Izobraževalni program: VRTNAR (šs)
Sprejeto na 25.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
POSLOVNO KOMUNICIRANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
35 |
35 |
70 |
3. |
|
||
skupaj |
35 |
35 |
70 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINA |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
ČLOVEK KOT OSEBNOST |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija sposobnost opazovanja in prepoznavanja lastne osebnosti ter osebnosti drugih. |
Praktične vaje - igranje vlog: prepoznavanje človeka kot osebnosti. Ogled situacije. Demonstracija različnih oblik vedenja pri poslovnem komuniciranju. |
POSLOVNA KOMUNIKACIJA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost boljše komunikacije. Razvija sposobnost opazovanja poslovne uspešnosti. |
Praktične vaje v urjenju komunikacije. Demonstracija različnih vlog (prodajalec, kupec) v različno opremljenih poslovnih prostorih. |
NAČINI KOMUNICIRANJA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost nebesedne in besedne komunikacije. Krepi občutek za nebesedno komuniciranje. |
Igranje vlog - opazovanje besedne in nebesedne komunikacije ob prikazu različnih vlog. Ogled dejanske situacije na terenu. |
KOMUNICIRANJE V POSLOVNIH SITUACIJAH |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za sposobnost prilagajanja komunikacije različnim poslovnim ciljem. Razvija in krepi najrazličnejše spretnosti v poslovnih situacijah. |
Vaje – poslovni razgovor, prodajni razgovor, reševanje reklamacij. Seminarske naloge (na osnovi velikega števila aktualne literature naredi dijak vaje in seminarsko nalogo, ki jo predstavi sošolcem). Ogled njihovih predstavitev-demonstracija z videom. |
DELO IN NJEGOVE ZAKONITOSTI |
|
|
|
|
|
Razvija pomembnost sodelovanja pri delu, natančnost, doslednost pri dajanju navodil za delo. |
Igranje vloge: pomen uspešnosti delavca pri delu, konfliktna situacija. Ogled situacije na terenu. Demonstracija. |
EKONOMSKA REKLAMA IN PROPAGANDA |
|
|
|
|
|
Razvije potrebo po spremljanju ekonomske propagande in reklame. Razvije sposobnost opazovanja. |
Vaje: priprava reklame in ekonomske propagande s svojega področja. Ogled najrazličnejših reklam. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Predmet se povezuje z znanjem strokovnih predmetov, z izkušnjami, pridobljenimi pri izvajanju praktičnega pouka ter s predmetom gospodarsko poslovanje.
Konkretno
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk Gospodarsko poslovanje Cvetlične vezave |
|