Izobraževalni program: GRAFIČNI TEHNIK
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, 17. 12. 2002
STROJESLOVJE
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
1. |
55 |
15 |
70 |
2. |
|||
skupaj |
55 |
15 |
70 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev
Pri predmetu dijak:
INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi |
Dijak |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Pozna pomen strojeslovja za odnose v človeški družbi. Zaveda se pomena natančnosti in zanesljivosti. |
|
|
|
Razvija sposobnost za timsko delo. Zaveda se delovne odgovornosti pri vodenju strojev v grafični, knjigoveški in kartonažerski industriji. |
Uporaba načrtov strojnih elementov iz grafične, knjigoveške in kartonažerske industrije. |
|
|
Pri risanju razvija doslednost in vztrajnost. Pri branju načrtov razvija vztrajnost in samozavest. |
Uporaba načrtov strojev iz grafične, knjigoveške in kartonažerske industrije. |
|
|
Razvija sposobnosti za timsko delo. Pozna pomen sestavnih delov strojev za kvalitetno vodenje proizvodnje v grafični, knjigoveški in kartonažerski industriji. |
Vaje na grafičnih, knjigoveških in kartonažerskih strojih. |
|
|
Razvija pripadnost stroki. Razvija odgovornost pri vodenju strojev. Razvija natančnost pri delu. |
Ogled vzdrževalne delavnice v eni od večjih tiskarn, knjigoveznic ali kartonažnih tovarn. |
|
|
Pozna pomen avtomatizacije procesov za kvalitetno in konkurenčno proizvodnjo. |
Uporaba regulacijskih shem strojev iz grafične, knjigoveške in kartonažerske industrije. |
|
|
Zaveda se pomena odgovornih odnosov s sodelavci za varnost pri delu z električnimi napravami. |
Uporaba električnih načrtov strojev iz grafične, knjigoveške in kartonažerske industrije. |
|
|
Razvija pripadnost stroki. Razvija odgovornost pri vodenju strojev. Razvija natančnost pri delu. |
Ogled večje tiskarske, knjigoveške ali kartonažerske linije. |
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
Predmet |
Znanja |
|
|
Fizika |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Tehnologija grafičnih procesov |
|
|
Fizika |
|