Izobraževalni program: GRADBINEC
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
560 |
560 |
|
2. |
560 |
560 |
|
3. |
272 |
272 |
|
skupaj |
|
1392 |
1392 |
Dijak zna:
1. smotrno in varno opraviti naloge iz svojega poklica,
2. proučiti navodilo, delovno skico ali risbo in delovni postopek,
3. izbrati in pripraviti material in orodje,
4. zarisati in izmeriti,
5. izdelati in kontrolirati po navodilih:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijak: |
Dijak: |
||
UVOD |
|
Razume povezavo in odgovornost do drugih poklicev, spozna samozaščito in zaščito sodelavcev, razume pomen vodenja dokumentacije in odgovornosti do delovnih sredstev in natančnosti dela; pridobiva poklicno identifikacijo. |
Praktični pouk v celoti poteka v skupinah, upošteva navodila za varno delo; delo izvajajo učenci po navodilih in delovnih risbah ali skicah ob uporabi prospektov, ogledi gradbišč in drugih delavnic. |
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
Razvija občutek odgovornosti do osebne varnosti in varnosti delovnega okolja. |
|
Dela s področja drugih poklicev |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za skupinsko delo in povezanost gradbenih poklicev. |
|
ZIDANJE |
|
Razvija občutek za gospodarno uporabo materiala in orodja, razvija ekološko zavest, razvija poklicno identifikacijo, tako da spozna zgodovinski razvoj zidarskega poklica. |
Praktični pouk v celoti poteka v skupinah, upošteva navodila za varno delo; delo izvajajo učenci po navodilih in delovnih risbah ali skicah ob uporabi prospektov, ogledi gradbišč in drugih delavnic. |
|
|
Razvija občutek z gospodarno uporabo materiala. |
|
|
|
Spozna pomen natančnega in kvalitetnega dela po navodilih. |
|
|
|
Spozna zgodovinski razvoj zidarskega poklica, razvija občutek za spoštovanje in ohranjanje stavbne dediščine. |
Opazovanje starih objektov. |
|
|
||
|
|
||
|
|
||
OBLAGANJE zidov z različnimi klasičnimi in sodobnimi materiali, izolacijske obloge. |
|
Razvija občutek za natančno in estetsko kvalitetno delo, spozna pomen spoštovanja navodil proizvajalcev. |
|
OMETAVANJE |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za natančno in estetsko kvalitetno delo, spozna pomen spoštovanja navodil proizvajalcev. |
Praktični pouk v celoti poteka v skupinah, upošteva navodila za varno delo; delo izvajajo učenci po navodilih in delovnih risbah ali skicah ob uporabi prospektov, ogledi gradbišč in drugih delavnic. |
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
BETONIRANJE |
|
|
|
|
|
Razvija občutek odgovornosti do statično varne konstrukcije. |
|
TLAKI |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za natančno in estetsko kvalitetno delo; spozna pomen varne komunikacijske površine. |
|
KANALIZACIJA |
|
|
|
|
|
Razvija ekološko zavest. |
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Razvija občutek odgovornosti do osebne varnosti in varnosti delovnega okolja. |
|
POLAGANJE KERAMIČNIH OBLOG |
|
Razvija odgovornost do natančnega in gospodarnega dela; pridobiva poklicno identifikacijo; razvija občutek za estetsko vrednost keramičnih oblog; razvija ekološko zavest. |
Praktični pouk v celoti poteka v skupinah, upošteva navodila za varno delo; delo izvajajo učenci po navodilih in delovnih risbah ali skicah ob uporabi prospektov, ogledi gradbišč in drugih delavnic. |
Materiali za oblaganje: keramične ploščice, malte, lepila; količine. |
|
||
Tehnološki postopek: ročno rezanje in brušenje; strojno rezanje in ročno brušenje; ročno rezanje in izdelava lukenj; izdelava lukenj z vrtalnim strojem; uporaba kladivčka in klešč; klasične stenske in talne obloge. |
|
Razvija občutek za natančno in estetsko kvalitetno delo. |
|
Izdelava stenskih keramičnih oblog:
|
|
Razvija občutek za natančnost in estetsko kvalitetno delo. |
|
Izdelava oblog stebrov:
|
|
||
Balkonska obloga:
|
|
||
Obloga stopnic:
|
|
||
Izdelava talnih oblog:
|
|
||
Izdelava mozaika:
|
|
Ogledi mozaikov na terenu. |
|
Zidne obloge iz različnih materialov. |
|
Razvija občutek za natančno in kvalitetno delo; spozna pomen spoštovanja navodil proizvajalcev. |
|
VARSTVO PRI DELU |
|
Zaveda se nujnosti varnega dela. |
Predpisi, prospekti, zaščitna sredstva. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Delavniški dnevnik: za vsak izdelek izpolni delavniški dnevnik z grafičnim izdelkom in opisom tehnološkega postopka ter varstvenih ukrepov
Izdelek z zagovorom - dijak zagovarja izdelek tako, da za vsak izdelek razloži tehnološki postopek izdelave, varstvene ukrepe pri delu ter pokaže znanje iz predmetov tehnologije in materiali v zvezi z izdelkom
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
tehnologija |
|
|
materiali |
|