Oznaka |
Programske enote |
Obvezno |
Skupno število ur |
Število kreditnih točk |
A – Splošnoizobraževalni predmeti |
||||
P1 |
Slovenščina |
obvezno |
202 |
8 |
P2 |
Matematika |
obvezno |
202 |
9 |
P3 |
Družboslovje in naravoslovje |
obvezno |
272 |
12 |
P4 |
Športna vzgoja |
obvezno |
202 |
5 |
Skupaj A |
|
878 |
34 |
|
B – Strokovni moduli |
||||
M1 |
Delov v pisarni in uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije |
obvezno |
370 |
16 |
M2 |
Strojepisje in obdelava besedil |
obvezno |
338 |
14 |
M3 |
Administrativno poslovanje |
izbirno |
252 |
10 |
M4 |
Poslovni bonton |
izbirno |
252 |
10 |
M5 |
Poslovno okolje |
izbirno |
252 |
10 |
Skupaj B |
|
1212 |
50 |
|
Od tega: |
||||
|
Praktični pouk |
|
872 |
28 |
Č – Praktično izobraževanje pri delodajalcu |
||||
|
Praktično usposabljanje z delom |
|
152 |
6 |
D – Interesne dejavnosti |
||||
|
Interesne dejavnosti |
|
160 |
4 |
E – Odprti kurikulum |
||||
|
Odprti kurikulum |
|
448 |
24 |
|
||||
Skupaj pouka (A+B+E) |
|
2538 |
108 |
|
Skupaj praktičnega izobraževanja (C+Č) |
|
1024 |
34 |
|
Skupaj izobraževanja v šoli (A+B+D+E) |
|
2698 |
112 |
|
Skupaj (A+B+Č+D+E) |
|
2850 |
118 |
|
Zaključni izpit (izdelek oziroma storitev in zagovor) |
|
|
2 |
|
Skupaj kreditnih točk |
|
|
120 |
|
|
||||
Število tednov izobraževanja v šoli |
|
101 |
|
|
Število tednov praktičnega usposabljanja z delom |
|
4 |
|
|
Število tednov interesnih dejavnosti |
|
5 |
|
|
Skupno število tednov izobraževanja |
|
110 |
|
Pojasnila k predmetniku:
Izbirni strokovni moduli: šola ali dijak izbere dva strokovna modula izmed M3, M4 in M5.
Dejavnosti
Gibalna oviranost kot posledica nepravilnega delovanja živčno mišičnega sistema ovira dijaka v procesu učenja. Gibalno ovirani dijaki zato potrebujejo dejavnosti, ki v smislu rehabilitacije zmanjšujejo ovire same, razvijejo nove veščine in spretnosti psihofizičnega funkcioniranja, gibanja ter komuniciranja preko kompenzacije ter pomagajo dijaku pri razvoju učinkovite organizacije in načinov učenja.
Dijaki z ovirami pri gibanju imajo pogosto še druge motnje, kot na primer motnje vida, sluha, govora. Zaradi ovir in težav v gibanju morajo razviti kompenzacijske mehanizme ter se naučiti uporabljati različne pripomočke in razviti prilagojene načine učenja.
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja so predpogoj za učinkovito učenje.
Navodila za izvajanje
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja se izvajajo tako, da se upoštevajo individualne značilnosti posameznega dijaka, njegovi potenciali ter druge psihične in fizične značilnosti. Izvajajo se pol ure na teden izven učnih ur v času pred ali po pouku oziroma v času, ko ni pouka.
Dejavnosti za optimalni razvoj vsebujejo aktivnosti za premagovanje primanjkljajev, ovir oziroma motenj ter pomoč pri učenju. Izvajajo jih usposobljeni specializirani učitelji.
Izobraževalni program se izvaja v šoli in pri delodajalcih.
Praktično usposabljanje z delom se izvaja pri delodajalcih ali v medpodjetniških izobraževalnih centrih.
Oznaka |
Splošnoizobraževalni predmeti |
Izvajalec |
Znanje |
P1 |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenščine |
P2 |
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike |
P3 |
Družboslovje in naravoslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz sociologije, zgodovine, geografije, kemije, biologije, živilske tehnologije, tekstilne tehnologije ali agronomije |
P4 |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
M1 |
Delo v pisarni in uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije |
učitelj
|
visokošolska izobrazba iz ekonomije, informatike in računalništva ali upravnega in poslovnega področja |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz ekonomije ali upravnega in poslovnega področja |
||
M2 |
Strojepisje in obdelava besedil |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz ekonomije ali upravnega in poslovnega področja |
M3 |
Administrativno poslovanje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije, informatike in računalništva ali upravnega in poslovnega področja |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz ekonomije ali upravnega in poslovnega področja |
||
M4 |
Poslovni bonton |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz ekonomije ali upravnega in poslovnega področja |
M5 |
Poslovno okolje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije, informatike in računalništva ali upravnega in poslovnega področja |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz ekonomije ali upravnega in poslovnega področja |
poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti defektološko dokvalifikacijo.