Napotilo:Poglavja lahko delno prilagajamo glede na specifične potrebe posameznih okolij.
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI
|
FORMATIVNI CILJI
|
SOCIALIZACIJSKI CILJI
|
POSEBNOSTI V IZVEDBI
|
Elektrotehnika
|
Dijak:
|
Dijak:
|
|
Električne veličine
-
pozna pomen električne napetosti
-
pozna električni tok
-
obvlada električno upornost in prevodnost
-
razume Ohmov zakon
-
loči in razume, moč in energijo električnega toka
-
obvlada električne tokokroge
-
zna meriti električne veličine
-
pozna električne inštrumente
|
-
definira osnovne električne veličine
-
izračuna osnovne električne veličine
-
zapiše in pojasni Ohmov zakon
-
opiše učinke električnega toka
-
sestavi osnovne električne tokokroge
-
izmeri osnovne električne veličine
-
spozna različne električne inštrumente
|
-
zaveda se pomena elektrotehnike v sodobni družbi in povezav z ostalimi področji tehnike
-
razvija natančnost in doslednost pri povezovanju osnovnih pojmov
-
spozna nevarnosti električnega toka
-
razvije komunikacijske sposobnosti in se privaja timskemu delu
-
se zaveda pomena meritev elektr.veličin v praksi
|
-
prikazi merjenja električnih veličin
s pomočjo računalnika
-
občasno vsebine izvajamo v računalniški učilnici z mrežno povezavo s poudarkom na računalniških simulacijah danih vsebin in interaktivnosti dijakov
-
računanje električnega dela in moči
-
izračun cene elektr. energije
-
prikaz sestavljanja el. tokokrogov
-
merjenje osnovnih elektr. veličin: napetost, tok, upornost
|
Uporaba električne energije
-
pozna učinke električnega toka
-
pozna magnetne učinke
-
pozna električno polje
-
pozna izmenično napetost
-
razume priključitev porabnikov na omrežje
-
pozna električne stroje
|
-
opiše kemične, toplotne in svetlobne učinke električnega toka
-
izračuna osnovne parametre pri elektrolizi (Faradayev zakon) in pretvarjanju el. Energije v toplotno (Joulov zakon)
-
opiše magnetne učinke in definira magnetne veličine
-
izračuna osnovne parametre pri magnetnih pojavih
-
opiše nastanek in lastnosti električnega polja
-
izračuna osnovne parametre kondenzatorja
-
opiše nastanek in lastnosti izmenične napetosti na generatorju
-
razloži delovanje posameznih porabnikov v izmeničnem krogu
-
izračuna osnovne parametre značilnih porabnikov v izmeničnem krogu
-
opiše delovanje različnih sestavljenih izmeničnih električnih krogov
-
opiše lastnosti trifaznih sistemov
-
izračuna osnovne parametre različnih vezav trifaznih sistemov
-
definira osnovne pojme, veličine in elemente električnih inštalacij
-
definira osnovne pojme, veličine in elemente električne razsvetljave
-
opiše delovanje električnega toka na človeka in našteje najpogostejše nevarnosti pri uporabi le-tega
-
razloži delovanje različnih zaščitnih sistemov pred električnim udarom
-
opiše delovanje različnih vrst transformatorjev
-
izračuna osnovne parametre transformatorja
-
opiše delovanje in uporabo asinhronskih motorjev
-
izračuna osnovne parametre asinhronskega motorja
-
opiše delovanje in uporabo enosmernih strojev
-
opiše delovanje univerzalnih in koračnih motorjev ter sinhronskih strojev
|
-
razvija pravilen odnos do uporabe in
varčevanja z električno energijo
-
razvija sposobnost natančnega opazovanja in analiziranja demonstracij,poskusov,meritev
-
spozna uporabnost osciloskopa za prikaz in merjenje elektr.veličin v delovni praksi
-
spozna nevarnosti in se zna zavarovati pred udarom električnega toka
-
zaveda se odgovornosti (pravic in dolžnosti) pri preprečevanju poškodb pri delu z napravami pod napetostjo
-
kritično vrednoti uporabo elektr. strojev v strojništvu
-
poklicno se motivira za interdisciplinarno delo v stroki
|
-
merjenje porabe elektr.energije
-
demonstracija učinkov magnetnega polja
-
vaja – določanje parametrov magnetnega polja
-
demonstracija učinkov električnega polja
-
izračun kapacitivnosti kondenzatorja (ploščni kondenzator, enostavne vezave)
-
prikaz izmenične napetosti na osciloskopu
-
vaja – določanje parametrov elektr. Porabnikov v enofaznem izmeničnem tokokrogu
-
vaja – določanje parametrov elektr. porabnikov v trifaznem izmeničnem tokokrogu,
-
prikazi, predstavitve, demonstracije zaščitnih naprav
-
vaja - določanje parametrov transformatorja
-
vaja - določanje parametrov asinhronskega elektromotorja
|
Elektronika
-
pozna pasivne polprevodniške materiale in elemente
-
pozna tranzistorje in uporabna vezja
-
pozna močnostne polprevodnike in uporabna vezja
-
pozna pretvornike neelektričnih veličin v električne
|
-
našteje in opiše delovanje pasivnih polprevodniških elementov
-
opiše delovanje in uporabo različnih vrst tranzistorjev
-
pojasni pojem integriranega vezja
-
opiše delovanje in uporabo različnih tranzistorskih vezij, opiše delovanje in uporabo različnih močnostnih polprevodnikov
-
opiše delovanje in uporabo različnih pretvornikov neelektričnih veličin v električne (npr.fotovoltaika)
-
opiše delovanje in uporabo različnih vezij z močnostnimi polprevodniki
|
-
spozna nujno povezavo med teoretičnimi in praktičnimi znanji v svoji stroki,
-
razvijajo čut za ekonomičnost natančnost in ustvarjalnost
-
osvajajo sposobnost komuniciranja
-
razvijajo inovativnost
-
zaveda se pomena elektronskih sistemov in senzorike v modernih tehnoloških, energetskih informacijskih in regulacijskih sistemih
|
-
prikazi, predstavitve, demonstracije elektronskih elementov (pano)
-
računalniške simulacije delovanja
-
demonstracija delovanja in uporabe pretvornikov
|
Senzorika
-
Razvrstitev, uporaba in značilnosti senzorjev
-
Osnovni principi in posebnosti pri delovanju
|
-
ločijo in spoznajo uporabo senzorjev: magnetični, magnetični –induktivni, induktivni, kapacitivni, tlačni, tlačni-difercialni, vakuumski, optični-refleksni, optični čitalci, ultrazvočni, pnevmatični
|
-
razvijajo strokovnost presojanja senzorjev
-
zavedajo se razvoja senzorske tehnike
|
-
prikaz senzorjev
-
nameščanje in priključevanje različnih senzorjev po funkciji in obliki
-
preizkus delovanja različnih vrst senzorjev v različnih pogojih obratovanja in merjenja različnih fizikalnih veličin
|
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI
|
FORMATIVNI CILJI
|
SOCIALIZACIJSKI CILJI
|
POSEBNOSTI V IZVEDBI
|
Osnovni pojmi v termodinamiki
-
poznaTD in pomen energije
-
obvlada fizikalne količine in enote
-
razlikuje med zaprtim in odprtim sistemom
-
pozna različne oblike energije
-
pozna veličine stanja sistema
-
pozna stanje in ravnotežje sistema
-
razume preobrazbe in krožne procese
-
obvlada ničti zakon TD
|
-
natančno definira nove pojme, ki so potrebni za razumevanje nove snovi
-
uporablja in pretvarja enote SI, ki se pojavljajo na področju termodinamike
-
poveže osnovne pojme med seboj, na primer: sistem+energija+stanje+veličina stanja +proces
-
razlikuje preobrazbe in krožne procese
-
spozna pomembnost ničtega zakona in ga zna uporabiti pri pravilnem merjenju temperature
|
-
razvija sposobnost logičnega (abstraktnega) razmišljanja in sklepanja
-
spozna pomen SI- merskega sistema v energetiki in širši družbi
-
zna poiskati pravilne strokovne razlage in rešitve problemov
|
-
občasno vsebine izvajamo v računalniški učilnici z mrežno povezavo s poudarkom na računalniških simulacijah danih vsebin in interaktivnosti dijakov
-
vaja - pretvarjanje enot ,ki se uporabljajo v energetiki
-
vaja - preračuni veličin stanja
-
prikaz uporabe ničtega zakona pri pravilnem merjenju temperature
|
Lastnosti homogenih snovi
-
pozna homogeno snov
-
pozna agregatna stanja homogene snovi
-
obvlada agregatne spremembe homogene snovi
-
razume diagrame (T - v, p - v, p - T)
-
zna uporabljati tabele (nasičena para, kapljevina in pregreta para)
-
pozna plinsko enačbo
|
-
definira pojem homogene snovi
-
natančno opiše agregatna stanja ter agregatne spremembe homogene snovi
-
spremlja agregatne spremembe v ustreznih diagramih
-
odčita veličine stanja iz ustreznih tabel (tlak,temperatura,spec. volumen entalpija)
-
izračuna veličine stanja mokre pare
-
razlikuje pojma idealnega in realnega plina v področju pregrete pare
|
-
zaveda se pomena agregat. sprememb v naravi in tehniki in povezave z notranjo energijo(temperaturo) snovi,
|
-
vaje – uporaba tabel in diagramov za agregatne spremembe-uparjanje
-
vaja – izračuni toplote, toplotnih tokov
-
vaja – uporaba plinske enačbe za idealne pline
|
Prvi zakon termodinamike
-
obvlada specifične toplote snovi (plinov)
-
obvlada izračun toplote,
-
obvlada absolutno (volumsko) delo
-
pozna pojme notranja energija, entalpija in tehnično delo
-
zna zapis prvega zakona za TD sisteme
|
-
natančno definira pojem specifične toplote in zna izračunati toploto
-
natančno definira pojma toplota in absolutno delo
-
pojasni definicije tehničnega dela in ga razlikuje od absolutnega dela,
-
zapiše prvi zakon TD kot obliko energijskega zakona za zaprti in odprti TD sistem
-
izračuna spremembo notranje energije in entalpije
-
uporabi energijsko enačbo pri reševanju različnih problemov
|
-
krepi svojo strokovnost z energetskim pristopom pri reševanju problemov
-
razvija natančnost pri izračunih in se zaveda verižnega vpliva pogreškov,
-
razvija čut za ekonomičnost natančnost in ustvarjalnost v stroki,
-
osvaja sposobnost komuniciranja v skupini oziroma v razredu,
-
razvijajo inovativnost
|
-
vaje - določanje srednje specifične toplote
-
vaja – izračun toplote,toplotnega toka
-
vaje – izračun absolutnega (volumskega) dela v zaprtem TS
-
vaje – izračun spremembe notranje energije v zaprtem adiabatnem TS
-
vaje – izračun spremembe notranje energije v zaprtem TS
-
vaje – izračun spremembe entalpijein tehničnega dela
|
Drugi zakon termodinamike
-
pozna toplotne stroje
-
pozna hladilne stroje in toplotne črpalke
-
razume pojem entropije
-
razume pojem perpetuum mobil-a II.vrste
-
razume povračljivost in nepovračljivost procesov
-
razume toplotni diagram in tabele z entropijo
-
zna določiti spremembo entropije idealnega plina
-
pozna adiabatni (izentropni) izkoristek
|
-
opiše princip delovanja toplotnega in hladilnega stroja oziroma toplotne črpalke
-
na preprostih primerih pojasni osnovne teze drugega zakona TD
-
izračuna osnovne parametre (energije, izkoristek, hladilno in grelno število) toplotnega, hladilnega stroja in top.črp.
-
zna analizirati TD proces-perpetuum mobile(II.vrste)
-
razlikuje povračljive in nepovračljive procese
-
prikaže preobrazbe in procese v toplotnem diagramu
-
pojasni definicijo in pomen entropije ter našteje vzroke za njeno spreminjanje
-
izračuna spremembo entropije v različnih primerih
-
definira pomen izentropnega izkoristka
|
-
zaveda se omejenih naravnih možnosti in izkoristkov pri delovanju toplotnih strojev
-
zaveda se potrebe po uporabi dodatne strokovne literature
-
zaveda se varčne rabe elektr. energije in ekonomičnosti toplotne črpalke
-
osvaja abstraktni pojem povračljivosti procesa
-
osvaja abstraktni pojem entropije procesa in preobrazbe
-
zaveda se pomena izentropnega izkoristka pri pridobivanju in porabi energije
|
-
vaja – energetska analiza perpetuum mobila-II.vrste
-
prikaz, predstavitve, demonstracije, računalniške simulacije delovanja in uporabe toplotnih in hladilnih strojev
-
vaja – izračun ekonomičnosti toplotne črpalke
-
vaja – energetska bilanca toplotnega stroja
-
vaja – izračun spremembe entropije
-
vaja – uporaba T – s, h – s, diagramov
-
vaja – izračun in pomen tehničnega dela
-
vaja – izračun izentropnega izkoristka stroja
|
Presojanje kakovosti energet. procesov
-
pozna pojem eksergije in anergije
-
pozna glavne vzroke za nepovračljivost procesov
-
pozna eksergijski izkoristek
-
zna presojati kvaliteto zaprtega TD sistema (po drugem zakonu)
|
-
na preprostih primerih pojasni pojem eksergije in anergije
-
spozna uporabnost pojma povračljivega dela za enostavnejše primere
-
spozna parametre za kvantitativno in kvalitativno analizo krožnih procesov
-
izračuna eksergijo zaprtega TD sistema
|
-
zaveda se pomena kvalitete in kvantitete energije v praksi
-
zaveda se pomena eksergijskega izkoristka v zaprtem TD sistemu
|
-
občasno vsebine izvajamo tudi v računalniški učilnici s poudarkom na računalniških simulacijah danih vsebin in interaktivnosti dijakov..
-
vaja - izračun eksergijskega izkoristka
-
vaja - izračun eksergije zaprtega TD sistema
|
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI
|
FORMATIVNI CILJI
|
SOCIALIZACIJSKI CILJI
|
POSEBNOSTI V IZVEDBI
|
Plinski delovni procesi
-
obvlada Carnotov proces
-
obvlada Ottov proces
-
obvlada Dieslov proces
-
obvlada Joulov proces
|
-
opiše in vrednoti Carnotov proces
-
opiše Ottov in Dieslov proces ter utemelji možnosti za izboljšanje termičnega izkoristka
-
izračuna osnovne parametre krožnih procesov
-
opiše odprti in zaprti Joulov proces ter utemelji možnosti za izboljšanje termičnega izkoristka
-
izračuna osnovne parametre krožnih procesov
|
-
razvija ekološko zavest pri praktični uporabi teh procesov,
-
spoznava škodljive vplive prometa na okolje in zdravje ljudi
-
zaveda se trenutnega družbenega pomena tega procesa v oskrbi družbe z vršno elektr. energijo
|
-
vaja – Carnotov desni krožni proces
-
vaja - izračun osnovnih parametrov za Otto-v krožni proces
-
vaja - izračun osnovnih parametrov za Diesl-ov krožni proces
-
prikaz ,predstavitve, demonstracije, računalniške simulacije delovanja in uporabe toplotnih strojev
-
vaja - izračun osnovnih parametrov za Joul-ov krožni proces
|
Parni delovni procesi
-
obvlada Rankinov proces
-
pozna uporabo kogeneracije
-
pozna binarni parni proces
-
pozna kombinirani plinsko - parni proces
|
-
opiše Rankinov proces ter utemelji možnosti za izboljšanje termičnega izkoristka
-
izračuna osnovne parametre procesa
-
opiše proces kogeneracije ter oceni energetsko in ekonomsko učinkovitost
-
opiše binarni parni proces ter oceni energetsko učinkovitost
-
opiše kombinirani proces ter oceni energetsko učinkovitost
|
-
zaveda se družbenega pomena tega procesa v oskrbi z električno energijo
-
zaveda se družbenega pomena kogeneracijskih postrojenj in neodvisne oskrbe porabnikov z električno in toplotno energijo
-
zaveda se odpiranja energetskih trgov v EGS
|
-
vaja - izračun osnovnih parametrov za Rankin-ov krožni proces, z uporabo tabel in diagramov za vodno paro
-
vaja - ocena energetske in ekonomske učinkovitosti kogeneracijskega postrojenja
-
ogled energetskega objekta
|
Hladilni procesi
-
obvlada Carnotov hladilni stroj in toplotno črpalko
-
obvlada parni kompresorski hladilni proces
-
obvlada toplotne črpalke
|
-
opiše delovanje hladilnega krožnega procesa in možnosti za izboljšanje hladilnega oziroma grelnega števila
-
izračuna osnovne parametre procesa
-
opiše delovanje in uporabo toplotne črpalke
|
-
zaveda se nujnosti uporabe ekoloških hladiv in nevarnosti ozonske luknje
-
spodbuja k varčevanju z elektr.energijo na področju hlajenja in ocenjuje kvaliteto hladilnih strojev
|
-
vaja - izračun osnovnih parametrov hladilnega procesa
-
vaja - izračun,predstavitev osnovnih parametrov toplotne črpalke
-
prikaz, predstavitve, demonstracije, računalniške simulacije delovanja in uporabe hladilnih strojev
-
prikaz, predstavitve, demonstracije, računalniške simulacije delovanja in uporabe posebnih hladilnih sistemov
-
ogled hladilnih naprav
|
Vlažen zrak in klimatizacija
-
pozna plinske zmesi
-
pozna suhi in atmosferski (vlažen) zrak
-
pozna vlažnost zraka
-
pozna rosišče in adiabatno nasičenje
-
obvlada Mollierov h, x diagram
-
pozna osnovne procese z vlažnim zrakom (gretje in hlajenje, vlaženje in sušenje, mešanje)
|
-
pojasni osnovne zakonitosti plinske zmesi
-
odčita oziroma izračuna veličine stanja vlažnega zraka
-
spremlja in vrednoti procese vlažnega zraka v diagramu oziroma na računalniku,
-
izračuna osnovne parametre v procesih z vlažnim zrakom
|
-
zaveda se pomena parametrov ugodja za zdravo življenje in dobro delo ljudi
-
zaveda se pomena prezračevanja in klimatizacije v bivalnih in delovnih prostorih
|
-
vaja - odčitavanje oziroma izračunavanje veličin stanja vlažnega zraka v h-x diagramu - npr. gretje in hlajenje, vlaženje in sušenje, mešanje zračnih tokov
-
vaja – izračun veličin stanja vlažnega zraka v h-x diagramu, v računalniški učilnici ob podpori ustrezne programske opreme
-
ogled klima naprave v okolici
|
Viri energije in zgorevanje goriv
-
pozna naravne in umetne vire toplote
-
pozna goriva in princip zgorevanja
-
razlikuje med teoretičnim in dejanskim zgorevanjem (Orsat)
-
pozna razmernik zraka in vpliv na izkoristek kurišča in emisije
-
pozna zgorevalno toploto oziroma kurilnost
-
pozna energijski zakon za odprte in zaprte sisteme zgorevanja
-
pozna pomen temperature zgorevanja
|
-
spozna in ovrednoti uporabnost virov toplote
-
opiše sestavo - kemične lastnosti nekaj znanih goriv ter našteje potrebne pogoje za zgorevanje,
-
pojasni razliko med teoretičnim (popolnim) in dejanskim (nepopolnim) zgorevanjem
-
pojasni pojma zgornje in spodnje kurilnosti
-
zapiše energijski zakon za zgorevanje
-
razloži vpliv temperature zgorevanja na kakovost zgorevanja
-
izračuna letno porabo in ceno energije
|
-
zaveda se ekološkega vpliva emisij (topla greda) zgorevalnih procesov na okolico
-
sprejema temeljno varstvo okolja in zdravja ljudi
-
kritično vrednoti vpliv kurišč na problem tople grede
-
zaveda se pomena pravilne nastavitve kurilnih naprav
|
-
vaja – uporaba tabel ,določanje sestave goriv,razmernika zraka, izkoristka zgorevanja in zgornje in spodnje kurilnosti
-
vaja – izračun in analiza sestave dimnih plinov
-
vaja – vpliv obremenitve in razmernika zraka na izkoristek kurišča
|
Prenos toplote
-
obvlada prevod toplote (kondukcija)
-
obvlada prestop toplote (konvekcija)
-
obvlada prehod toplote
-
obvlada prenos toplote s sevanjem
-
obvlada prenosnike toplote
|
-
pojasni zakon prevoda toplote in ovrednoti različne snovi glede na lastnosti prevajanja toplote
-
pojasni zakon prestopa toplote in razloži vpliv različnih parametrov na koeficient prestopa a
-
zapiše enačbe za izračun toplotnega toka pri prehodu toplote skozi steno (ravno, ukrivljeno, večplastno)
-
nariše različne primere prehoda toplote v T, d diagramu
-
pojasni sevalni (Stefan - Boltzmannov) zakon in razložiti J (GW/m3), l diagram
-
izračuna sevalni tok med dvema površinama
-
opiše delovanje istosmernega in protismernega prenosnika toplote
-
analizira prenosnike toplote v T, A diagramu
-
zapiše enačbi za izračun prenešenega toplotnega toka v prenosniku
-
izračuna osnovne parametre obeh vrst prenosnikov toplote
|
-
zaveda se problematike slabe toplotne izolacije stavb, toplotnih mostov in stem velikih toplotnih izgub,
-
krepi ekološko zavest in skuša zmanjšati porabo toplotne energije , stem pa tudi onesnaževanja okolja,
-
zaveda se pomena toplotnega sevanja za življenje na zemlji
-
razvija varčnost pri optimalni izbiri energetskih naprav, prenosnikov toplote..
|
-
vaja – izračun prevoda toplote
-
vaja – izračun prestopa toplote (določanje prestopnostnega koeficienta - a )
-
vaja – izračun prehoda toplote (določanje in analiza prehod. koeficienta - k)
-
vaja – izračun prehoda toplote (določanje in analiza prehod. koeficienta - k) v računalniški učilnici ob uporabi ustrezne programske opreme,
-
vaja – izračun prenosa toplote s sevanjem,
-
vaja – določanje toplot. prehodnosti in toplot. toka ,optimiranje izvedbe prenosnika,
|
Alternativni viri energije:
-
pozna jedrsko energijo
-
pozna obnovljive vire energije
-
zna določiti ceno energije
|
-
opiše lastnosti in področja uporabe jedrskih goriv
-
ovrednoti možnosti uporabe različnih vrst obnovljivih virov energije
-
spozna osnovne parametre solarnega sistema za pripravo tople vode
|
-
zaveda se problema “tople grede” in zmanjšanja emisij dimnih in izpušnih plinov
-
zaveda se prednosti, potencialnih nevarnosti in problemov pri uporabi jedrske energije
-
zavzema se za razvoj in uporabo obnovljivih virov energije
|
-
vaja – primerjalni izračuni cen različnih virov toplote in ostalih energij,
-
vaja – določanje optimalnih parametrov in izkoristkov pri uporabi obnovljivih virov energije,
-
vaja – primerjalni izračuni cen obnovljivih virov energije
|
-
pozna škodljive vplive in izvore pri onesnaženju tal v okolju za zdravje ljudi
-
pozna škodljive vplive in izvore pri onesnaženju vode v okolju za zdravje ljudi
-
pozna škodljive vplive in izvore pri onesnaženju zraka v okolju za zdravje ljudi
-
pozna globalne ekološke probleme in osnovne ukrepe pri njihovem reševanju
-
pozna vpliv energetike na okolje,
-
pozna ekološke vplive prometa v družbi
-
pozna ekološke vplive transporta goriv na okolico
|
-
oceni negativni vpliv različnih energetskih strojev, naprav in sistemov na lokalni in globalni ravni ter poda možne ukrepe za njihovo zmanjšanje oziroma odpravo
-
spozna izvore CO2,vpliv na " toplo gredo" in ukrepe za njegovo zmanjšanje
-
izbira optimalne, ekološko primernejše stroje, tehnologije in sisteme glede na stanje v razvitem svetu
-
seznani se z MDK (maksimalno dovoljeno koncentracijo) nekaterih strupenih in zdravju škodljivih snovi v okolju
-
spozna nevarnosti pri transportu tekočih in plinastih goriv
|
-
zaveda se ekološke problematike in dolgoročnih posledic na zdravje ljudi in okolja
-
zaveda se omejenih naravnih virov in pomena recikliranja materialov
-
zaveda se celotnega ekološkega vpliva izdelka (od pridobivanja surovin, uporabe različnih tehnologij do uporabe in odstranitve končnega izdelka)
-
zaveda se, da s svojim zgledom lahko najbolj vpliva na sošolce in okolico
-
skuša tudi sam zmanjšati onesnaževanje okolice
|
-
spozna inštitucije in vire podatkov na ekološkem področju
-
vaja – analiza vzrokov in posledic onesnaženja tal v okolju (ekološke meritve,viri podatkov), prepoznavanje onesnaževalcev v okolici, možni ukrepi
-
vaja – analiza vzrokov in posledic onesnaženja vode (ekološke meritve,viri podatkov), prepoznavanje onesnaževalcev v okolici, možni ukrepi
-
vaja – analiza vzrokov in posledic onesnaženja zraka (ekološke meritve, viri podatkov), prepoznavanje onesnaževalcev v okolici, možni ukrepi
|