Izobraževalni program: PREDŠOLSKA VZGOJA
Sprejeto na 18.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 23. 7 1998
HIGIENA Z GOSPODINJSTVOM
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
70 |
35 |
105 |
4. |
|
||
skupaj |
70 |
35 |
105 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki/dijakinje:
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Dijak/dijakinja |
Dijak/dijakinja |
||
Zdravje in zdravo življenje |
|
Razvija zavest o pomenu zdravja, je odgovoren in dosleden. Privzgoji si občutek do lastnega zdravja in zdravja drugih. |
|
Higienska področja Osebna in komunalna higiena |
|
Razvija si čut in odgovorno vedenje za pravilno osebno higieno, higieno delovnega okolja in si oblikuje in osvaja sodobna stališča in veščine. Pozna pravilne načine in ukrepe preprečevanja širjenja nalezljivih bolezni. |
|
Osnove pravilne prehrane |
|
Privzgoji si čut moralne odgovornosti, da z nudenjem zdrave in higiensko neoporečne hrane vplivamo na zdravje in prehranske navade otrok. |
|
|
|
Zaveda se, da z vzgojo zdravih prehranskih navad preprečujemo nastanek vrste obolenj v kasnejših življenjskih obdobjih. |
|
Bolezen. Začetna znamenja bolezni in preprečevanje širjenja nalezljivih bolezni |
|
Privzgoji si čut za odgovorno in dosledno delo. Stori vse, da se nalezljive bolezni ne bodo širile zaradi pomanjkanja znanja in informiranja pomočnika vzgojitelja. |
|
Organizacija dela v vzgojno varstvenem zavodu z elementi dnevnega reda |
|
Privzgoji si odgovorno vedenje in je dosleden pri delu. |
|
Nega otrok v vzgojno varstvenem zavodu |
|
Pri delu je odgovoren in dosleden. |
|
|
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Specifičnost predmeta higiena z gospodinjstvom je v njegovi interdisciplinarni povezanosti vsebin, ki omogočajo sintezo teoretičnih in praktičnih znanj.
Vsebine predmeta se povezujejo z znanji predmetov: psihologija, sociologija, biologija z ekologijo, pedagogika, športna vzgoja, zdravstvena vzgoja in z drugimi estetsko vzgojnimi predmeti.