Izobraževalni program: TURISTIČNI TEHNIK
Sprejeto na 35. seji Strokovnega sveta za poklicno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
ITALIJANŠČINA (3. tuj jezik)
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
105 |
||
3. |
105 |
||
4. |
102 |
||
skupaj |
|
|
312 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
1. LETNIK
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
OSEBNI PODATKI |
Dijak zna |
Dijak |
|
|
|
Razvije sposobnost osnovne komunikacije s sogovornikom, vzpostavi osnovne medsebojne stike. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
Razvije občutek in sposobnost samostojne komunikacije. |
|
SREČANJE, POVABILO |
|
|
|
|
|
Zave se pomembnosti razumevanja naročil gostov v italijanskem jeziku. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
Zave se pomembnosti pravilne rabe členov in števnikov. |
|
Pozna kratka pisna sporočila in jih oblikuje ter sestavlja dialoge |
|
Razvije sposobnost pisne komunikacije. |
|
ORIENTACIJA V MESTU |
|
|
|
|
|
Razvije strpnost pri spraševanju informacij. Razvije inovativnost pri znajdenju v mestu. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
Spozna pomen rabe predlogov v italijanskem jeziku. |
|
Pozna obliko dopisnice, kratkega pisma, razglednice |
|
Razvije sposobnost pisne komunikacije osnovnih oblik. |
|
BIVALNI PROSTORI |
|
|
|
|
|
Razvije sposobnost opisa prostora z znanim besediščem. Razvije sposobnost rabe in izražanja svojine ter prostora. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
|
|
Pozna opis prostora, stanovanja, učilnic |
|
Razvije sposobnost opisovanja predmetnosti, ki ga obdaja. |
2. LETNIK
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
V HOTELU |
Dijak zna |
Dijak |
|
|
|
Spozna povpraševanje gosta in zna ponuditi nastanitvene zmogljivosti hiše. Nadgradi komunikacijo z gostom. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
||
PRIPOVEDOVANJE O DOŽIVETJIH NA POTOVANJU |
|
|
|
|
|
Razvije sposobnost komunikacije s sogovornikom o doživetjih. Se zave pomembnosti svojega poklica in odgovornosti. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
||
POVABILO, PRAZNOVANJE, URA, DATUM |
|
|
|
|
|
Razvije čut za pozornost do praznovanj. Spoštuje načela lepega vedenja. Dopolni vljudnostni odnos do gostov. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
|
|
Spozna obliko vabila, odgovora, rezervacije, potrditve |
|
Zave se pomembnosti primernega izrazoslovja pri povabilu ali odgovoru nanj. |
|
NAČRTI ZA DOPUST |
|
|
|
|
|
Dopolnjuje poznavanje krajev doma in po svetu. Razvija inovativnost pri aktivnem preživljanju prostega časa. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
|
|
Spozna itinerar, oglas za počitnice, program |
|
Razume in izbira med ponudbami za preživetje počitnic. |
3. letnik
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
VSAKDANJA OPRAVILA, DRUŽINA |
Dijak zna |
Dijak |
|
|
|
Se zaveda družinskih obveznosti. Razvije občutek za probleme v družbi in v družini. Razvije občutek za točnost in opiše potek delovnega dne |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
|
|
Pozna obliko poročila |
|
|
|
PRAZNIKI DANES IN NEKOČ |
|
|
|
|
|
Spoštuje ljudske običaje in njih izročilo. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
|
|
Pozna italijanske reke in pregovore |
|
Primerja reke in pregovore. |
|
NA BANKI, NA POŠTI, V TURISTIČNI AGENCIJI |
|
|
|
|
|
Zaveda se pomembnosti strokovnega poimenovanja v tujem jeziku. |
|
|
|
Komunicirajo z gostom samostojno in odgovorno. Se spoštljivo sporazumeva z gosti. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
|
|
Pozna propagandni material, ponudbo, prospekt |
|
Razvije čut za vrednotenje svoje turistične ponudbe s sosednjo |
4. LETNIK
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
ŠPORT IN REKREACIJA |
Dijak zna |
Dijak |
|
|
|
Razvija žilico podjetnosti pri ponudbi rekreacije v kraju. Zaveda se pomena identitete naroda tudi preko športa. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
||
ZDRAV DUH V ZDRAVEM TELESU |
|
|
|
|
|
Zaveda se pomembnosti zdravega prehranjevanja in zdravega načina življenja za duševni in telesni razvoj. |
|
|
|
Ima strpen odnos do gostov ter ustreže njihovim željam. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
|
|
Pozna časopisni članek |
|
|
|
POTOVANJE |
|
|
|
|
|
Izraža svoje mnenje o današnjem načinu življenja. Se zanima za branje tuje literature. Spoštujejo in cenijo civilizacijske značilnosti svoje dežele in svojih sosedov. |
|
Spozna slovnične strukture |
|
|
|
|
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Slovenščina |
|
|
Osnove turizma |
|
|
Turistično poslovanje |
|
|
Osnove turizma Geografija Zgodovina |
|