Izobraževalni program: TESAR OPAŽEV
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
560 |
560 |
|
2. |
560 |
560 |
|
3. |
272 |
272 |
|
skupaj |
|
1392 |
1392 |
Dijaki zna:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
UVOD |
Dijak: |
Dijak: |
|
|
|
Razume povezavo in odgovornost do drugih poklicev, spozna samozaščito in zaščito sodelavcev, razume pomen vodenja dokumentacije in odgovrnosti do delovnih sredstev in natančnosti dela; pridobiva poklicno identifikacijo. |
Praktični pouk v celoti poteka v skupinah, upošteva navodila za varno delo; delo izvajajo učenci po navodilih in delovnih risbah ali skicah ob uporabi prospektov; ogledi gradbišč in drugih delavnic. |
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
Razvija občutek odgovornosti do osebne varnosti in varnosti delovnega okolja. |
|
Dela s področja drugih poklicev |
|
|
|
|
Razvija občutek za skupinsko delo in povezanost gradbenih poklicev. |
||
|
|
||
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
||
TESARSKA DELA |
|
Razvija občutek za gospodarno uporabo materiala in orodja, razvija ekološko zavest in poklicno identifikacijo. |
Praktični pouk v celoti poteka v skupinah, upošteva navodila za varno delo; delo izvajajo učenci po navodilih in delovnih risbah ali skicah ob uporabi prospektov; ogledi gradbišč in drugih delavnic. |
Obdelava lesa |
|||
|
|
Razvija občutek za gospodarno rabo materialov. |
|
|
|
Razvija občutek odgovornosti do sebe in drugih na delovnem mestu. |
|
|
|
Razvija občutek odgovornosti do spoštovanja načrtov in znakov pri svojem delu. |
|
Tesarske lesne zveze |
|
|
|
|
|
Razvija občutek odgovornosti za pravilno uporabo materiala, veznih sredstev in orodja. |
|
Ročno mehanizirano orodje in stroji |
|
|
|
|
|
Razvija odgovornost do smotrne in varne uporabe orodja in strojev. |
|
Opaži |
|
|
|
|
|
Spozna povezavo z drugimi gradbenimi poklici in razvija odgovornost do skupinskega dela, razvija občutek odgovornosti za gospodarnost in kvalitetno delo ter spoštovanje navodil. |
Praktični pouk v celoti poteka v skupinah, upošteva navodila za varno delo; delo izvajajo učenci po navodilih in delovnih risbah ali skicah ob uporabi prospektov; ogledi gradbišč in drugih delavnic. |
Opaži betonskih in armiranobetonskih konstrukcij |
|
|
|
|
|
|
|
Odri |
|
|
|
|
|
Razvija občutek odgovornosti do varnosti pri delu in odgovornost do drugih poklicev in sodelavcev. |
Delo v delavnici in na gradbišču. |
|
|
||
|
|
||
|
|
Razvija občutek za varno in natančno delo. |
Delavnica, gradbišče, prospekti. |
Zavarovanje izkopov |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za varno delo. |
Gradbišče. |
Enostavnejše strešne konstrukcije |
|
Razvija občutek za zahtevnost tesarskega poklica. |
|
|
|
||
Enostavne lesene obloge |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za natančno in estetsko kvalitetno delo. |
|
OSNOVE VARSTVA PRI DELU |
|
Zaveda se nujnosti varnega dela. |
Predpisi, prospekti, zaščitna sredstva. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Tehnologija |
|
|
Materiali |
|