Oznaka |
Programske enote |
Obvezno /izbirno |
Skupno število ur |
Število kreditnih točk |
A – Splošnoizobraževalni predmeti |
||||
P1 |
Slovenščina |
obvezno |
276 |
13 |
P2 |
Matematika |
obvezno |
206 |
10 |
P3 |
Tuji jezik |
obvezno |
276 |
13 |
P4 |
Umetnost |
obvezno |
30 |
2 |
P5 |
Zgodovina |
obvezno |
40 |
2 |
P6 |
Geografija |
obvezno |
40 |
2 |
P7 |
Sociologija |
izbirno |
40 |
2 |
P8 |
Psihologija |
izbirno |
40 |
2 |
P9 |
Fizika |
obvezno |
80 |
4 |
P10 |
Kemija |
obvezno |
40 |
2 |
P11 |
Informatika |
obvezno |
60 |
3 |
P12 |
Športna vzgoja |
obvezno |
150 |
7 |
Skupaj A |
|
1238 |
60 |
|
B – Strokovni moduli |
||||
M1 |
Podjetništvo s poslovnim sporazumevanjem |
obvezno |
60 |
2 |
M2 |
Programirljive naprave |
obvezno |
99 |
5 |
M3 |
Uporaba električnih vezij in naprav |
obvezno |
99 |
5 |
M4 |
Načrtovanje električnih inštalacij |
izbirno |
156 |
8 |
M5 |
Elektromotorni pogoni in regulacije |
izbirno |
156 |
8 |
M6 |
Proizvodnja in prenos električne energije |
izbirno |
156 |
8 |
M7 |
Vzdrževanje računalniške opreme |
izbirno |
156 |
8 |
M8 |
Upravljanje distribucijskih omrežij |
izbirno |
156 |
8 |
M9 |
Regulacije v avtomatiziranih postrojih |
izbirno |
156 |
8 |
M10 |
Uporaba mikroprocesorskih naprav |
izbirno |
156 |
8 |
M11 |
Pridobivanje in pretvarjanje električne energije |
izbirno |
156 |
8 |
M12 |
Prenos in zapis informacij |
izbirno |
156 |
8 |
M13 |
Oprema za multimedijsko tehniko |
izbirno |
156 |
8 |
M14 |
AV komunikacije |
izbirno |
156 |
8 |
M15 |
Spletne aplikacije v multimedijski tehniki |
izbirno |
156 |
8 |
M16 |
Računalniško oblikovanje |
izbirno |
156 |
8 |
Skupaj B |
|
726 |
36 |
|
Od tega: |
||||
|
Praktični pouk |
|
204 |
12 |
Č – Praktično izobraževanje pri delodajalcu |
||||
|
Praktično usposabljanje z delom |
|
76 |
4 |
D – Interesne dejavnosti |
||||
|
Interesne dejavnosti |
|
96 |
4 |
E – Odprti del kurikuluma |
||||
|
Odprti kurikulum |
|
256 |
12 |
|
||||
Skupaj pouka (A+B+E) |
|
2220 |
108 |
|
Skupaj praktičnega izobraževanja (C+Č) |
|
280 |
16 |
|
Skupaj izobraževanja v šoli (A+B+D+E) |
|
2316 |
112 |
|
Skupaj (A+B+Č+D+E) |
|
2392 |
116 |
|
Poklicna matura (izdelek oziroma storitev in zagovor) |
|
|
4 |
|
Skupaj kreditnih točk |
|
|
120 |
|
|
||||
Število tednov izobraževanja v šoli |
|
69 |
|
|
Število tednov praktičnega izobraževanja v podjetju |
|
2 |
|
|
Število tednov interesnih dejavnosti |
|
3 |
|
|
Skupno število tednov izobraževanja |
|
74 |
|
Pojasnila k predmetniku:
Izbirni predmeti: šola ali dijak lahko izbere sociologijo ali psihologijo.
Izbirni strokovni moduli: šola ali dijak lahko izbere tri strokovne module:
Dejavnosti
Gibalna oviranost kot posledica nepravilnega delovanja živčno mišičnega sistema ovira dijaka v procesu učenja. Gibalno ovirani dijaki zato potrebujejo dejavnosti, ki v smislu rehabilitacije zmanjšujejo ovire same, razvijejo nove veščine in spretnosti psihofizičnega funkcioniranja, gibanja ter komuniciranja preko kompenzacije ter pomagajo dijaku pri razvoju učinkovite organizacije in načinov učenja.
Dijaki z ovirami pri gibanju imajo pogosto še druge motnje, kot na primer motnje vida, sluha, govora. Zaradi ovir in težav v gibanju morajo razviti kompenzacijske mehanizme ter se naučiti uporabljati različne pripomočke in razviti prilagojene načine učenja.
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja so predpogoj za učinkovito učenje.
Navodila za izvajanje:
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja se izvajajo tako, da se upoštevajo individualne značilnosti posameznega dijaka, njegovi potenciali ter druge psihične in fizične značilnosti. Izvajajo se pol ure na teden izven učnih ur v času pred ali po pouku oziroma v času, ko ni pouka.
Dejavnosti za optimalni razvoj vsebujejo aktivnosti za premagovanje primanjkljajev, ovir oziroma motenj ter pomoč pri učenju. Izvajajo jih usposobljeni specializirani učitelji.
Izobraževalni program se izvaja v šoli in pri delodajalcih.
Praktično usposabljanje z delom se izvaja pri delodajalcih ali v medpodjetniških izobraževalnih centrih.
Oznaka |
Splošnoizobraževalni predmeti |
Izvajalec |
Znanje |
P1 |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenščine |
P2 |
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike |
P3 |
Tuji jezik |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika |
P4 |
Umetnost |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz glasbe, likovne umetnosti ali umetnostne zgodovine |
P5 |
Zgodovina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz zgodovine |
P6 |
Geografija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz geografije |
P7 |
Sociologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz sociologije |
P8 |
Psihologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz psihologije |
P9 |
Fizika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz fizike |
laborant |
srednješolska izobrazba s 315 urami fizike ali drugih predmetov s fizikalnega predmetnega področja |
||
P10 |
Kemija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz kemije |
laborant |
srednješolska izobrazba s 315 urami kemije ali drugih predmetov s kemijskega predmetnega področja |
||
P11 |
Informatika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz računalništva ali informatike |
P12 |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
M1 |
Podjetništvo s poslovnim sporazumevanjem |
učitelj |
znanja s področja organizacije dela, ekonomije ali elektrotehnike |
učitelj |
znanja s področja organizacije dela, ekonomije ali elektrotehnike na najmanj višješolski ravni |
||
M2 |
Programirljive naprave |
učitelj |
znanja s področja računalništva (vsebinski sklop Osnove programiranja); |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva (vsebinski sklop Osnove programiranja) na najmanj višješolski ravni; |
||
M3 |
Uporaba električnih vezij in naprav |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M4 |
Načrtovanje električnih inštalacij |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike energetike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike energetike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M5 |
Elektromotorni pogoni in regulacije |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M6 |
Proizvodnja in prenos električne energije |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike energetike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike energetike na najmanj višješolski ravni |
||
M7 |
Vzdrževanje računalniške opreme |
učitelj |
znanja s področja računalništva |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja računalništva |
||
M8 |
Upravljanje distribucijskih omrežij |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike energetike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike energetike na najmanj višješolski ravni |
||
M9 |
Regulacije v avtomatiziranih postrojih |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M10 |
Uporaba mikroprocesorskih naprav |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike elektronike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike elektronike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M11 |
Pridobivanje in pretvarjanje električne energije |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M12 |
Prenos in zapis informacij |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike elektronike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike elektronike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M13 |
Oprema za multimedijsko tehniko |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike, računalništva, informatike ali glasbene umetnosti |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike, računalništva, informatike ali glasbene umetnosti na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M14 |
AV komunikacije |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike, računalništva ali glasbene umetnosti |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike, računalništva ali glasbene umetnosti na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M15 |
Spletne aplikacije v multimedijski tehniki |
učitelj |
znanja s področja računalništva |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva na najmanj višješolski ravni |
||
M16 |
Računalniško oblikovanje |
učitelj |
znanja s področja računalništva, informatike ali likovne umetnosti |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva, informatike ali likovne umetnosti na najmanj višješolski ravni |
Učitelji in drugi izvajalci morajo imeti tudi ustrezna specialnopedagoška znanja.