Izobraževalni program: TEKSTILNI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
TEHNOLOGIJA KONFEKCIJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
105 |
45 |
150 |
skupaj |
105 |
45 |
150 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki spoznajo in usvojijo:
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi | |||
Dijak |
Dijak |
|||||
Značilnosti dela v oblačilni industriji in razvojne tendence |
|
Ob znanju si pridobi delovno samozavest in zanesljivost. |
||||
Priprava dela za krojenje |
|
|
|
|||
|
|
Razvije čut za odgovorno delo in strokovno reševanje delovnih nalog. Razvije pozitiven odnos do uvajanja sodobnih tehnoloških postopkov. |
||||
Faza krojenja |
|
|
|
|||
|
|
Razvije inovativen odnos do tehničnih novosti na delovnem področju. Razvije ustrezen odnos do dela z napravami za krojenje. |
||||
4. Računalniško podprta proizvodnja (CIM, CAD, CAM, CAE, CAQ, PPS) |
|
Razvije sposobnost kritičnega mišljenja in vrednotenja. |
||||
Navadni šivalni stroj |
|
|
|
|||
|
|
Razvije sposobnosti, potrebne za skupinsko delo in ustvarjalno medsebojno komuniciranje. Razvije sposobnost prenašanja teoretičnega znanja na konkretne naloge. |
||||
Specialni šivalni stroj |
|
|
|
|||
|
|
Razvije skrb in sposobnosti za varno delo z delovnimi sredstvi ob upoštevanju tehničnih predpisov za varno delo. |
||||
Polavtomatski in avtomatski stroji |
|
|
|
|||
|
|
Pridobi čut za samoizobraževanje in strokovno izpopolnjevanje. |
||||
Agregati in roboti |
|
Razvije pozitiven odnos do uvajanja novosti. |
||||
Računalniško podprto šivanje in integrirana delovna mesta |
|
Razvije inovativni odnos do tehničnih novosti na delovnem področju. |
||||
Senzorji |
|
Uporaba senzorjev izboljša kvaliteto produkta in poveča produktivnost. |
||||
Faza likanja |
|
|
|
|||
|
|
Razvije ustrezen odnos do dela z napravami za likanje. |
||||
Fiksiranje |
|
|
|
|||
|
|
Razvije sposobnost prenašanja teoretičnega znanja na konkretne naloge. |
||||
Notranji transport |
|
|
|
|||
|
|
Razvije ustrezen odnos do dela s transportnimi sredstvi. |
||||
Načini konfekcioniranja posameznih materialov |
|
|
|
|||
|
|
Razvije čut za odgovorno delo in strokovno reševanje delovnih nalog. |
||||
Šivalni sukanec |
|
Razvije sposobnost prenašanja teoretičnega znanja na konkretne naloge. |
||||
Preseki šivov |
|
|||||
Kakovost |
|
|
|
|||
|
|
Skrb za kakovost je eden izmed temeljnih pogojev uspešnosti podjetja. |
Znanje se preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Delovna praksa |
|
|
Oblikovanje in konstrukcija oblačil |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Organizacija dela |
|
|
Tekstilna tehnologija |
|