2. IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI, VKLJUČENI V MODEL
5. POJASNILA IN NAVODILA ZA IZVAJANJE MODELA
Predlog modela skupnega izvajanja izobraževalnih programov na narodno mešanih območjih je sprejel Strokovni svet Republike Slovenije za poklicno in strokovno izobraževanje na 62. seji 17. 12. 2002 in Strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje na 54. seji, 19. 12. 2002.
Model omogoča skupno izvajanje naslednjih izobraževalnih programov za pridobitev srednje poklicne izobrazbe, ki so prilagojeni za dvojezično izvajanje na narodno mešanem območju (slovensko, madžarsko; oznaka DV) ali v italijanskem učnem jeziku v slovenski Istri (oznaka IS):
Šola, lahko skladno z razpisom za vpis, izvaja vse ali samo nekatere izmed naštetih izobraževalnih programov v okviru modela.
Pojasnilo:
Objavljamo samo programe, v katere so se dijaki tudi vpisali.
Model omogoča zlasti:
Predmetnik za skupno izvajanje prilagojenih izobraževalnih programov (IS) na narodno mešanem območju slovenske Istre: avtoklepar, klepar-krovec, orodjar, konstrukcijski mehanik, instalater strojnih instalacij, avtomehanik, strojni mehanik, zidar, pečar- keramik, slikopleskar, kuhar, natakar, bolničar- negovalec in prodajalec.
PREDMETNIK
P R E D M E T I
|
1. letnik |
2. letnik |
3. letnik |
SKUPNO
|
|||
št. ur na |
št. ur na |
št. ur na |
|||||
teden |
leto |
teden |
leto |
teden |
leto |
||
A - Splošno-izobraževalni predmeti |
|||||||
Italijanščina |
3 |
84 |
4 |
64 |
4 |
64 |
212 |
Slovenščina |
3 |
84 |
4 |
64 |
4 |
64 |
212 |
Tuji jezik |
2 |
56 |
2 |
32 |
3 |
48 |
136 |
Matematika |
3 |
84 |
4 |
64 |
4 |
64 |
212 |
Umetnost |
1 |
28 |
|
0 |
|
0 |
28 |
Naravoslovje |
1 |
28 |
|
0 |
|
0 |
28 |
Družboslovje |
2 |
56 |
2 |
32 |
1 |
16 |
104 |
Športna vzgoja |
2 |
56 |
2 |
32 |
1 |
16 |
104 |
Skupaj A |
17 |
476 |
18 |
288 |
17 |
272 |
1036 |
B - Strokovno-teoretični predmeti |
|||||||
Temeljni strokovni predmet |
7 |
196 |
4 |
64 |
4 |
64 |
324 |
Izbirne strokovne vsebine |
3 |
84 |
3 |
48 |
4 |
64 |
196 |
Skupaj B |
10 |
280 |
7 |
112 |
8 |
128 |
520 |
C - Praktično izobraževanje v šoli |
|||||||
Praktični pouk s strokovno teorijo |
5 |
140 |
7 |
112 |
7 |
112 |
364 |
Č - Praktično izobraževanje v delovnem procesu |
|||||||
Praktično izobraževanje pri delodajalcu |
|
304 |
|
760 |
|
684 |
1748 |
D - Interesne dejavnosti |
|||||||
Interesne dejavnosti |
|
64 |
|
64 |
|
32 |
160 |
|
|||||||
Skupno število ur pouka (A+B+C) |
32 |
896 |
32 |
512 |
32 |
512 |
1920 |
Skupaj praktično izobraževanje (C+Č) |
|
444 |
|
872 |
|
796 |
2112 |
Št. ur izobraževanja v šoli (A+B+C+D) |
|
960 |
|
576 |
|
544 |
2080 |
Skupaj (A + B + C + Č + D) |
|
1264 |
|
1336 |
|
1228 |
3828 |
Št. tednov pouka |
|
28 |
|
16 |
|
16 |
60 |
Št. tednov prak. izob. v del. procesu |
|
8 |
|
20 |
|
18 |
46 |
Št. tednov interesnih dejavnosti |
|
2 |
|
2 |
|
1 |
5 |
Skupno število tednov izobraževanja |
|
38 |
|
38 |
|
35 |
111 |
Predmetnik za skupno izvajanje prilagojenih izobraževalnih programov (DV) na narodno mešanem območju: avtoklepar, klepar-krovec, orodjar, konstrukcijski mehanik, instalater strojnih instalacij, avtomehanik, strojni mehanik, elektrikar energetik, zidar, pečar-keramik, slikopleskar, kuhar, natakar, bolničar-negovalec in prodajalec.
Pojasnilo:
Objavljamo samo programe v katere so se dijaki tudi vpisali.
PREDMETNIK
P R E D M E T I |
1. letnik |
2. letnik |
3. letnik |
SKUPNO
|
|||
št. ur na |
št. ur na |
št. ur na |
|||||
teden |
leto |
teden |
leto |
teden |
leto |
||
A - Splošno-izobraževalni predmeti |
|||||||
Slovenščina |
3 |
84 |
4 |
64 |
4 |
64 |
212 |
Madžarščina I ali Madžarščina II |
3 |
84 |
4 |
64 |
4 |
64 |
212 |
Tuji jezik |
2 |
56 |
2 |
32 |
3 |
48 |
136 |
Matematika |
3 |
84 |
4 |
64 |
4 |
64 |
212 |
Umetnost |
1 |
28 |
|
|
|
|
28 |
Naravoslovje |
1 |
28 |
|
|
|
|
28 |
Družboslovje |
2 |
56 |
2 |
32 |
1 |
16 |
104 |
Športna vzgoja |
2 |
56 |
2 |
32 |
1 |
16 |
104 |
Skupaj A |
17 |
476 |
18 |
288 |
17 |
272 |
1036 |
B - Strokovno-teoretični predmeti |
|||||||
Temeljni strokovno-teoretični predmet |
7 |
196 |
4 |
64 |
4 |
64 |
324 |
Izbirne strokovne vsebine |
3 |
84 |
3 |
48 |
4 |
64 |
196 |
Skupaj B |
10 |
280 |
7 |
112 |
8 |
128 |
520 |
C - Praktično izobraževanje v šoli |
|||||||
Praktični pouk s strokovno teorijo |
5 |
140 |
7 |
112 |
7 |
112 |
364 |
Č - Praktično izobraževanje v delovnem procesu |
|||||||
Praktično izobraževanje pri delodajalcu |
|
304 |
|
760 |
|
684 |
1748 |
D - Interesne dejavnosti |
|||||||
Interesne dejavnosti |
|
64 |
|
64 |
|
32 |
160 |
|
|||||||
Skupno število ur pouka (A+B+C) |
32 |
896 |
32 |
512 |
32 |
512 |
1920 |
Skupaj praktično izobraževanje (C+Č) |
|
444 |
|
872 |
|
796 |
2112 |
Št. ur izobraževanja v šoli (A+B+C+D) |
|
960 |
|
576 |
|
544 |
2080 |
Skupaj (A + B + C + Č + D) |
|
1264 |
|
1336 |
|
1228 |
3828 |
Št. tednov pouka |
|
28 |
|
16 |
|
16 |
60 |
Št. tednov praktično izobraževanje v del. procesu |
|
8 |
|
20 |
|
18 |
46 |
Št. tednov interesnih dejavnosti |
|
2 |
|
2 |
|
1 |
5 |
Skupno število tednov izobraževanja |
|
38 |
|
38 |
|
35 |
111 |
Splošnoizobraževalni predmeti (A)
Vsebine naravoslovja (kemija in fizika) so integrirane pri vseh izobraževalnih programih, razen v izobraževalnem programu bolničar negovalec, v temeljni strokovni predmet. Vsebine biologije v obsegu 28 ur se izvajajo v predmetu naravoslovje. V programu bolničar- negovalec se vsebine kemije in fizike izvajajo v okviru izbirnih strokovnih vsebin.
Madžarščina I: materni jezik
Madžarščina II: drugi jezik
Strokovno-teoretični predmeti (B)
Temeljni strokovni predmet je oblikovan za vsak program oziroma skupino programov posebej in vključuje cilje in vsebine različnih strokovnih predmetov.
Strojništvo
Predmet osnove strojništva je skupen v vseh letnikih za vse programe na področju strojništva v modelu.
Gostinstvo
Predmet gostinstvo je skupen v vseh letnikih za programa kuhar in natakar. Izpitna kataloga za zaključni izpit sta ločena za navedena izobraževalna programa.
Standardi znanj za ključne kvalifikacije (v obsegu 120) ur se razporedi v kataloge za temeljni strokovni predmet, praktični pouk s strokovno teorijo ter praktično izobraževanje pri delodajalcu.
Izvedba izobraževalnih programov, vključenih v model
Splošnoizobraževalni predmeti so skupni za vse izobraževalne programe.
V okviru praktičnega izobraževanja pri delodajalcu se lahko izvede tudi del strokovno-teoretičnih vsebin.