Izobraževalni program: ŠIVILJA-KROJAČ (šs)
Sprejeto na 35.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
PODJETNIŠTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
30 |
38 |
68 |
skupaj |
30 |
38 |
68 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
BISTVO PODJETNIŠTVA |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
|
Razvijajo samozavest, samozavedanje in odprto osebnost. Razvijajo empatijo. Ustvarijo prijetno delovno vzdušje v skupini in razredu. Vadijo družbene in pogajalske spretnosti. Razvijajo kooperacijo v skupini in doseganje konsenza. |
Organizacija obiskov seznanjanje s podjetniki iz prakse (možnosti: strokovne ekskurzije, intervju podjetnika) Vaje: |
ISKANJE IDEJ |
|
|
|
|
|
Spoznavajo specifične sposobnosti posameznih članov v svojih skupinah. Se znajo realno medsebojno ocenjevati in samoocenjevati. Vadijo spretnosti skupinskega dela in vodenja. Razvijajo ekološko zavest in ekonomičnost. |
Skupinsko (projektno) delo Vaje: |
NAČRTOVANJE |
|
|
|
ORGANIZACIJA DELA |
|
|
|
|
|
Se zavedajo pomena sodelovanja v skupini in si znajo razdeliti delo. Razvijajo delovno in strokovno odgovornost. |
Organizacija skupinskih obiskov institucij, kot so ozs, gzs, zzrs, svetovalne agencije. Vzpostavljanje stikov s temi institucijami in napotitev posameznih dijakov na konzultacije. Povabilo predstavnikom teh institucij, naj obiščejo dijake v šoli in pripravijo predavanje na teme, ki jih določajo cilji. Oblikovanje vabil, poročil, dopisov, zapisnikov sestankov. |
TRG IN POTREBE POTROŠNIKOV |
|
|
|
|
|
Razvijajo spretnosti skupinskega dela. Razvijajo sposobnosti komuniciranja. Razvijajo ekološko zavest. |
Praktična izvedba ankete kupcev. Vaje: »kupovanje funkcij«, »kitajska restavracija« (cilj: načini segmentiranja tržišča). |
PROMOCIJA IN OGLAŠEVANJE |
|
|
|
|
|
Razvijajo sposobnost trženja in komuniciranja. Oblikujejo in razvijajo moralno-etične mehanizme. Razvijajo ekološko zavest. |
Vloga interneta v promociji in trženju. Izdelava vizitk, letakov, logotipa. |
FINANCE |
|
|
|
|
|
Razvijajo ekonomičnost. Razvijajo delovno in osebno odgovornost. |
Priporočljivo je opraviti vaje in primere iz priročnika podjetništvo (»čistilec oken«, »škofjeloški kruhki«) plenarno. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
Slovenski jezik in književnost |
|
|
Računalništvo |
|
|
Angleški jezik |
|
|
Umetnostna vzgoja Estetika |
|
|
Strokovno teoretični predmeti |
|