Izobraževalni program: MLEKAR
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 17. 12. 2002
INFORMATIKA
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
Skupaj |
Teorija |
Vaje z delitvami v skupine |
|
1. |
70 |
17 |
53 |
Skupaj: |
70 |
17 |
53 |
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
MEDPREDMETNE POVEZAVE |
OSNOVE INFORMATIKE Dijak: pozna pojme:
|
Dijak:
|
Dijak:
|
|
INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA
|
|
|
|
KOMUNICIRANJE
|
|
|
|
AVTOMATIZACIJA V MLEKARSTVU
|
|
|
|
PISNA PREDSTAVITEV INFORMACIJ
|
|
|
|
Pridobljeno teoretično znanje ocenjujemo ustno z upoštevanjem Pravilnika o ocenjevanju in predhodno izdelanih meril o ocenjevanju. Vrednotimo uporabo znanja in razumevanje osnovnih zakonitosti informatike. Uspešnost pri vajah ocenjujemo s sprotnim preverjanjem med izdelovanjem pisne naloge po merilih, ki jih predhodno objavimo na vidnem mestu. Ocenjujemo izvirnost izbranega problema, razumljivost in jasnost opredelitve problema in prikazanih rešitev, pestrost uporabljenih virov in medijev, kvaliteto in aktualnost pridobljenih podatkov, organiziranost naloge v skladu z zahtevami, širino predstavljene informacije, bogastvo in ustreznost besedišča, tehnično in oblikovno dovršenost izdelka. Pogoj za pozitivno zaključeno oceno je pozitivna ocena iz teorije in oddana pisna naloga, izdelana po predpisanih merilih.
Pouk poteka izključno v računalniški učilnici. Vzdrževalec učne tehnologije pred poukom tehnično pripravi učilnico. Učitelj zaradi različnega predznanja dijakov pri pouku upošteva diferenciacijo in individualizacijo. Teorija temelji na razgovoru in demonstraciji na predstavitvenem računalniku.
Če je dijakov v razredu več kot 17, se razred deli v dve heterogeni skupini, ki obiskujeta vaje izmenično. Način dela temelji na samostojnosti dijaka, sodelovalnem/timskem delu in medpredmetnem povezovanju, predvsem s strokovnimi predmeti.