Izobraževalni program: KEMIJSKI TEHNIK
Sprejeto na 29.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7 1999
PAPIRNIŠKA TEHNOLOGIJA
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
|
||
4. |
34 |
136 |
170 |
skupaj |
34 |
136 |
170 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Kraj in obseg izvedbe praktičnega pouka
Kraj izvedbe |
Število ur |
Opombe |
Srednja šola tiska in papirja |
40 |
|
ICP Ljubljana |
80 |
|
Papirnica Vevče |
15 |
|
Količevo karton |
15 |
|
Projektno delo |
20 |
ICP ali papirnica |
Skupaj ur |
170 |
|
Pri predmetu dijak:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Vlaknine |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Se navaja na natančnost. Razvija sposobnosti delitve dela in dela v skupini. Razvija osebno in poklicno odgovornost za delo z merilnimi napravami. |
LABORATORIJSKO DELO SE IZVEDE V ŠOLSKEM LABORATORIJU |
Karton |
|
|
|
|
|
Razvija ustvarjalnost. Razvija ročne spretnosti. |
Delo: |
Papir |
|
|
|
|
|
Se zaveda pomena natančnosti. Razvija povezovanje teorije s praktičnimi ugotovitvami. Razvija sposobnosti dela v skupini. |
Delo: |
Premazani papir |
|
|
|
|
|
Razvija pripadnost skupini. Se čuti odgovornega za izmerjene rezultate. Se navaja na vrednotenje dobljenih rezultatov. |
Delo: |
Proizvodnja lesovine |
|
|
|
|
|
Razvija odnos do racionalnosti pri pripravi lesa. |
PROGRAM SE IZVEDE V PODJETJU LESPAL, KOLIČEVO Ogled proizvodnje lesovine. Delo: |
Proizvodnja kartona |
|
|
|
Priprava recikliranih vlaknin |
|
|
|
|
|
Razvija ekološko zavest in poklicno odgovornost. |
PROGRAM SE IZVEDE V PODJETJU KOLIČEVO KARTON |
Izdelava kartona |
|
|
|
|
|
Upošteva različnost vlakninske sestave plasti kartona. |
Ogled proizvodnje kartona. Delo: |
Proizvodnja papirja |
|
|
|
Priprava vlaknin |
|
|
|
|
|
Razvija logično razmišljanje. Razvija skrbnost, strokovnost In ekološko zavest. |
PROGRAM SE IZVEDE V PODJETJU PAPIRNICA VEVČE Ogled priprave vlaknin za izdelavo papirja. Delo: |
Izdelava papirja |
|
|
|
|
|
Osvaja sposobnost sporočanja s skico. Se zave ustvarjalnosti pri oblikovanju papirnega lista. Razvija čut za varčno uporabo toplotne energije. Zave se potrebe po zanesljivosti in konstantnosti obratovanja papirnega stroja. |
Ogled izdelave papirja. Delo: |
Premazovanje papirja |
|
|
|
|
|
Zave se potrebe po konstantni kvaliteti premazne mase. Zave se ekoloških posledic nepravilnega ravnanja s surovinami. |
Ogled premazovanja papirja. Delo: |
Vode v proizvodnji papirja |
|
|
|
|
|
Razvija ekološko zavest. Razvija poklicno odgovornost. |
Ogled vodočistilne naprave. |
Dodelava papirja |
|
|
|
|
|
Zave se pomena organiziranosti proizvodnega procesa. Razvija osebno odgovornost in sposobnost komuniciranja. |
Ogled dodelave papirja. Delo: |
Inštitut za celulozo in papir
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
|
PRIPRAVA VLAKNIN |
Dijaki |
Dijaki |
||
Delignifikacija |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za natančnost in odgovornost. Razvijajo čut za varnost pri delu. |
Vaje:
|
|
Mletje |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za natančnost, strokovnost. |
Vaje:
|
|
IZDELAVA PAPIRJA |
|
|
|
|
Papirni stroj |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za natančnost, strokovnost. Razvijajo čut za varnost pri delu. Razvijajo strokovno in poklicno odgovornost. |
Vaje:
|
|
POVRŠINSKO OPLEMENITENJE |
|
|
|
|
Premazovanje |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za natančnost, strokovnost. Razvijajo čut za varnost pri delu. Razvijajo strokovno in poklicno odgovornost. Razvija čut za samostojno delo. Razvija miselne sposobnosti. |
Vaje:
|
|
|
PROJEKTNO DELO |
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za ustvarjalnost in inovativnost. Razvija čut za raziskovalno delo. Razvijajo strokovno in poklicno odgovornost. |
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Dijak je opravil obveznost pri praktičnem pouku, če je pokazal ustrezno pozitivno znanje in opravil 80% vseh praktičnih del ter ustreznih poročil.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
|