Določil Strokovni svet RS za splošno izobraževanje 6.7.2000
VSEBINA
1. ŠTEVILO UR PO POSAMEZNIH LETNIKIH IN OBLIKAH IZOBRAŽEVALNEGA DELA
2. USMERJEVALNI CILJI PREDMETA
4. OKVIRNI SEZNAM LITERATURE IN DRUGIH VIROV
5. OBVEZNE OBLIKE PREVERJANJA IN OCENJEVANJA ZNANJA
6. POVEZAVA Z DRUGIMI PREDMETI
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Skupaj
|
Teorija |
Vaje |
1. |
35
|
30 |
5 |
Skupaj |
35
|
30 |
5
|
Dijak(i):
1. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijak(i): |
Dijak(i): |
Dijak(i): |
|
Umetnost
|
|
|
|
Likovne umetnosti
|
|
|
|
Uvod v predmet umetnostna zgodovina
|
|
|
|
Pristop k likovnemu delu
|
|
|
|
Vsebinska analiza
|
|
|
|
Ikonografija in ikonologija
|
|
|
|
Oblikovna analiza
|
|
|
|
Sinteza |
|
|
|
Znanje se preverja ustno in pisno, v vsakem ocenjevalnem obdobju najmanj enkrat. Ustna ocena vsebuje znanje, razumevanje, uporaba znanja, analiza, sinteza in vrednotenje. Učenci imajo možnost, da se njihovo znanje preveri tudi skozi pripravo referatov, seminarskih nalog, poročil o ogledih in samostojno pripravo vodenja z ogledom enega ali več umetnostnih spomenikov.
Predlagane vsebine se povezujejo z znanji strokovnih predmetov in večino humanističnih, družboslovnih in jezikovnih predmetov
ZNANJE |
POVEZAVA S PREDMETOM |
|
PREDMET |
|
|