Izobraževalni program: EKONOMSKI TEHNIK
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, 17. 12. 2002
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
1. |
140 |
140 |
|
2. |
136 |
136 |
|
skupaj |
276 |
276 |
Pri predmetu dijak:
1. letnik
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI |
USTANOVITEV PODJETJA |
|||
|
|
Razvija občutek odgovornosti za opravljeno delo. Navaja se na delo v okviru svojega delovnega mesta. Razvija sposobnost za timsko delo in komuniciranje. Razvija natančnost pri delu. Razvija občutek pomembnosti delnih nalog za celoto. Spozna bodoče delovno mesto, Oblikuje pravilen odnos do sodelavcev, nad- in podrejenih, Zave se pomembnosti podjetja in notranje organizacije. Razvija podjetniško razmišljanje. Razvija solidarnost in moralno-etične kvalitete. Pridobi občutek pripadnosti kolektivu. Razvija organizacijske sposobnosti. |
|
FUNKCIJE PODJETJA |
|||
|
|
Razvija sposobnost za timsko delo in komuniciranje. Razvija natančnost pri delu, Razvija občutek pomembnosti delnih nalog za celoto. Oblikuje pravilen odnos do sodelavcev, nad- in podrejenih. |
|
POSLOVNO KOMUNICIRANJE IN TAJNIŠKO POSLOVANJE |
|||
|
|
Razvija občutek odgovornosti za opravljeno delo. Razvija natančnost, vestnost in zanesljivost pri delu. Razvija podjetniško razmišljanje. Razvija moralno-etične kvalitete. Zave se pomena racionalizacije korespondence. Zave se posledic napak pri korespondenci. Razvija pošten odnos do strank in poslovnih partnerjev. Spozna pomen interne in eksterne komunikacije. Razvija sposobnost pravilnega reagiranja v različnih situacijah. Zaveda se pomena doseganja poslovnih ciljev. |
Delo v učnem podjetju |
PRODAJNA POGODBA |
|||
|
|
Razvija poštenost, zanesljivost in osebno odgovornost. Razvija sposobnost poiskati ustrezne predpise in določila. Zave se pomena korektnega poslovnega dialoga. Razvija sposobnost pogajanja pri sklenitvi pogodbe. Zave se pomena natančnosti pri opredeljevanju prodajnih in dobavnih pogojev v pogodbi. Spozna pomen eksterne komunikacije. Razvija poslovnost in podjetniško razmišljanje. Zave se pomena kulantnega reševanja poslovnih sporov. |
Delo v učnem podjetju |
PLAČILNI PROMET |
|||
|
|
Razvija natančnost, poštenost in odgovornost. Razvija sposobnost ustreznega reagiranja v dani situaciji. Zaveda se pomena doseganja poslovnih ciljev. Zaveda se pomena racionalizacije poslovnega procesa in korespondence. Razvija moralno-etične kvalitete. Razvija sposobnost pogajanja. |
Delo v učnem podjetju |
TRŽENJE |
|||
|
|
Razvija sposobnost ustreznega reagiranja v dani situaciji. Zaveda se pomena doseganja poslovnih ciljev. Razvija poslovnost in podjetniško razmišljanje. Razvija sposobnost za timsko delo in komuniciranje. Razvija samoiniciativnost. |
|
MATERIALNO POSLOVANJE |
|||
|
|
Razvija natančnost, poštenost in odgovornost. Razvija sposobnost ustreznega reagiranja v dani situaciji. Zaveda se pomena doseganja poslovnih ciljev. Zaveda se pomena racionalizacije poslovnega procesa in korespondence. Razvija moralno-etične kvalitete. Razvija sposobnost pogajanja. Razvija poštenost. zanesljivost in osebno odgovornost. |
|
INVESTICIJE IN FINANCIRANJE |
|||
|
|
Zave se pomena natančnosti pri sestavi planov, Razvija poslovno sposobnost. Zaveda se pomena doseganja poslovnih ciljev. Razvija sposobnost za timsko delo. Razvija ekonomičnost pri delu. Razvija podjetniško-naložbeno miselnost. Zave se ekonomske upravičenosti posameznih naložb. |
|
PLANIRANJE |
|
||
|
|
Zave se pomena poslovne politike za podjetje in doseganja poslovnih ciljev. Razvija sposobnost timskega dela. Razvija sposobnost poslušanja in komuniciranja. Razvija samoorganiziranost. Razvija ekonomičnost. Razvija sposobnost analiziranja in sklepanja. Razvija sposobnost iskanja ustreznih podatkov. Razvija sposobnost povezovanja več delov v celoto. |
Delo v učnem podjetju |
ORGANIZACIJA |
|||
|
|
Spozna pomembnost timskega dela. Razvija pravilen odnos do podrejenih in nadrejenih. Razvija samoorganiziranost. Pridobi občutek pripadnosti skupini in podjetju. Razvija ustrezne komunikacijske odnose. Razvija odgovornost za opravljeno delo. Razvija moralno-etične kvalitete. Razvija občutek pomembnosti delnih nalog za celoto. Razvija podjetniško razmišljanje. |
|
KONTROLA |
|||
|
|
Razvija natančnost, vestnost in zanesljivost pri delu. Loči kvalitetno in nekvalitetno opravljeno delo. Razvija odgovornost za opravljeno delo. |
|
KADROVSKA FUNKCIJA |
|||
|
|
Zave se pomembnosti ustreznih kadrov za uspeh podjetja. Razvija sposobnost iskanja ustreznih podatkov. Razvija sposobnost uporabe zakonskih aktov. Razvija sposobnost komuniciranja. Pridobi občutek pripadnosti podjetju. Razvija sposobnost korektnosti pri ocenjevanju. Razvija pravičnost in poštenost. Razvija moralno-etične kvalitete. |
|
ZAVAROVANJE |
|||
|
|
Zave se pomena varnosti oseb in premoženja. Razvija sposobnost pisnega komuniciranja. Razvija sposobnost pogajanja. |
|
TRANSPORT |
|||
|
|
Razvija ekonomičnost. Zave se pomena izbire ustreznega prevoznega sredstva. Razvija sposobnost pogajanja. Razvija poslovno sposobnost. Zave se pomena korektnega poslovnega dialoga s poslovnimi partnerji. |
|
PRENEHANJE PODJETJA |
|||
|
|
Zave se posledic neuspešnosti podjetja. |
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Poslovna informatika z izbranim predmetom |
Dijak |
Dijak |
Priprava na poklicno maturo |
Izdelava projekta v skladu s smernicami |
|
Razvija sposobnost komunikacije. Razvija samostojnost in iniciativnost. Pridobiva dobre delovne navade in samodisciplino. Razvija sposobnost, da samostojno sestavi poslovne dokumente in uporablja pravilne slovenske izraze. |
|
Uporaba interneta |
|
Razvoja samostojnost in samoiniciativnost. |
|
Dodatne možnosti uporabe urejevalnika |
|
Razvija smisel za lepo obliko. Poglablja pravopisno znanje. |
|
Druga programska orodja |
|
Razvija sposobnost nastopanja in pravilnega izražanja. Bogati svoj besedni zaklad in skrbi za pravilno uporabo slovenskega jezika. |
Izdelek ali storitev z zagovorom.
Splošno:
Sistematično povezuje znanja strokovnih predmetov (gospodarsko poslovanje, statistika, upravno poslovanje, poslovna matematika, poslovna informatika, ekonomija, pravo, poznavanje blaga, PTT promet) s temeljnimi splošno-izobraževalnimi predmeti.