PREDMETNIK MEDIJSKI TEHNIK (gluhi in naglušni dijaki in dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami) / SSI
|
PREDMETI |
1. letnik |
2. letnik |
3. letnik |
4. letnik |
5. letnik |
SKUPNO |
|||||
|
št. ur na |
št. ur na |
št. ur na |
št. ur na |
št. ur na |
|||||||
|
teden |
leto |
teden |
leto |
teden |
leto |
teden |
leto |
teden |
leto |
||
|
A - Splošno-izobraževalni predmeti |
|||||||||||
|
Slovenščina |
4 |
140 |
4 |
140 |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
102 |
592 |
|
Angleški jezik |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
68 |
348 |
|
Komunikacija |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
34 |
174 |
|
Slovenski znakovni jezik |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
34 |
174 |
|
Umetnost |
2 |
70 |
70 |
||||||||
|
Matematika |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
105 |
4 |
136 |
556 |
|
Zgodovina |
2 |
70 |
2 |
70 |
140 |
||||||
|
Geografija |
2 |
70 |
70 |
||||||||
|
Psihologija |
2 |
70 |
70 |
||||||||
|
Informatika* |
2 |
70 |
2 |
70 |
140 |
||||||
|
Fizika |
2 |
70 |
2 |
70 |
140 |
||||||
|
Kemija |
2 |
70 |
2 |
70 |
140 |
||||||
|
Športna vzgoja |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
102 |
522 |
|
Skupaj A |
24 |
840 |
20 |
700 |
15 |
525 |
17 |
595 |
14 |
476 |
3136 |
|
B - Strokovno-teoretični predmeti |
|||||||||||
|
Grafično oblikovanje |
3 |
105 |
3 |
105 |
2 |
70 |
280 |
||||
|
Multimedijsko oblikovanje |
2 |
70 |
5 |
175 |
3 |
105 |
3 |
102 |
452 |
||
|
Digitalna tipografija in reprodukcija |
3 |
105 |
5 |
175 |
3 |
105 |
5 |
170 |
555 |
||
|
Osnove grafičnih procesov |
4 |
140 |
140 |
||||||||
|
Varstvo pri delu |
1 |
35 |
1 |
35 |
70 |
||||||
|
Podjetništvo |
1 |
35 |
2 |
68 |
103 |
||||||
|
Fotografija in videotehnika |
3 |
105 |
2 |
68 |
173 |
||||||
|
Skupaj B |
7 |
245 |
9 |
315 |
13 |
455 |
10 |
350 |
12 |
408 |
1773 |
|
C - Praktično izobraževanje v šoli |
|||||||||||
|
Praktični pouk |
2 |
70 |
4 |
140 |
5 |
175 |
6 |
210 |
7 |
238 |
833 |
|
Č Praktično izobraževanje v delovnem procesu |
|||||||||||
|
Delovna praksa |
72 |
72 |
|||||||||
|
D - Interesne dejavnosti |
|||||||||||
|
Interesne dejavnosti |
96 |
96 |
96 |
96 |
64 |
448 |
|||||
|
Skupno število ur pouka (A+B+C) |
33 |
1155 |
33 |
1155 |
33 |
1155 |
33 |
1155 |
33 |
1122 |
5742 |
|
Skupaj praktično izobraževanje (C+Č) |
70 |
140 |
175 |
282 |
238 |
905 |
|||||
|
Št. ur izobraževanja v šoli (A+B+C+D) |
1251 |
1251 |
1251 |
1251 |
1186 |
6190 |
|||||
|
Skupaj (A+B+C+Č+D) |
1251 |
1251 |
1251 |
1323 |
1186 |
6262 |
|||||
|
Število tednov pouka |
35 |
35 |
35 |
35 |
34 |
174 |
|||||
|
Št.tednov delovne prakse |
2 |
2 |
|||||||||
|
Št. tednov interesnih dejavnosti |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
14 |
|||||
|
Skupno št. tednov izobraževanja |
38 |
38 |
38 |
40 |
36 |
190 |
|||||
Delitev dijakov v skupine
|
Letnik |
Predmet |
Letno št. |
Št. dijakov v skupini ** |
|
1. |
Praktični pouk |
70 |
do 4 |
|
2. |
Praktični pouk |
140 |
do 4 |
|
3. |
Praktični pouk |
175 |
do 4 |
|
4. |
Praktični pouk |
210 |
do 4 |
|
5. |
Praktični pouk |
238 |
do 4 |
* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine
** V skladu z Odredbo o normativih in standardih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami (Ur. l. RS, št. 39/97 in 62/01).
Znanje, ki ga morajo imeti izvajalci posameznega predmeta
|
Predmet |
Izvajalec |
Znanje |
|
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti |
|
Tuji jezik |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika |
|
Komunikacija |
učitelj |
visokošolska izobrazba defektologije surdo logo smeri |
|
Slovenski znakovni jezik |
učitelj |
višja oziroma visokošolska izobrazba z opravljenim izpitom za tolmača |
|
Umetnost |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz umetnosti ali umetnostne zgodovine |
|
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike |
|
Zgodovina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz zgodovine |
|
Geografija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz geografije |
|
Psihologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz psihologije |
|
Informatika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz računalništva in informatike |
|
Fizika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz fizike |
|
Kemija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz kemije ali kemijskega inženirstva ali kemijske tehnologije |
|
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
|
Grafično oblikovanje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz grafičnega oblikovanja ali oblikovanja vizualnih komunikacij ali likovne umetnosti |
|
Multimedijsko oblikovanje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz oblikovanja vizualnih komunikacij ali računalništva in informatike ali organizacije dela - smer organizacijska informatika - ali ekonomije, informacijsko-upravljalska smer ali sociologije - smer družboslovna informatika |
|
Digitalna tipografija in reprodukcija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz grafične tehnike ali računalništva in informatike ali organizacije dela ali oblikovanja vizualnih komunikacij |
|
Osnove grafičnih procesov |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz grafične tehnike |
|
Varstvo pri delu |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz varstva pri delu in požarnega varstva ali grafične tehnike |
|
Podjetništvo |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije ali podjetništva ali poslovne ekonomije ali organizacije dela ali grafične tehnike |
|
Fotografija in videotehnika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz oblikovanja vizualnih komunikacij ali likovne umetnosti ali grafične tehnike ali filma in televizije |
|
laborant |
splošna ali srednja strokovna izobrazba iz fotografije ali grafike ali elektrotehnike ali kemije | |
|
Praktični pouk |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz oblikovanja vizualnih komunikacij ali grafične tehnike ali višja strokovna izobrazba iz grafike ali srednja strokovna izobrazba iz grafike |
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti dopolnilno izobrazbo defektološke smeri in znanje slovenskega znakovnega jezika.
Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje optimalnega razvoja posameznega mladostnika:
Individualna specialno pedagoška pomoč na področju slušne, govorne in jezikovne rehabilitacije. .