Oznaka |
Programske enote |
Obvezno |
Skupno število ur |
Število kreditnih točk |
A – Splošnoizobraževalni predmeti |
||||
P1 |
Slovenščina |
obvezno |
213 |
12 |
P2 |
Matematika |
obvezno |
213 |
12 |
P3 |
Tuji jezik |
obvezno |
164 |
9 |
P4 |
Umetnost |
obvezno |
33 |
2 |
P5 |
Naravoslovje |
obvezno |
132 |
6 |
P6 |
Družboslovje |
obvezno |
132 |
6 |
P7 |
Športna vzgoja |
obvezno |
164 |
7 |
Skupaj A |
|
1051 |
54 |
|
B – Strokovni moduli |
||||
M1 |
Informatika s tehniškim komuniciranjem |
obvezno |
136 |
6 |
M2 |
Upravljanje z uporabniško programsko opremo |
obvezno |
102 |
5 |
M3 |
Vzdrževanje informacijske opreme |
obvezno |
209 |
10 |
M4 |
Izdelava električnih in komunikacijskih inštalacij |
obvezno |
136 |
6 |
M5 |
Programiranje naprav |
obvezno |
160 |
8 |
M6 |
Vzdrževanje in postavitev podatkovnih baz |
obvezno |
160 |
8 |
M7 |
Napredno vzdrževanje strojne opreme |
izbirno |
170 |
9 |
M8 |
Napredno vzdrževanje programske opreme |
izbirno |
170 |
9 |
Skupaj B |
|
1073 |
52 |
|
Od tega: |
||||
C – Praktično izobraževanje v šoli |
||||
|
Praktični pouk |
|
655 |
30 |
Č – Praktično izobraževanje pri delodajalcu |
||||
|
Praktično usposabljanje z delom |
|
912 |
36 |
D – Interesne dejavnosti |
||||
|
Interesne dejavnosti |
|
160 |
6 |
E – Odprti del kurikuluma |
||||
|
Odprti kurikulum |
|
582 |
30 |
|
||||
Skupaj pouka (A+B+E) |
|
2706 |
136 |
|
Skupaj praktičnega izobraževanja (C+Č) |
|
1567 |
66 |
|
Skupaj izobraževanja v šoli (A+B+D+E) |
|
2866 |
142 |
|
Skupaj (A+B+Č+D+E) |
|
3778 |
178 |
|
Zaključni izpit (izdelek oziroma storitev in zagovor) |
|
2 |
||
Skupaj kreditnih točk |
|
180 |
||
|
||||
Število tednov izobraževanja v šoli |
|
117 |
|
|
Število tednov praktičnega izobraževanja v podjetju |
|
24 |
|
|
Število tednov interesnih dejavnosti |
|
7 |
|
|
Skupno število tednov izobraževanja |
|
148 |
|
Pojasnila k predmetniku:
Cilji in vsebine družboslovja, naravoslovja in umetnosti se deloma lahko izvajajo v strokovnih modulih v različnih oblikah pouka. Načine, oblike in obseg povezovanja določi šola v izvedbenem kurikulu.
Izbirni strokovni moduli: šola ali dijak izbere en strokovni modul izmed M7 ali M8.
Dejavnosti
Gibalna oviranost kot posledica nepravilnega delovanja živčno mišičnega sistema ovira dijaka v procesu učenja. Gibalno ovirani dijaki zato potrebujejo dejavnosti, ki v smislu rehabilitacije zmanjšujejo ovire same, razvijejo nove veščine in spretnosti psihofizičnega funkcioniranja, gibanja ter komuniciranja preko kompenzacije ter pomagajo dijaku pri razvoju učinkovite organizacije in načinov učenja.
Dijaki z ovirami pri gibanju imajo pogosto še druge motnje, kot na primer motnje vida, sluha, govora. Zaradi ovir in težav v gibanju morajo razviti kompenzacijske mehanizme ter se naučiti uporabljati različne pripomočke in razviti prilagojene načine učenja.
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja so predpogoj za učinkovito učenje.
Navodila za izvajanje:
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja se izvajajo tako, da se upoštevajo individualne značilnosti posameznega dijaka, njegovi potenciali ter druge psihične in fizične značilnosti. Izvajajo se pol ure na teden izven učnih ur v času pred ali po pouku oziroma v času, ko ni pouka.
Dejavnosti za optimalni razvoj vsebujejo aktivnosti za premagovanje primanjkljajev, ovir oziroma motenj ter pomoč pri učenju. Izvajajo jih usposobljeni specializirani učitelji.
Izobraževalni program se izvaja v šoli in pri delodajalcih.
Praktično usposabljanje z delom se izvaja pri delodajalcih ali v medpodjetniških izobraževalnih centrih.
Oznaka |
Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli |
Izvajalec |
Znanje |
P1 |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenščine |
P2 |
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike |
P3 |
Tuji jezik |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika |
P4 |
Umetnost |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz glasbe, likovne umetnosti ali umetnostne zgodovine |
P5 |
Naravoslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz fizike, biologija ali kemije |
laborant |
srednješolska izobrazba s 315 urami fizike, biologije ali kemije |
||
P6 |
Družboslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz zgodovine, geografije, sociologije |
P7 |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
M1 |
Informatika s tehniškim komuniciranjem |
učitelj |
znanja s področja računalništva, elektrotehnike ali mehatronike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva, elektrotehnike ali mehatronike na najmanj višješolski ravni |
||
M2 |
Upravljanje z uporabniško programsko opremo |
učitelj |
znanja s področja računalništva, elektrotehnike ali mehatronike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva, informatike, elektrotehnike ali mehatronike na najmanj višješolski ravni |
||
M3 |
Vzdrževanje informacijske opreme |
učitelj |
znanja s področja računalništva ali elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva, informatike ali elektrotehnike na najmanj višješolski ravni |
||
M4 |
Izdelava električnih in komunikacijskih inštalacij |
učitelj |
znanja s področja elektrotehnike (vsebinski sklop Električne inštalacije) |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja elektrotehnike (sklop Električne inštalacije) na najmanj višješolski ravni; |
||
laborant |
znanja s področja elektrotehnike ali računalništva |
||
M5 |
Programiranje naprav |
učitelj |
znanja s področja računalništva |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva ali informatike na najmanj višješolski ravni |
||
M6 |
Vzdrževanje in postavitev podatkovnih baz |
učitelj |
znanja s področja računalništva |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva ali informatike na najmanj višješolski ravni |
||
M7 |
Napredno vzdrževanje strojne opreme |
učitelj |
znanja s področja računalništva |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva ali informatike na najmanj višješolski ravni |
||
M8 |
Napredno vzdrževanje programske opreme |
učitelj |
znanja s področja računalništva |
učitelj praktičnega pouka |
znanja s področja računalništva ali informatike na najmanj višješolski ravni |
Učitelji in drugi izvajalci morajo imeti tudi ustrezna specialnopedagoška znanja.