PREDMETNIK EKONOMSKI TEHNIK (komercialno področje) (slepi in slabovidni) / PTI
PREDMETI |
1. letnik |
2. letnik |
SKUPNO |
||
št. ur na |
št. ur na |
||||
teden |
leto |
teden |
leto |
||
A - Splošno-izobraževalni predmeti |
|||||
Slovenščina |
3 |
105 |
3 |
102 |
207 |
Tuji jezik I |
3 |
105 |
3 |
102 |
207 |
Umetnost |
1 |
35 |
35 |
||
Matematika |
3 |
105 |
3 |
102 |
207 |
Psihologija ali Sociologija |
2 |
70 |
70 |
||
Športna vzgoja |
3 |
105 |
3 |
102 |
207 |
Skupaj A |
15 |
525 |
12 |
408 |
933 |
B - Strokovno-teoretični predmeti |
|||||
Tuji jezik II |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Gospodarsko poslovanje |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Ekonomija |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Poslovna informatika |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Pravo |
1 |
35 |
2 |
68 |
103 |
Statistika |
2 |
68 |
68 |
||
Izbirni predmeti* |
4 |
140 |
4 |
136 |
276 |
Skupaj B |
13 |
455 |
16 |
544 |
999 |
C – Praktično izobraževanje v šoli |
|||||
Praktični pouk |
4 |
140 |
4 |
136 |
276 |
D – Interesne dejavnosti |
|||||
Interesne dejavnosti |
96 |
96 |
|||
Skupno število ur pouka (A+B+C) |
32 |
1120 |
32 |
1088 |
2208 |
Skupno št. Ur izobraževanja (A+B+C+D) |
1216 |
1088 |
2304 |
||
Št. Tednov pouka |
35 |
34 |
69 |
||
Št. Tednov interesnih dejavnosti |
3 |
3 |
|||
Skupno število tednov izobraževanja |
38 |
34 |
72 |
Pojasnilo k predmetniku: Praktični pouk: 1. letnik učno podjetje, 2. letnik projektno delo,
* Preglednica izbirnih predmetov za komercialno področje
PREDMETI |
1. letnik |
2. letnik |
SKUPNO |
||
št. ur na |
št. ur na |
||||
teden | leto | teden | leto | ||
Poslovna matematika |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Kemija in poznavanje blaga |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Skupaj B |
4 |
140 |
4 |
136 |
276 |
Delitev dijakov skupine
Zaradi majhnega števila dijakov v razredu, delitev v skupine ni potrebna.
Znanje, ki ga morajo imeti izvajalci posameznega predmeta
Predmet |
Izvajalec |
Znanje |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnost |
Tuji jezik I |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika in književnosti |
Umetnost |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz umetnosti ali umetnostne zgodovine |
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike |
Psihologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz psihologije |
Sociologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz sociologije |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
Tuj jezik II |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika |
Gospodarsko poslovanje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije ali organizacije del |
Ekonomija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije ali prava |
Poslovna informatika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz računalništva in informatike, matematike, organizacije dela, ekonomije |
Pravo |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz prava ali ekonomije |
Poslovna matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije ali matematike |
Računovodstvo |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije |
Upravno poslovanje |
učitelj |
visokošolska izobrazba upravljanja in poslovanja, prava, |
Kemija in poznavanje blaga |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz kemije, biologije, živilske tehnologije, tekstilne tehnologije, agronomije |
laborant | srednja ali srednja strokovna izobrazba iz kemije ali druga srednja strokovna izobrazba, pridobljena po srednješolskem programu, ki vsebuje najmanj 315 ur kemije ali drugih predmetov iz kemijskega področja | |
Statistika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije ali matematike |
Poslovno komuniciranje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz komunikologije, psihologije, pedagogike, sociologije, hotelierstva,organizacije dela ali turizma |
Praktični pouk |
učitelj |
|
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti dopolnilno izobrazbo defektološke smeri.
Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje optimalnega razvoja posameznega mladostnika
Individualna specialna znanja s področja preseganja komunikacijske in gibalne oviranosti, ki so posledice slabovidnosti in slepote.