišljanja.
|
Izelava
pigmenta po dani recepturi:
kontrola lastnosti pigmenta,
ravnanje s strupi.
|
Galvanizacija
|
|
|
|
pozna galvanske prevleke, vrste in uporabo
pozna princip galvanizacije, Faradeyeva zakona
elektrolize,dogajanje na elektrodah
spozna tehnološki postopek cinkanja jeklenih
predmetov v šolski galvani
zna električno vezati laboratorijsko opremo za
galvanizacijo
pozna varnostne predpise za odpadne vode iz galvanske
kopeli
|
samostojno naredi električno vezavo laboratorijske
opreme za galvanizacijo;
izračuna jakost toka in čas cinkanja;
zaščiti jekleno ploščico pred korozijo;
volumetično analizira galvansko kopel;
upošteva varnostne predpise za odpadne vode iz
galvane;
znanja uporabi za izdelavo poročila o tehnološkem
postopku galvanizacije v šolski galvani;
poročilo o poteku vaje vpiše v dnevnik;
|
Razvija
strokovnost, natančnost.
Osvaja
zakonitosti.
Razvija
tehnološki način razmišljanja.
Krepi
ekološko zavest.
Skrbi
za urejenost delovnega okolja.
|
Izvedba
galvanske prevleke:
cinkajne jeklene ploščice v laboratoriju,
tehnološki postopek cinkanja v šolski galvani,
analiza galvanske kopeli.
|
Anodna
oksidacija aluminija
|
|
|
|
pozna lastnosti aluminija in aluminijevega oksida
spozna tehnološki postopek eloksiranja in vpliv
delovnih pogojev na lastnosti oksidne
zna električno vezati laboratorijsko opremo za
eloksacijo
upošteva varnostne predpise za umetno prezračevanje
|
samostojno naredi električno vezavo laboratorijske opreme
za anodno oksidacijo aluminija;
izvede preobdelavo Al ploščice za eloksiranje;
izračuna površino ploščice, jakost toka in debelino
oksidne plasti;
vklopi laboratorijsko napravo in izvede eloksiranje;
skicira aparaturo in poročilo vpiše v dnevnik;
|
Razvija
strokovnost, natančnost.
Osvaja
zakonitosti.
Razvija
ekološko zavest.
Skrbi
za urejenost delovnega okolja.
|
Eloksiraneje:
preobdelava Al ploščice za eloksiranje,
eloksiranje Al ploščice in izračun debeline prevleke.
|
Prenos
toplote
|
|
|
|
izračuna toplotno bilanco za dvocevni sotočni
toplotni menjalnik
zna rokovati in izvajati meritve na toplotnem
menjalniku
zna računalniško obdelati meritve in risati graf
obvlada osnovne parametre za dimenzioniranje
toplotnih menjalnikov
|
pripravi za obratovanje pilotno napravo za dvocevni
toplotni menjalnik;
meri pretoke vode in temperature vode ter pare;
iz priročnika odčita ustrezne viskoznosti, gostote in
specifične toplotne kapacitete vode;
izračuna: toplotni tok, logaritmično sredino
temperaturnih diferenc, toplotno prehodnost, Reynoldsovo število
meritve in izračune zapiše v obliki tabel in obdela
na računalniku;
iz grafa za odvisnost toplotne prehodnosti od
Reynoldsovega števila;
sklepa katere fizikalne veličine vplivajo na toplotno
prehodnost;
nariše napravo;
poročilo vpiše v dnevnik;
|
Razvija
strokovnost.
Ugotavlja
in uporablja zakonitosti.
Razvija
tehnološki način razmišljanja.
|
Določitev
toplotne prehodnosti:
priprava vodne pare v laboratorijskem parnem kotlu,
merjenje temperatur vode in pare v dvocevnem
toplotnem menjalniku.
|
Rektifikacija
|
|
|
|
pozna laboratorijsko napravo za šaržno rektifikacijo
in se nauči rokovati z njo
razume vrelni in ravnotežni diagram za idealne
binarne zmesi
zna izračunati snovne in toplotne bilance za kolono
ter refluksno razmerje
obvlada grafično metodo za izračun teoretičnih
prekatov v koloni
zna odvzeti vzorce iz kolone in grafično določiti
ustrezne sestave
zna računalniško obdelati meritve
|
pripravi pilotno šaržno rektifikacijsko kolono za
obratovanje;
izvaja meritve pri neskončnem in končnem refluksnem
razmerju;
meri temperature v bučki, koloni, kondenzatorju;
meri pretoke destilata, refluksa;
določa sestavo napajalne zmesi, destilata;
izračuna:
volumenski in masni pretok destilata,
množinski, volumenski pretok in hitrost hlapov,
refluksno razmerje;
računalniško obdela meritve in izračune;
riše graf ravnotežna krivulja, obratovna premica,
določa teoretično število prekatov in računa učinkovitost kolone;
nariše skico kolone;
poda poročilo v dnevnik;
|
Razvija
strokovnost, natančnost,ustvarjalnost.
Ugotavlja
in uporablja zakonitosti.
|
Določanje
sestave napajalne zmesi:
ločevanje binarne zmesi v šaržnem rektifikarorju,
grafično določevanje učinkovitosti kolone.
|
Ekstrakcija
tekoče-tekoče
|
|
|
|
pozna Nernstov zakon razdelitve
pozna delovanje kolone z vrtečimi ploščami in se
nauči rokovati z njo
obvlada grafično metodo za določanje teoretičnih
stopinj in učinkovitosti kolone
|
pripravi pilotno ekstrakcijsko kolono z rotirajočimi
diski za obratovanje;
meri petoke primarnega in sekundarnega topila;
upošteva varnostne predpise za organska topila;
volumetrično analizira vzorce iz kolone;
računa masna razmerja v primarnem topilu, ekstraktni
fazi,rafinati in pretočno razmerje,
podatke za ravnotežno krivuljo in izračune
računalniško obdela;
graf na računalniku uporabi za izračun števila
teoretičnih stopenj, učinkovitost kolone;
riše skico kolone;
izdela poročilo v dnevnik;
|
Razvija
strokovnost, natančnost, ustvarjalnost.
Osvaja
zakonitosti.
Razvija
tehnološki način razmišljanja.
Upošteva
varnostna navodila.
Razvija
sposobnost oblikovanja humanega delovnega okolja.
|
Ekstrakcija
ocetne kisline:
ekstrakcija ocetne kisline iz raztopine v
ekstrakcijski koloni z vrtečimi ploščami,
grafično določanje HETS kolone.
|
Ekstrakcija
trdno tekoče-uparjanje
|
|
|
|
obvlada ekstrakcijo trdnih zmesi
obvlada uparjanje pri znižanem tlaku
zna pripraviti vzorec za ekstrakcijo
zna rokovati z rotavaporjem
pozna varnostne predpise pri delu z vakuumom
zna izračunati absolutni tlak v posodi
|
samostojno izdela ekstrakcijo vzorca,
izvede uparjanje vzorca v rotavaporju;
izračuna absolutni tlak v aparaturi;
izvede meritve na sušilni tehtnici;
izračuna izkoristek snovi pri ekstrakciji,
skicira aparaturo in poda poročilo v dnevnik;
|
Razvija
natančnost, strokovnost in zanesljivost.
Upošteva
varnostna navodila.
|
Ekstrakcija
trdne zmesi:
ekstrakcija in ločevanje ekstraktne faze in izolacija
vzorca z odparevanjem topila na rotavaporju.
|
Absorpcija
|
|
|
|
razume prenos snovi in ravnotežje pri absorpciji
razume delovanje absorpcijske kolone s polnili
zna rokovati z laboratorijsko absorpcijsko kolono in
določiti stacionarne pogoje
zna izračunati masno bilanco in risati ravnotežno in
obratovno premico
zna jemati vzorec plina iz jeklenke in rokovati z
reducirnim ventilom ter upoštevati varnostna navodila
zna računalniško obdelati meritve
|
pripravi pilotno absorcijsko kolono za obratovanje in
vzpostavi stacionarne pogoje;
meri pretoke zraka, ogljikovega dioksida, vode,
volumetrično analizira vzorce iz kolone in računa
sestave;
izračuna množinske pretoke plinske zmesi, vode in
pretočno razmerje;
meritve obdela na računalniku;
iz grafa za ravnotežno in obratovno premico oceni
uspešnost absorpcije;
izračune uporabi za dimenzioniranje kolone;
riše skico aparature;
poročilo poda v dnevnik;
|
Razvija
smisel za strokovnost, tehnološki način razmišljanja.
Ugotavlja
in uporablja zakonitosti.
Razvija
sposobnost humanega okolja.
Razvija
inovativnost.
|
Absorpcija
ogljikovega dioksida:
absorpcija ogljikovega dioksida v vodi, v
absorpcijski koloni s polnili,
volumetrična analiza vzorcev,
izračun uspešnosti absorpcije.
|
Sušenje
|
|
|
|
pozna definicije vlažnosti in sušilne hitrosti
zna obdelati meritve na računalniku in risati sušilne
diagrame
pozna delovanje laboratorijskega kanalskega sušilnika
zna pripraviti vzorec za sušenje in zajemati meritve:
čas sušenja, izguba vod
|
pripravi pilotni kanalski sušilnik za obratovanje;
meritve obdela na računalniku in poda v obliki
grafov: odvisnost vlažnosti snovi od časa sušenja, odvisnost sušilne hitrosti
od časa, odvisnost sušilne hitrosti od vlažnosti;
obrazloži oblike krivulj in označi področje
konstantne sušilne hitrosti;
riše skico aparature;
poročilo poda v dnevnik;
|
Razvija
smisel za natančnost, strokovnost in inovativnost.
|
Določitev
vlage:
sušenje vlažnega vzorca v laboratorijskem kanalskem
sušilniku,
grafična določitev področja konstantne sušilne
hitrosti.
|
Voda
|
|
|
|
razume kemijsko adsorpcijo
pozna ionske izmenjevalce, zgradbo in vrste, značilne
kemijske reakcije pri ionski izmenjavi
pozna napravo za demineralizacijo vode in njeno
delovanje
zna izračunati potrebne količine kemikalije za
regeneracijo izmenjevalcev
zna meriti električno prevodnost s konduktometrom
zna računalniško obdelati meritve
upošteva varnostna navodila za delo z jedkimi snovmi
|
pripravi za obratovanje pilotno napravo za
demineralizacijo vode;
računa volumne kationskega , anionskega izmenjevalca,
potrebno količino kemikaliji za regeneracijo in jih pripravi;
kontrolira kvaliteto demi vode;
volumentrično analizira vzorce vodovodne vode in vode
iz kationske kolone,
določa: m vrednost, negativno m vrednost, trdoto
vode, celokupno trdoto vode, kalcijevo trdoto in magnezijevo trdoto;
kontrola kakovosti vode (BPK; KPK ) z
bioanalizatorjem;
meri specifično električno prevodnost
demineralizirane vode;
skicira napravo;
poda poročilo v dnevnik;
|
Razvija
strokovnost.
Ugotavlja
in uporablja zakonitosti.
Upošteva
varnostna navodila.
Razvija
sposobnost za praktično delo.
Razvija
tehnološki način razmišljanja.
|
Demineralizacija
vode:
regeneracija ionskih izmenjevalcev,
demineralizacija vode in merjenje prevodnosti,
volumetrična analiza vode,
biološko čiščenje odpadnih voda,
kontrola kakovosti vode z bioanalizatorjerm.
|
PAS
|
|
|
|
pozna površinsko aktivna sredstva, zgradbo, vrste
glede na polarni del molekule
pozna delovanje PAS in uporabo
zna montirati laboratorijski šaržni reaktor
pozna tehnološki postopek za sintezo
dodecilbenzensulfonata
zna izračunati potrebne surovine za sintezo produkta
in kontrolirati kvaliteto produkta
obvlada destilacijo z vodno paro
spozna varnostna navodila za ravnanje z nevarnimi odpadki
|
montira laboratorijski šaržni reaktor za sulfonacijo;
iz kemijskih enačb za sintezo in nevtralizacijo,
računa potrebne surovine;
izdela analizo produkta: določi masni delež
dodecilbenzensulfonata, penilnost in pralni učinek;
uporabi destilacijo z vodno paro kot analizni
postopek,
skicira reaktor in poročilo poda v dnevnik;
|
Razvija
strokovnost, storilnostno usmerjenost, pozitiven odnos do dela , do
kvalitete.
Skrbi
za urejenost delovnega okolja in razvija ekološko zavest.
Razvija
inovativnost, ustvarjalnost.
|
Sinteza
površinsko aktivne snovi:
industrijski postopek sinteze PAS,
kontrola kvalitete produkta.
|
PVAc
|
|
|
|
pozna lastnosti vinilacetata, versatata, varno delo z
njimi v laboratoriju
upošteva varnostna navodila za delo z gorljivimi
snovmi
pozna tehnike polimerizacije, kopolimerizacija
vinilacetata in versatata v emulziji, industrijski postopek
pozna vpliv posameznih komponenet emulzije na
polimerizacijo
zna izvajati modificirani šaržni proces
zna kontrolirati lastnosti PVAc emulzije
|
montira laboratorijski šaržni reaktor za sintezo
emulzije;
iz podane recepture računa potrebne surovine za
šaržiranje;
obvlada postopek samostojnega dodajanja surovin,
izvede modificirani šaržni proces;
kontrolira lastnosti emulzije: viskoznost, suho snov,
pH, elastičnost filma;
ugotavlja pomen mešanja, temperature in način
dodajanja surovin na lastnosti emulzije in filma;
skicira reaktor in poda poročilo v dnevnik;
|
Razvija
tehnološki način razmišljanja, natančnost, strokovnost.
Skrbi
za urejenost delovnega okolja.
Upošteva
varnostna navodila in krepi ekološko zavest.
Razvija
ustvarjalnost.
|
Sinteza
PVAc:
industrijski postopek sinteze polivinilacetatne
emulzije,
kontrola lastnosti emulzije.
|
N-butil acetat
|
|
|
|
obvlada estrenje in ravnotežje pri reakciji estrenja
pozna reakcijski mehanizem za sintezo in potrebno
aparaturo, tako da sinteza poteka v:
šaržnem reaktorju
kapalnem reaktorju
|
montira v sklop laboratorijski šaržni in kapalni
reaktor za sintezo;
samostojno izračuna potrebne surovine za šaržo;
obvlada postopek dodajanja surovin in odvajanja
produkta, tako da vpliva na ravnotežje;
produkt očisti, izmeri lomne količnike za oba načina
sinteze in jih primerja;
računa izkoristka sinteze in primerja kateri proces
daje boljši izkoristek;
skicira reaktorja in poročilo poda v dnevnik;
|
Razvija
smisel za iznajdljivost, natančnost, zanesljivost,inovativnost.
Skrbi
za urejenost delovnega okolja.
|
Sinteza
N-butil acetata in kontrola produkta.
|
Kemijska
kinetika
|
|
|
|
razume kemijsko kinetiko in pozna dejavnike, ki
vplivajo na hitrost kemijske reakcije
zna izvajati meritve in grafično računati konstanto
reakcijske hitrosti
pozna aparaturo za merjenje električne upornosti
|
uporabi aparaturo za merjenje električne upornosti
elektrolita;
pri konstantni temperaturi meri upornost topila in v
različnih časovnih intervalih upornost raztopine;
meritve in izračune poda v obliki tabele;
grafično določi konstanto hitrosti po integrirani
metodi;
skicira aparaturo;
poročilo poda v dnevnik;
|
Razvija
smisel za strokovnost, natančnost, inovativnost.
Ugotavlja
in osvaja zakonitosti.
|
Določitev
konstante reakcijske hitrosti:
posredno določanje konstante reakcijske hitrosti, za
reakcijo prvega reda, merjenjem prevodnosti.
|
Alkidne
smole
|
|
|
|
pozna reakcije za sintezo alkidnih smol
pozna vrste in lastnosti alkidnih smol in njihovo
uporabnost
zna izračunati potrebne surovine za sintezo
zna kontrolirati potek reakcije in lastnosti produkta
upošteva varnostna navodila za delo z vnetljivimi in
gorljivimi snovmi
|
montira reaktor za sintezo smol;
za določeno količino maščobnih kislin in podanih
množinskih razmerij izračuna mase ostalih surovin;
opazuje potek estrenja v reaktorju, meri volumen
vode, določa kislinsko število,
razume pomembnost kislinskega števila za kvaliteto
smole;
sposoben je določiti lastnosti smole: videz, čas
strjevanja, masni delež suhe snovi;
skicira aparaturo;
poročilo poda v dnevnik;
|
Razvija
iznajdljivost, motiviranost, storilnostno usmerjenost, natančnost, zanesljivost,
pozitiven odnos do kvalitete, sposobnost oblikovanja humanega delovnega
okolja.
|
Sinteza
alkidne smole:
industrijski postopek pridobivanja alkidne smole,
kontrola kvalitete produkta.
|
Projektno
delo po izbiri DIJAKA
|
|
|
|