SREDNJE POKLICNO IZOBRAŽEVANJE
Izobraževalni program: TAPETNIK
KATALOG ZNANJA
Ime vsebinskega sklopa
VISOKO BLAZINJENJE
Katalog znanja je določil Strokovni svet RS za poklicno in strokovno izobraževanje na 88. seji 16.12.2005
Usmerjevalni cilji:
Dijak bo zmožen:
- izbrati oziroma narisati načrt ogrodja;
- izbrati polnilne in prevlečne materiale glede na funkcionalne zahteve izdelka;
- ukrojiti, pripraviti, pritrditi polnilne in prevlečne materiale;
- nastavljati, uporabljati in vzdrževati orodja in strojno opremo;
- upoštevati pravila za varno delo in varovanje okolja;
- sprejeti naročilo, komunicirati s stranko;
- izdelati predkalkulacijo izdelka.
- razvijati prostorsko predstavo;
- izdelati načrte enostavnih izdelkov;
- izdelati izdelek.
Poklicne kompetence
OZNAKA |
VSEBINSKI SKLOP: VISOKO BLAZINJENJE |
RAVEN PRIDOBIVANJA KOMPETENCE |
Poklicne kompetence |
|
|
|
VIB1 |
Konstruiranje blazinjenega fotelja |
|
RUTINSKA RAVEN |
|
VIB2 |
Izdelava blazinjenega fotelja |
|
RUTINSKA RAVEN |
|
Operativni cilji
Poklicna kompetenca
VIB1–Konstruiranje blazinjenega fotelja
CILJI |
CILJI KLJUČNIH KVALIFIKACIJ |
Dijak:
- skicira fotelj
- izbere ustrezno ogrodje, vzmetno osnovo, ustrezen polnilni in prevlečni material
- nariše konstrukcijsko dokumentacijo z upoštevanjem lastnosti izbranih materialov in oblik prevlačenja
- nariše kosovnice za izdelek
- napiše tehnični opis
- izdela predkalkulacijo izdelka
- izdela skico in načrt ogrodja
|
Dijak:
- upošteva ergonomske zakonitosti pri idejnih zasnovah izdelka
- tvori razumljiva, jezikovno pravilna ustna in pisna besedila
- s pomočjo informacijske tehnologije zbira podatke, jih uredi in pregledno predstavi ter uporabi pri izdelavi tehnološke dokumentacije izdelka
- uporablja osnovne matematične funkcije in rešuje matematične probleme
- komunicira in reševati probleme
- razvija logično mišljenje, sklepanje, vrednotenje in utemeljevanje
|
Poklicna kompetenca
VIB2- Izdelava blazinjenega fotelja
Dijak:
- preveri ustrezno ogrodje in izvede morebitna manjša popravila
- glede na načrt izbere ustrezno osnovo, polnilni in prevlečni material
- izračuna porabo materialov
- izbere ustrezna orodja, strojčke in stroje
- ukroji, pripravi in pritrdi osnovo, polnilni in prevlečni material
- zmontira izdelek z dodatki
- izpolni in vodi delovno dokumentacijo
|
Dijak:
- komunicira in rešuje probleme
- pozna in upošteva predpise s področja varstva in zdravja pri delu
- pridobiva različne informacije ter bogati svojo osebno in poklicno življenje, dobljene podatke uporabi pri delu
- tvori razumljiva in jezikovno pravilna ustna in pisna besedila
- analizira in vrednoti opravljeno delo
- predstavi svoje delo skupini
- razvija strokovnost, poklicno odgovornost, ustvarjalnost in kritičnost
- sprejema odgovornost za opravljeno delo
|
INTEGRACIJA CILJEV
Integracija ciljev ključne kvalifikacije naravoslovje je izpeljana tako, da je oblikovana nova, dopolnjena in zaključena celota, ki zahteva smiselno nadgrajevanje in dopolnjevanje ciljev.
Učitelj posameznega vsebinskega sklopa in učitelj naravoslovja timsko načrtujeta, izvajata in vrednotita delo in pri tem upoštevata vse cilje, zapisane v obeh katalogih znanja, ter jih izvajata tako, da se smiselno dopolnjujejo.
Učni sklopi, ki so integrirani v vsebinski sklop VISOKO BLAZINJENJE |
Delovanje človeškega telesa in varovanje zdravja |