PREDMETNIK ELEKTRIKAR ELEKTRONIK (gibalno ovirani) / SPI
P R E D M E T I
|
1. letnik |
2. letnik |
3. letnik |
SKUPNO |
|||
št. ur na |
št. ur na |
št. ur na |
|||||
teden |
leto |
Teden |
Leto |
teden |
leto |
||
A – Splošno-izobraževalni predmeti |
|||||||
slovenščina |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
102 |
312 |
tuji jezik |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
68 |
208 |
matematika |
3 |
105 |
2 |
70 |
2 |
68 |
243 |
umetnost |
1 |
35 |
|
|
|
|
35 |
naravoslovje |
1 |
35 |
|
|
35 |
||
družboslovje |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
68 |
208 |
športna vzgoja |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
102 |
312 |
Skupaj A |
15 |
525 |
12 |
420 |
12 |
408 |
1353 |
B – Strokovno-teoretični predmeti |
|||||||
računalništvo in dokumentiranje |
3 |
105 |
|
|
105 |
||
tehnologija |
4 |
140 |
140 |
||||
elektrotehnika |
4 |
140 |
3 |
105 |
245 |
||
elektronska vezja in naprave |
3 |
105 |
4 |
136 |
241 |
||
digitalni sistemi in krmilja |
4 |
140 |
4 |
136 |
276 |
||
Skupaj B |
11 |
385 |
10 |
350 |
8 |
272 |
1007 |
|
|||||||
C – Praktično izobraževanje v šoli |
|||||||
praktični pouk: |
6 |
210 |
10 |
350 |
12 |
408 |
968 |
D – Interesne dejavnosti |
|||||||
interesne dejavnosti |
96 |
96 |
64 |
256 |
|||
Skupno št ur pouka (A+B+C) |
32 |
1120 |
32 |
1120 |
32 |
1088 |
3328 |
Št. ur izobraževanja v šoli (A+B+C+D) |
1216 |
1216 |
1152 |
3584 |
|||
|
|||||||
Št. tednov pouka |
35 |
35 |
34 |
104 |
|||
Št. tednov interesnih dejavnosti |
3 |
3 |
2 |
8 |
|||
Skupno število tednov izobraževanja |
38 |
38 |
36 |
112 |
Pojasnilo k predmetniku
Naravoslovje se izvaja v obsegu 35 ur za vsebine biologije, vsebine znanj kemije so integrirane v predmetih tehnologija in praktični pouk, vsebine fizike pa v predmetih elektrotehnika, tehnologija in praktični pouk.
Športna vzgoja je v celoti prilagojena in se izvaja po skupinah glede na obolenja dijakov iz različnih letnikov po ali pred poukom. V obsegu 3 ur tedensko se 1 ura nadomesti s fizioterapijo ali delovno terapijo.
Delitev dijakov v skupine
Letnik |
Predmet |
Letno št. ur za vaje* |
Št. dijakov v skupini** |
1. |
Praktični pouk |
210 |
12 |
2. |
Praktični pouk |
350 |
12 |
3. |
Praktični pouk |
408 |
6 |
* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine.
** V skladu z Odredbo o normativih in standardih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami (Ur. l. RS, št. 39/97 in 62/01).
Znanje, ki ga morajo imeti izvajalci posameznega predmeta
Predmeti |
Izvajalec |
znanje |
slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti |
tuji jezik |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika |
matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike ali matematike |
umetnost |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz umetnosti ali umetnostne zgodovine |
naravoslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz biologije |
laborant | splošna ali srednja strokovna izobrazba, pridobljena po izobraževalnem programu, ki vsebuje najmanj 315 ur biologije, ali drugih predmetov iz biološkega področja | |
družboslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz sociologije ali zgodovine ali geografije |
športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
računalništvo in dokumentiranje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike ali računalništva |
tehnologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike ali kemije |
laborant | srednja splošna ali strokovna izobrazba, pridobljena po izobraževalnem programu, ki vsebuje najmanj 315 ur kemije ali fizike ali drugih predmetov iz kemijskega ali fizikalnega področja | |
elektrotehnika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike |
elektronska vezja in naprave |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike |
digitalni sistemi in krmilja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike |
praktični pouk |
učitelj |
srednja izobrazba iz elektrotehnike ali višješolska izobrazba iz elektrotehnike |
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti dopolnilno izobrazbo defektološke smeri.
Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje optimalnega razvoja posameznega mladostnika so:
Individualna specialno pedagoška pomoč na področju gibalne oviranosti.