Izobraževalni program: KEMIJSKI TEHNIK
Sprejeto na 29.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7 1999
SINTEZA IN PREDELAVA POLIMEROV
TEHNOLOGIJA POLIMEROV
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
|
||
4. |
180 |
24 |
204 |
skupaj |
180 |
24 |
204 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Osnove polimerne kemije |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija strokovnost. Razvija samozavest pri sprejemanju odločitev. |
Uporaba originalnih standardov. Uporaba priročnikov. |
Reakcije za nastanek polimerov |
|
|
|
|
|
Razvija odnos do strokovne literature. |
|
Metode prepoznavanja in karakterizacije |
|
|
|
|
|
Povezuje interdisciplinarno razumevanje fizike in kemije. |
Ogled preizkusnega laboratorija. Uporaba prosojnic z napravami in aparaturami za preizkušanje. |
Osnovni načini predelave polimerov |
|
|
|
|
|
Uporaba prospektov, materiala, prosojnic, priročnika za orodjarje in plastike. Uporaba video posnetkov posameznih tehnologij. |
|
Stroji in orodja za predelavo polimerov |
|
|
|
|
|
Se zave pomena znanja, ki je vloženo v izbor materialov in v proizvodni postopek. Se zave pomena natančnih dimenzij orodij za izdelavo izdelkov iz polimerov zaradi standardnih zahtev pri vgradnji. Se zave pomena uporabe sodobnih oblik konstruiranja za razvoj izdelkov in orodij in za estetski videz. Se zave pomena vzdrževanja orodij tudi z ekonomskega vidika. |
Ogled postopka brizganja. Uporaba prospektnega materiala, prosojnic, priročnika za orodjarje in plastike. Uporaba video posnetkov posameznih strojev in orodij. |
Termoplasti |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost. Interdisciplinarno povezuje razumevanje fizike in kemije. Si razvija svoj odnos do strokovne literature. Razvija samozavest pri sprejemanju odločitev, povezanih s predlogi uporabe. |
Ogled izdelkov praktično in na fotografijah. Izvedba določenih meritev. |
Duroplasti, smole |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost. Razvija svoj odnos do strokovne literature. Razvija samozavest pri sprejemanju odločitev, povezanih s predlogi uporabe. |
Ogled izdelkov praktično in na fotografijah. Izvedba določenih meritev. |
kavčuki in gume |
|
|
|
|
|
Ogled izdelkov praktično in na fotografijah. Sheme strojev za pridobivanje gume. Izvedba določenih meritev za karakterizacijo kvalitete proizvod. |
|
novi polimerni materiali |
|
|
|
|
|
Se zave pomena sestavljenih gradiv. Razvija inovativnost. Pridobi potrebo po spremljavi novosti na strokovnem področju. |
Ogled izdelkov praktično in na fotografijah. |
Polimerni odpadki |
|
|
|
|
|
Se zaveda, da so odpadki prostorski, komunalni in ekološki problem in da lahko tudi sam prispeva k zmanjšanju ogroženosti okolja. |
Predstavitev sheme tehnološke linije za predelavo odpadnih termoplastov. |
energetski sistemi |
|
|
|
|
|
Se zave pomena racionalne uporabe energije z vidika dobička podjetja. |
|
organizacija tehnoloških procesov |
|
|
|
|
|
Razvija poklicno in delovno odgovornost. Razvija strokovnost. |
Uporaba praktičnega paketa tehnološke dokumentacije. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Kemija |
|
|
Fizikalna kemija |
|
|
Fizika Praktični pouk |
|
|
Kemijska tehnologija Praktični pouk |
|
|
Matematika Praktični pouk |
|
|
Ekologija Praktični pouk |
|