Izobraževalni program: PREDŠOLSKA VZGOJA
Sprejeto na 23.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 4. 12. 1998
ŠPORTNA VZGOJA Z METODIKO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 7 | 21 | 28 | 
| skupaj | 7 | 21 | 28 | 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Dijaki:
| Informativni cilji | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| Dijaki | |||
|  |  | Vzpodbujati zanimanje za otrokov razvoj, tako fizični kot psihični; zavedati se pomembnosti telesne(športne) vzgoje. | |
|  |  | Pridobiti si smisel in začutiti odgovornost za natančno izvedbo vaj,biti potrpežljiv. | Priprava in izvedba svojega kompleksa gimnastičnih vaj. | 
|  |  | Premagovanje treme in sramu pri nastopanju in vodenju igric, pridobiti smisel za skupinsko delo. | Pripravijo in vodijo elementarne igre,morajo se naučiti spoštovati pravila in pravila prilagajati. | 
|  |  | Naučiti se tolerantnosti do manj sposobnih otrok. | Priprava in izvedba jutranjega razgibavanja. | 
|  | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Slovenski jezik Biologija Fizika Kemija Pedagogika Psihologija Zdravstvena vzgoja Plesna vzgoja Glasbena vzgoja Likovna vzgoja |  |