Oznaka |
Programske enote |
Obvezno/izbirno |
Skupno število ur |
Število kreditnih točk |
A – Splošnoizobraževalni predmeti |
||||
P1 |
Slovenščina |
obvezno |
204 |
8 |
P2 |
Matematika |
obvezno |
204 |
9 |
P3 |
Družboslovje in naravoslovje |
obvezno |
306 |
12 |
P4 |
Športna vzgoja |
obvezno |
204 |
5 |
Skupaj A |
|
918 |
34 |
|
B – Strokovni moduli |
||||
M1 |
Temeljna znanja lesarstva |
obvezno |
408 |
12 |
M2 |
Ročna obdelava lesa |
obvezno |
408 |
12 |
M3 |
Strojna obdelava lesa |
obvezno |
408 |
12 |
M4 |
Priprava in izdelava izdelka |
obvezno |
408 |
12 |
Skupaj B |
|
1632 |
48 |
|
Od tega: |
||||
C – Praktično izobraževanje v šoli |
||||
|
Praktični pouk |
|
1224 |
24 |
Č – Praktično izobraževanje pri delodajalcu |
||||
|
Praktično usposabljanje z delom |
|
152 |
6 |
D – Interesne dejavnosti |
||||
|
Interesne dejavnosti |
|
160 |
4 |
E – Odprti del kurikuluma |
||||
|
Odprti kurikulum |
|
612 |
26 |
Skupaj pouka (A+B+E) |
|
3162 |
108 |
|
Skupaj praktičnega izobraževanja (C+Č) |
|
1376 |
30 |
|
Skupaj izobraževanja v šoli (A+B+D+E) |
|
3322 |
112 |
|
Skupaj (A+B+Č+D+E) |
|
3474 |
118 |
|
Zaključni izpit (izdelek oziroma storitev in zagovor) |
|
2 |
||
Skupaj kreditnih točk |
|
120 |
||
|
||||
Število tednov izobraževanja v šoli |
|
102 |
|
|
Število tednov praktičnega izobraževanja v podjetju |
|
4 |
|
|
Število tednov interesnih dejavnosti |
|
5 |
|
|
Skupno število tednov izobraževanja |
|
111 |
|
Dejavnosti
Gluhota in naglušnost močno ovirata dijaka v procesu učenja, ker je ena ključnih senzornih poti prekinjena ali ovirana. Zato gluhi in naglušni dijaki potrebujejo dejavnosti, ki v smislu rehabilitacije zmanjšujejo ovire same, razvijejo nove veščine in spretnosti komuniciranja preko kompenzacije ter pomagajo dijaku pri razvoju učinkovite organizacije in načinov učenja.
Dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami imajo različne ovire pri sporazumevanju. Zaradi ovir in težav v sporočanju oziroma razumevanju morajo razviti kompenzacijske mehanizme ter se naučiti uporabljati različne pripomočke in razviti prilagojene načine učenja.
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja so predpogoj za učinkovito učenje.
Navodila za izvajanje
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja se izvajajo tako, da se upoštevajo individualne značilnosti posameznega dijaka, njegovi potenciali ter druge psihične in fizične značilnosti. Izvajajo se pol ure na teden izven učnih ur v času pred ali po pouku oziroma v času, ko ni pouka.
Izobraževalni program se izvaja v šoli in pri delodajalcih.
Praktično usposabljanje z delom se izvaja pri delodajalcih ali v medpodjetniških izobraževalnih centrih.
Oznaka |
Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli |
Izvajalec |
Znanje |
P1 |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenščine |
P2 |
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike |
P3 |
Družboslovje in naravoslovje |
učitelj |
družboslovni del: visokošolska izobrazba iz geografije, zgodovine, sociologije, |
P4 |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
M1 |
Temeljna znanja lesarstva |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva |
učitelj praktičnega pouka |
srednješolska izobrazba iz lesarstva |
||
M2 |
Ročna obdelava lesa |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva |
učitelj praktičnega pouka |
srednješolska izobrazba iz lesarstva |
||
M3 |
Strojna obdelava lesa |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva |
učitelj praktičnega pouka |
srednješolska izobrazba iz lesarstva |
||
M4 |
Priprava in izdelava izdelka |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva |
učitelj praktičnega pouka |
srednješolska izobrazba iz lesarstva |