Oznaka |
Programske enote |
Obvezno/izbirno |
Skupno število ur |
Število kreditnih točk |
A – Splošnoizobraževalni predmeti |
||||
P1 |
Slovenščina |
obvezno |
213 |
12 |
P2 |
Matematika |
obvezno |
213 |
12 |
P3 |
Tuji jezik |
obvezno |
164 |
9 |
P4 |
Umetnost |
obvezno |
33 |
2 |
P5 |
Družboslovje |
obvezno |
132 |
6 |
P6 |
Naravoslovje |
obvezno |
132 |
6 |
P7 |
Športna vzgoja |
obvezno |
164 |
7 |
Skupaj A |
|
1051 |
54 |
|
B – Strokovni moduli |
||||
M1 |
Informatika s tehniškim komuniciranjem |
obvezno |
136 |
6 |
M2 |
Izdelava električnih tokokrogov |
obvezno |
136 |
6 |
M3 |
Električne naprave |
obvezno |
156 |
8 |
M4 |
Uporaba krmilnih naprav |
obvezno |
114 |
6 |
M5 |
Izdelava električnih in komunikacijskih inštalacij |
obvezno |
136 |
6 |
M6 |
Delovanje elektroenergetskih sistemov |
izbirno |
156 |
8 |
M7 |
Priklopi električnih motorjev |
izbirno |
136 |
6 |
M8 |
Elektronski sklopi |
izbirno |
136 |
6 |
M9 |
Zajemanje in obdelava procesnih veličin |
izbirno |
156 |
8 |
M10 |
Montaža inteligentnih inštalacij |
izbirno |
103 |
6 |
M11 |
Obnovljivi viri energije |
izbirno |
103 |
6 |
Skupaj B |
|
1073 |
52 |
|
Od tega: |
||||
|
Praktični pouk |
|
655 |
30 |
Č – Praktično izobraževanje pri delodajalcu |
||||
|
Praktično usposabljanje z delom |
|
912 |
36 |
D – Interesne dejavnosti |
||||
|
Interesne dejavnosti |
|
160 |
6 |
E – Odprti kurikulum |
||||
|
Odprti kurikulum |
|
582 |
30 |
|
||||
Skupaj pouka (A+B+E) |
|
2706 |
136 |
|
Skupaj praktičnega izobraževanja (C+Č) |
|
1567 |
66 |
|
Skupaj izobraževanja v šoli (A+B+D+E) |
|
2866 |
142 |
|
Skupaj (A+B+Č+D+E) |
|
3778 |
178 |
|
Zaključni izpit (izdelek oziroma storitev in zagovor) |
|
|
2 |
|
Skupaj kreditnih točk |
|
|
180 |
|
|
||||
Število tednov izobraževanja v šoli |
|
117 |
|
|
Število tednov praktičnega usposabljanja z delom |
|
24 |
|
|
Število tednov interesnih dejavnosti |
|
7 |
|
|
Skupno število tednov izobraževanja |
|
148 |
|
Pojasnila k predmetniku:
Cilji in vsebine družboslovja, naravoslovja in umetnosti se deloma lahko izvajajo v strokovnih modulih v različnih oblikah pouka. Načine, oblike in obseg povezovanja določi šola v izvedbenem kurikulu.
Izbirni strokovni moduli: šola ali dijak lahko izbere tri strokovne module:
Dejavnosti
Gibalna oviranost kot posledica nepravilnega delovanja živčno mišičnega sistema ovira dijaka v procesu učenja. Gibalno ovirani dijaki zato potrebujejo dejavnosti, ki v smislu rehabilitacije zmanjšujejo ovire same, razvijejo nove veščine in spretnosti psihofizičnega funkcioniranja, gibanja ter komuniciranja preko kompenzacije ter pomagajo dijaku pri razvoju učinkovite organizacije in načinov učenja.
Dijaki z ovirami pri gibanju imajo pogosto še druge motnje, kot na primer motnje vida, sluha, govora. Zaradi ovir in težav v gibanju morajo razviti kompenzacijske mehanizme ter se naučiti uporabljati različne pripomočke in razviti prilagojene načine učenja.
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja so predpogoj za učinkovito učenje.
Navodila za izvajanje
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja se izvajajo tako, da se upoštevajo individualne značilnosti posameznega dijaka, njegovi potenciali ter druge psihične in fizične značilnosti. Izvajajo se pol ure na teden izven učnih ur v času pred ali po pouku oziroma v času, ko ni pouka.
Izobraževalni program izvajajo šole in delodajalci.
Praktično usposabljanje z delom se izvaja pri delodajalcih ali v medpodjetniških izobraževalnih centrih.
Oznaka |
Splošnoizobraževalni predmeti |
Izvajalec |
Znanje |
P1 |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenščine |
P2 |
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike |
P3 |
Tuji jezik |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika |
P4 |
Umetnost |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz glasbe, likovne umetnosti ali umetnostne zgodovine |
P5 |
Družboslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz zgodovine, geografije ali sociologije |
P6 |
Naravoslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz biologije, kemije ali fizike |
laborant |
srednješolska izobrazba s 315 urami biologije, kemije ali fizike ali drugih predmetov z biološkega, kemijskega ali fizikalnega predmetnega področja |
||
P7 |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
M1 |
Informatika s tehniškim komuniciranjem |
učitelj |
znanja s področja računalništva, elektrotehnike ali mehatronike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva, elektrotehnike ali mehatronike na najmanj višješolski ravni |
||
M2 |
Izdelava električnih tokokrogov |
učitelj |
znanja s področja iz elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M3 |
Električne naprave |
učitelj |
znanja s področja iz elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M4 |
Uporaba krmilnih naprav |
učitelj |
znanja s področja iz elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M5 |
Izdelava električnih in komunikacijskih inštalacij |
učitelj |
znanja s področja iz elektrotehnike ali telekomunikacij |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike ali telekomunikacij na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M6 |
Delovanje elektroenergetskih sistemov |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike energetike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike energetike na najmanj višješolski ravni |
||
M7 |
Priklopi električnih motorjev |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike energetike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike energetike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M8 |
Elektronski sklopi |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike elektronike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike elektronike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M9 |
Zajemanje in obdelava procesnih veličin |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike elektronike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike elektronike na najmanj višješolski ravni |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike |
||
M10 |
Montaža inteligentnih inštalacij |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni |
||
M11 |
Obnovljivi viri energije |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni |
Učitelji in drugi izvajalci morajo imeti tudi ustrezna specialnopedagoška znanja.