Izobraževalni program: CVETLIČAR (šs)
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
POSLOVNO KOMUNICIRANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
35 |
35 |
70 |
3. |
|
||
skupaj |
35 |
35 |
70 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
ČLOVEK KOT OSEBNOST |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija sposobnost opazovanja in prepoznavanja lastne osebnosti ter osebnosti drugih. |
Vaja: igranje vlog: prepoznavanje človeka kot osebnosti. Ogled: dejanska situacija. Demonstracija: različne oblike vedenja pri poslovnem komuniciranju. |
POSLOVNA KOMUNIKACIJA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost boljše komunikacije. Razvija sposobnost opazovanja poslovne uspešnosti. |
Vaja: urjenje komunikacije. Demonstracija: različne vloge (prodajalec, kupec) v različno opremljenih poslovnih prostorih. |
NAČINI KOMUNICIRANJA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost za opazovanje nebesedne komunikacije. |
Vaje: igranje vlog. Vaja: opazovanje besedne in nebesedne komunikacije ob prikazu različnih vlog. Ogled: dejanska situacija na terenu. |
KOMUNICIRANJE V POSLOVNIH SITUACIJAH |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost prilagajanja komunikacije različnim poslovnim ciljem. Razvija in krepi najrazličnejše spretnosti v poslovnih situacijah. |
Vaja: poslovni razgovor, prodajni razgovor, reševanje reklamacij. Seminarska naloga ob uporabi aktualne literature in njena predstavitev. Ogled: demonstracija njihovih predstavitev z videom. |
DELO IN NJEGOVE ZAKONITOSTI |
|
|
|
|
|
Razvija pomembnost sodelovanja pri delu, natančnost, doslednost pri dajanju navodil za delo. |
Vaja: igranje vloge: pomen uspešnosti delavca pri delu, konfliktna situacija. Ogled: dejanska situacija na terenu. Demonstracija. |
EKONOMSKA REKLAMA IN PROPAGANDA |
|
|
|
|
|
Razvije potrebo po spremljanju ekonomske propagande in reklame. Razvije sposobnost opazovanja. Se seznanja z novostmi in se tako dodatno izobražuje in usposablja. |
Vaja: priprava reklame in ekonomske propagande s svojega področja. Ogled: najrazličnejše reklame. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk Gospodarsko poslovanje Cvetlične vezave |
|