Izobraževalni program: VETERINARSKI TEHNIK
Sprejeto na 29.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7. 1999
HIGIENA ŽIVIL ŽIVALSKEGA IZVORA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 
 | ||
| 3. | 
 | ||
| 4. | 102 | 102 | |
| skupaj | 102 | 
 | 102 | 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| Higiena v proizvodnji živil | Dijaki | Dijaki | |
|  |  | Razvijejo strokovna spoznanja. | 
 | 
| Voda za potrebe živilske industrije | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijejo čut za zaščito okolja. | Ogled ustreznega laboratorija. | 
| Meso | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijejo odnos do kakovosti. | 
 | 
| Klavnice in mesno predelovalni obrati | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Ogled klavnice in mesno predelovalnega obrata. | |
| Veterinarsko sanitarni nadzor klavnih živali in mesa | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijejo osebno odgovornost. | Demonstracija pregleda živali pred zakolom. Ogled dela v ustreznem laboratoriju. Ogled pregleda vzorcev mesa. | 
| Postmortalni procesi v mesu | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo odgovoren odnos do postavljenih zahtev. | 
 | 
| Postopki z mesom po klanju | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo tehnološko zaves. | 
 | 
| Predelvava mesa | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijejo občutek za pomembnost ekonomičnega postopka. | Prikaz ocenjevanja kvalitete in kategorizacije mesa. | 
| Mikrobiologija živil | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijejo občutek za natančnost in strokovnost. | 
 | 
| Zoonoze in zastrupitve z živili | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijejo občutek osebne odgovornosti. | 
 | 
| Mleko in mlečni izdelki | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijejo zavest o pomembnosti strokovnega pristopa. | 
 | 
| Jajca in jajčni izdelki | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | 
 | |
| Ribe in ribji izdelki | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | 
 | |
| Med | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijejo primeren odnos do darov narave. | 
 | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Znanja tega predmeta se povezujejo pretežno z znanji s področja zdravstvenega varstva domačih živali, higiene okolja z DDD, anatomije in fiziologije domačih živali.
Konkretno
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Higiena okolja z DDD Zdravstveno varstvo domačih. Živali Kemija |  | 
|  | Anatomija in fiziologija domačih živali |  | 
|  | Zdravstveno varstvo domačih živali |  |