Izobraževalni program: TURISTIČNI TEHNIK
Sprejeto na 35. seji Strokovnega sveta za poklicno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
ANGLEŠKI JEZIK (2. tuji jezik)
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
80 |
25 |
105 |
2. |
75 |
30 |
105 |
3. |
65 |
40 |
105 |
4. |
60 |
42 |
102 |
skupaj |
280 |
137 |
417 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
1. letnik (splošno izobraževalni jezik)
SLOVNIČNE STRUKTURE |
BESEDIŠČE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Past Simple = Navadni Preteklik; pravilni glagoli;
|
|
1. letnik (jezik stroke)
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijaki (se) znajo |
Dijaki |
||
|
|
Razvijajo socialno integracijo in odnos do poklica ter kolektiva (sodelavcev). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. letnik ( splošno izobraževalni jezik)
SLOVNIČNE STRUKTURE |
BESEDIŠČE | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. letnik (jezik stroke)
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijaki (se) znajo |
Dijaki |
||
|
|
Glej 1. letnik; |
|
|
|
Razvijajo sposobnost delovanja v konfliktnih situacijah. |
|
|
|
Pridobijo si zmožnost komuniciranja, kooperativnosti in inciativnosti. |
|
|
|
Razvijajo poklicno socializacijo. |
|
|
|
Naučijo se pravil vedenja v delovnem okolju. |
3. letnik (splošno izobraževalni jezik)
SLOVNIČNE STRUKTURE |
BESEDIŠČE | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. letnik (jezik stroke)
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijaki (se) znajo |
Dijaki se |
||
|
|
Seznanijo s poklicno etiko. |
|
|
|
Spoznajo z zahtevami kvalitetnega poklicnega dela oziroma storitev. |
|
|
|
Zavedajo negativnih vplivov masovnega turizma na okolje. |
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
4. letnik (splošno izobraževalni jezik)
SLOVNIČNE STRUKTURE |
BESEDIŠČE | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. letnik ( jezik stroke)
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTV V IZVEDBI |
Dijaki (se) znajo |
Dijaki |
||
|
|
Zavedajo se pomena turizma za gospodarstvo. |
|
|
|
||
|
|
Razvijajo korporativno integracijo oziroma se zavedajo pomena identifikacije posameznika s cilji predmeta (turizma), in položaja posameznika v sistemu. |
Dijaki osvajajo znanje skozi vse štiri spretnosti; spretnost pisanja, govora, poslušanja in branja. Vse te spretnosti se prepletajo in so v skladu z obravnavanimi temami.
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
Slovenščina |
|
|
Gospodarsko poslovanje Geografija Zgodovina |
|