Izobraževalni program: CVETLIČAR (šs)
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
ARANŽERSTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
70 |
70 |
|
2. |
110 |
30 |
140 |
3. |
72 |
20 |
102 |
skupaj |
252 |
50 |
312 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
1. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
ETIKA IN ESTETIKA |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Vaja: pomen estetske vrednote v cvetličarstvu. |
|
REZANO CVETJE IN ZELENJE |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost. Razvija odnos do cvetja in zelenja kot živega bitja. Razvija sposobnost prilagajanja strankam in zahtevam tržišča. Razvija sposobnost komuniciranja. Razvija sposobnost povezovanja. |
Vaja: ureditev cvetličarne in možni načini skladiščenja rezanega cvetja. Ogledi: |
PRIPOMOČKI V ARANŽERSTVU-OSNOVNI IN POMOŽNI MATERIAL |
|
|
|
|
|
Razvija estetski čut. Razvija sposobnost ocenjevanja želja in zmožnosti strank. Razvija sposobnost hitrega reagiranja. Razvija sposobnost prilagajanja. |
Ogled: skladišče s pripomočki in dopolnilnim materialom. Vaja: skladišče suhega cvetja in zelenja. Vaja: iskanje modnih trendov pri izbiri dopolnilnega materiala, uporabljenega v cvetličarstvu. |
|
Razvija potrpežljivost pri delu. Razvija human odnos s sodelavci. |
||
STILI IN CVETLIČNE VEZAVE SKOZI ZGODOVINO |
|
|
|
|
|
Se zave pomena poznavanja umetnosti s svojim strokovnim področjem. Razvija sposobnost primerjanja in povezovanja. Razvija in krepi sposobnost opazovanja in razčlenjevanja. Se zaveda simbolnega pomena rastlin za razvoj civilizacije. |
Vaja: |
2. letnik
VSEBINE INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
UČINEK ENAKIH IN NEENAKIH VIŠIN, BARV, OBLIK IN STRUKTUR RASTLIN IN RASTLINSKI DELOV V CVETLIČNI VEZAVI |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija estetske vrednote (urejenost, uglajenost). Razvija vztrajnost in natančnost. Razvija čut za etiko in estetiko. |
Vaje: |
|
|
|
|
PSIHOLOŠKI UČINEK BARV IN SVETLOBE |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost oblikovanja. Razvija sposobnost razločevanja. Razvija discipliniranost. Razvija zmožnost povezovanja. Razvija ustvarjalnost in osebni razvoj. |
Demonstracija: svetlobni učinki v prostoru in v cvetličnih vezavah. Vaje: |
NAČINI OZIROMA STILI OBLIKOVANJA |
|
|
|
|
|
Razvija doslednost. Razvija natančnost pri delu. Razvija sposobnost hitrega reagiranja in sledenja modnim trendom. |
Vaje: |
|
|
3. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
SPOROČILNOST CVETLIČNIH VEZAV |
Dijak |
Dijak |
|
|
Razvija ustvarjalnost, naravni talent in čutila. Razvija splošno razgledanost in osveščenost. Razvija sposobnost komuniciranja s strankami. Se zave pomena estetskega izražanja pri svojem delu Razvija odnos do poklicne skrivnosti. |
Demonstracija: posamezne cvetlične vezave. Ogled: diafilm - nasadki, izložbe, adventni venčki. Vaja: iskanje novih trendov, barv in stilov po internetu. |
|
SPOROČILNOST CVETLIČNIH DEKORACIJ |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost prostorske orientiranosti. Razvija natančnost in ustvarjalnost. |
Vaje: |
|
|
||
SEZONSKE DEKORACIJE |
|
|
|
|
|
Razvija svoj odnos do umetnostnega ustvarjanja. Se zave varovanja okolja in prostora. Razvija human odnos do posameznih elementov iz narave. |
Vaje: |
FLEUROP |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost povezovanja med ljudmi. Razvija humanost. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk Okrasne zelnate rastline |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Umetnost |
|
|
Praktični pouk Umetnost |
|
|
Praktični pouk |
|