Izobraževalni program: FARMACEVTSKI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
DELOVNA PRAKSA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
78 |
78 |
|
skupaj |
|
78 |
78 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | |||||||
uvajalni seminar |
Dijaki |
Dijaki |
||||||||
|
|
Razvijajo čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete. Razvijajo čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov pri doseganju in ohranjanju kvalitete. Pridobivajo čut za samoizobraževanje in stalno strokovno spopolnjevanje. |
||||||||
|
|
Pridobivajo si sposobnosti za timsko delo in komuniciranje. |
||||||||
|
|
Razvijajo čut za odgovornost posameznika in skupine pri doseganju in ohranjanju kvalitete. |
||||||||
|
|
|||||||||
|
|
Znajo uporabljati in ceniti osebna zaščitna sredstva, Razvijajo skrb za varovanje okolja. |
||||||||
|
|
Razvijajo inovativen in senzibilen odnos do tehnoloških novosti na svojem področju dela. Razvijajo sposobnost za raziskovalen pristop k reševanju zahtevnejših problemov. |
||||||||
|
|
Pridobivajo čut za samoizobraževanje in stalno strokovno spopolnjevanje. Pridobivajo si sposobnost za timsko delo in komuniciranje. |
||||||||
l - delovna praksa v lekarni |
|
|
|
|||||||
|
|
So pozorni do uporabe osebnih zaščitnih sredstev. Razvijajo skrb za varovanje okolja. Razvijajo čut za varno delo ob upoštevanju predpisov. Razvijajo odnos do dela v posebnih pogojih. Pridobivajo si sposobnosti za timsko delo in komuniciranje. |
||||||||
p - delovna praksa v podjetju |
|
|
|
|||||||
|
|
Razvijajo čut za natančno izpolnjevanje predpisanih postopkov pri doseganju in ohranjanju kvalitete. Razvijajo sposobnost za raziskovalen pristop k reševanju zahtevnejših problemov. |
Oznaka L - pomeni lekarniško dejavnost in P - proizvodne organizacije.
Znanje se preverja in ocenjuje:
Dijaki o delovni praksi (DPR) napišejo poročilo. Po opravljeni DPR dijaki oddajo poročilo v pregled in podpis mentorju, ki v podjetju odgovarja za realizacijo DPR, v šoli pa organizatorju DPR. Mentor oceni DPR z opisno oceno.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Mikrobiologija |
|
|
Kontrolne in analizne metode v farmaciji |
|
|
Farmacevtska tehnologija |
|
V vzgojno-izobraževalni organizaciji se organizira uvajalni seminar za udeležence poklicnega tečaja. Traja 6 ur in je predviden pred odhodom dijakov na delovno prakso. Na njem informativno predstavimo obe dejavnosti, delo v lekarni in v proizvodni organizaciji.
Za uresničevanje DPR zagotovijo podjetja razvid del in nalog za dijake ter v skladu z njim za dijake zagotovijo delovni prostor, delovna sredstva, predmete dela, sredstva varstva pri delu in sredstva osebne zaščite.
Mentorji uporabljajo strokovno, tehnično-tehnološko in ostalo dokumentacijo.