Izobraževalni program: TEKSTILNI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
ORGANIZACIJA DELA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
70 |
20 |
90 |
skupaj |
70 |
20 |
90 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | |||
Temeljni pojmi gospodarstva in gospodarjenja |
Dijak |
Dijak |
||||
|
|
Pridobi sposobnost samostojnega reševanja tehničnih problemov ob upoštevanju ekonomskih, varnostnih in organizacijskih vidikov dela. |
||||
Organizacijske oblike |
|
|
|
|||
|
|
Razvije pozitivno stališče do uvedbe različnih novosti in izboljšav na svojem delovnem področju. |
||||
Industrijska psihologija |
|
|
|
|||
|
|
Razvije pozitiven odnos do uvajanja ukrepov, ki pripomorejo k humanizaciji dela. Razume dejavnike, ki vplivajo na uspešnost poslovanja. |
||||
Ergonomsko oblikovanje dela in delovnih mest |
|
|
|
|||
|
|
Navaja se na ustvarjalno uporabo znanja. Razvije občutek osebne odgovornosti za kakovostno in strokovno delo. Pridobi sposobnost presojanja upravičenosti uvedbe določenih načinov dela v konfekcijski proizvodnji. |
||||
Študij dela in časa |
|
|
|
|||
|
|
Pridobi sposobnost smotrnega in učinkovitega ukrepanja pri reševanju različnih problemov. |
||||
Sestavni elementi izdelovalnega časa in norme |
|
|
|
|||
|
|
Razvije lastnosti, potrebne za delo v skupini, kot so potrpežljivost, solidarnost, soodgovornost. |
||||
Metode določanja zastojev in časovnih izgub pri delu |
|
|
|
|||
|
|
|||||
Oblikovanje in spremljanje delovne dokumentacije |
|
|
|
|||
|
|
|||||
Plan tehnoloških operacij za različne oblačilne predmete (operacijski list) |
|
|
|
|||
|
|
|||||
Plan tehnološkega procesa za različne oblačilne predmete (tehnološki list) |
|
|
|
|||
|
||||||
Delo z več stroji |
|
|
|
|||
|
|
|||||
Poenostavljanje dela - racionalizacija |
|
|
|
|||
|
|
Znanje se preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Tehnologija konfekcije |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Delovna praksa |
|