Izobraževalni program: VZDRŽEVALEC TEKSTILIJ (šs)
Sprejeto na 36.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 21. 1. 2000
OSNOVE EKONOMIKE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
20 |
50 |
70 |
2. |
|
||
3. |
|
||
skupaj |
20 |
50 |
70 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Specializacijski cilji |
Posebnost v izvedbi |
PRVINE POSLOVNEGA PROCESA |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Se zave pomena produkcijskih faktorjev. |
Vaje |
KAZALCI GOSPODARJENJA |
|
|
|
|
|
Se zave pomena rentabilnosti, ekonomičnosti, likvidnosti. |
|
PODJETJE |
|
|
|
|
|
Se zave pomembnosti podjetja kot osnovne celice gospodarskega procesa. Razvršča relacije: človek –znanost – tehnika – delo. |
|
PROIZVODNJA |
|
|
|
|
|
Se zave pomena podjetja za podjetnika in družbo. Se zave pomena obrti za narodno gospodarstvo. |
Ekskurzija |
RAZVOJ IZDELKA |
|
|
|
|
|
Se zave pomena razvoja v podjetju in narodnem gospodarstvu. |
Teamsko delo |
KALKULACIJE |
|
|
|
|
|
Se zave pomena zniževanja proizvodnih stroškov. |
Vaje |
PODJETNIŠTVO |
|
|
|
|
|
Se zave pomena podjetništva in gospodarstva za današnji svet. Se zave vplivanja podjetniških lastnosti na poslovanje malega podjetja. |
|
CELOVITO OBVLADOVANJE KAKOVOSTI |
|
|
|
|
|
Se zaveda nujnosti kakovostnega dela. |
Vaje |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Predmet osnove ekonomike se povezuje tudi z drugimi predmeti, predvsem pa želi usmeriti dijake v podjetniški način razmišljanja.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
|