Izobraževalni program: PREDŠOLSKA VZGOJA
Sprejeto na 23.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 4. 12. 1998
LIKOVNA KULTURA Z METODIKO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
  
 ||
| 
   
  | 
  
  
   Teorija (ur)  | 
  
  
   Vaje (ur)  | 
  
  
   Skupaj (ur)  | 
  
 
| 
   1.  | 
  
  
   70  | 
  
  
   70  | 
  
  
   140  | 
  
 
| 
   skupaj  | 
  
  
   70  | 
  
  
   70  | 
  
  
   140  | 
  
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Opomba: teorija je povezana s praktično ustvarjalnostjo dijakov
| 
    informativni cilji  | 
   
    formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   ustvarjalno delo  | 
  
   | 
  
   Doslednost, natančnost, inovativnost,ustvarjalnost, ljubezen do likovnega izražanja, vztrajnost.  | 
  
   Tv  | 
 
| 
   ustvarjalno delo  | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Ustvarjalnost, negovanje sposobnosti komuniciranja v likovnem jeziku, natančnost, vztrajnost.  | 
  
   Tv  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        
   TV  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijanje ljubezni do poklica, poklicna socializacija, ustvarjalnost, razvoj intelektualnih in motivacijskih sposobnosti, ekonomičnost, vztrajnost.  | 
  
   Tv  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Sposobnost komuniciranja v likovnem jeziku.  | 
  
   Tv  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Širitev družbeno kulturnega obzorja.  | 
  
   Tv  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Poklicna socializacija, vživljanje v otroško duševnost, doslednost, natančnost ter celovitost izvedbe.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        
   Seminarska naloga  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Samostojnost razmišljanja, spoznavanje specifične in splošne vloge likovnega ustvarjanja.  | 
  
   Tv  | 
 
| 
   aktivno ustvarjalno delo in likovna teorija  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Vrednotenje klasičnih in sodobnih likovnih tehnik ter kritična presoja le-teh v primerjanju možnosti izraznosti.  | 
  
   Tv  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Strokovnost, poklicna odgovornost, razvoj intelektualnih in moralno etičnih potencialov.  | 
  
   Tv  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Vzgojni cilji, ljubezen do likovne umetnosti in ustvarjalnosti. Ustvarjalnost, strokovno usposabljanje, razvoj intelektualnih in motivacijskih mehanizmov.  | 
  
   Tv  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Strokovna odgovornost. Sposobnost komuniciranja skozi likovno izražanje. Vztrajnost, oblikovanje osebnosti, vestnost, azvijanje ljubezni do poklica, varčnost, ekonomičnost.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Skrbnost, delovna odgovornost, osebnostni razvoj, inovativnost  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Strokovnost, ljubezen do poklica, osebna odgovornost, poklicna odgovornost, poklicna socializacija.  | 
  
   Referati  | 
 
| 
   obravnava likovnih problemov ob teoretičnem in ustvarjalnem delu  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Strokovnost, ustvarjalnost, zanesljivost, varčnost, skrbnost, osebna odgovornost, delovna odgovornost. Sposobnost komuniciranja v likovnem jeziku. Vztrajnost, inovativnost, oblikovanje osebnosti, razvoj intelektualnih in motivacijskih mehanizmov.  | 
  
   Tv  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Oblikovanje zgodovinske zavesti in zavesti o sodobnem času.  | 
  
   Tv  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razumevanje sodobnejših prizadevanj v likovni ustvarjalnosti in vrednotenje le-teh.  | 
  
   TV  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        
   TV  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Tolerantnost, poklicna socializacija, socialna integracija, osebnostni razvoj, razvoj strokovne in poklicne odgovornosti, razvoj intelektualnih in moralno etičnih potencialov.  | 
  
   TV  | 
 
| 
   metodika likovne vzgoje  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvoj zavesti o strokovni odgovornosti in zahtevah kvalitetnega poklicnega dela. Razvijanje poklicne usposobljenosti v smislu strokovnosti.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Ljubezen do poklica; poklicna socializacija; vživljanje v otroško duševnost.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvoj zavesti o strokovni odgovornosti in zahtevah kvalitetnega poklicnega dela.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   zgodovina likovne kulture  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Ljubezen do likovne umetnosti in ustvarjalnosti, vzgojno-izobraževalni cilji, spoznavanje likovnih problematik, negovanje narodne zavesti in pripadnosti.  | 
        
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Plesna vzgoja Glasbena vzgoja Slovenščina Kemija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Matematika Fizika Biologija Psihologija Glasba Zgodovina Slovenščina Filozofija Glasbena vzgoja Plesna vzgoja Telesna vzgoja  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Fizika Filozofija Matematika Psihologija Pedagogika  | 
  
   |