PREDMETNIK UMETNIŠKA GIMNAZIJA – SMER GLEDALIŠČE IN FILM
PREDMETI |
1. letnik |
2. letnik |
3. letnik |
4. letnik |
SKUPNO |
maturitetni |
št. ur na leto |
št. ur na leto |
št. ur na leto |
št. ur na leto |
|||
I Obvezni predmeti |
||||||
Slovenščina |
140 |
140 |
140 |
140 |
560 |
560 |
Matematika |
140 |
140 |
140 |
140 |
560 |
560 |
Prvi tuji jezik |
105 |
105 |
105 |
105 |
420 |
420 |
Drugi tuji jezik |
105 |
105 |
105 |
105 |
420 |
420 |
Športna vzgoja |
105 |
105 |
105 |
105 |
420 |
|
Zgodovina |
70 |
70 |
70 |
|
210 |
280 |
Geografija |
70 |
70 |
|
|
140 |
280 |
Biologija, kemija, fizika* |
140 |
175 |
|
|
315 |
315 |
Psihologija |
|
|
70 |
|
70 |
280 |
Sociologija |
|
|
70 |
|
70 |
280 |
Filozofija |
|
|
|
70 |
70 |
280 |
Glasba |
|
35 |
|
|
35 |
|
Likovna umetnost |
35 |
|
|
|
35 |
|
Informatika |
70 |
|
|
|
70 |
280 |
Zgodovina in teorija gledališča in filma |
105 |
105 |
105 |
105 |
420 |
420 |
Izbirni strokovni predmet** |
|
|
70 |
70 |
140 |
|
II Izbirni predmeti |
|
|
|
70-210 |
70-210 |
|
SKUPAJ URE |
1085 |
1050 |
980 |
910-1050 |
4025-4165 |
|
|
||||||
III Druge oblike samostojnega ali skupinskega dela – delavnice |
||||||
Delavnice skupaj |
175 |
210 |
140-280 |
140-210 |
665-875 |
|
Gledališke in filmske delavnice*** |
175 |
210 |
|
385 |
|
|
Gledališke delavnice:*** |
|
|
140-280 |
140-210 |
280-490 |
|
Filmske delavnice: *** |
|
|
140-280 |
140-210 |
280-490 |
|
IV Obvezne izbirne vsebine |
90 |
90 |
90 |
30 |
300 |
|
|
||||||
Skupaj (I+II+III+IV) |
1260 |
1260 |
1120-1260 |
1050-1260 |
4690-5040 |
|
|
||||||
Število tednov pouka |
35 |
35 |
35 |
35 |
140 |
|
Število tednov obveznih izbirnih vsebin |
3 |
3 |
3 |
1 |
10 |
|
Skupno število tednov izobraževanja |
38 |
38 |
38 |
36 |
150 |
|
Pojasnila k predmetniku
aPouk splošnoizobraževalnih in strokovnoteoretičnih predmetov, vaj in obveznih izbirnih vsebin po predmetniku lahko obsega brez športne vzgoje tedensko največ 30 ur. Obseg vseh oblik izobraževalnega dela ne sme presegati 36 ur tedensko.
* Šola ponudi 2 naravoslovna predmeta v skupnem obsegu 280 ur in 35 ur obveznih izbirnih vsebin ekologije.
Strokovni maturitetni predmet in izbirna strokovna predmeta(**):
***Druge oblike samostojnega in skupinskega dela – delavnice:
Delavnica – sklop |
1. in 2. letnik |
Gledališke in filmske delavnice |
175 + 210 = 385 |
1. Igra in govor |
140 (105 +35*) |
Sklopi in ure, označeni z *, so izbirni.
Delavnica – sklop |
3. in 4. letnik |
Gledališke delavnice |
140–280 in 140–210 = 280–490 |
1. Igra in govor |
70 + 105* |
Sklopi in ure označeni z *, so izbirni.
Delavnica – sklop |
3. in 4. letnik |
Filmske delavnice |
140–280 in 140–210 = 280–490 |
1. Snemanje in montaža |
210 (70 + 70 + 70*) |
Sklopi in ure, označeni z * , so izbirni.
V 3. letniku dijak izbere sklop gledaliških delavnic ali sklop filmskih delavnic. V okviru posameznega sklopa so obvezne in izbirne delavnice. Dijak izbere vsebino/področje delavnice glede na svoje interese in ponudbo šole, v 4. letniku pa tudi glede na odločitev za maturitetni predmet.
Delitev dijakov v skupine in sodelovanje laborantov ter korepetitorja v Umetniški gimnaziji – smer gledališče in film
Letnik |
Predmet |
Izvajalec |
Letno št. ur |
Št. dijakov |
za vaje in delavnice* |
v skupini |
|||
1. |
Biologija |
učitelj |
20 |
do 16 |
laborant** |
|
|
||
Kemija |
učitelj |
10 |
do 16 |
|
laborant** |
|
|
||
Fizika |
učitelj |
10 |
do 16 |
|
laborant** |
|
|
||
Informatika |
učitelj |
52 |
do 16 |
|
Gledališke in filmske delavnice |
učitelj |
175 |
do 16(do 8)*** |
|
2. |
Biologija |
učitelj |
10 |
do 16 |
laborant** |
|
|
||
Kemija |
učitelj |
10 |
do 16 |
|
laborant** |
|
|
||
Fizika |
učitelj |
10 |
do 16 |
|
laborant** |
|
|
||
Gledališke in filmske delavnice |
učitelj
korepetitora |
210
70a |
do 16(do 8)*** |
|
3. |
Gledališke delavnice |
učitelj korepetitora |
280 70a |
do 16(do 8)*** |
Filmske delavnice |
učitelj |
280 |
do 16(do 8)*** |
|
4. |
Gledališke delavnice |
učitelj korepetitora |
210 70a |
do 16(do 8)*** |
Filmske delavnice |
učitelj |
210 |
do 16(do 8)*** |
* Vaje in delavnice, pri katerih se dijaki delijo v skupine.
** Za laborante, ki sodelujejo pri vajah, pri katerih se dijaki delijo v skupine, ter pri demonstracijah in drugih vajah naravoslovnih predmetov se prizna 40 odstotkov ur biologije, kemije, fizike po izvedbenih predmetnikih gimnazijskih programih.«
*** Če šola v okviru gledaliških in filmskih delavnic, gledaliških delavnic ali filmskih delavnic izvaja sklop zvok in glasba ali filmski zvok, je v skupini največ do 8 dijakov.
aČe šola v okviru gledaliških in filmskih delavnic in gledaliških delavnic izvaja izbirni sklop gib, pri izvajanju sodeluje korepetitor v zapisanem obsegu ur (70a) na leto na skupino do 16 dijakov.
Umetniška gimnazija – smer gledališče in film
Znanja izvajalcev
Predmet |
|
Izvajalec |
Znanje izvajalcev s področja |
Zgodovina in teorija gledališča in filma:
|
|
Učitelj
Učitelj |
|
Filmsko ustvarjanje
|
|
Učitelj |
visokošolskega izobraževanja medijskih komunikacij, filmske režije, televizijske režije, snemanja, montaže, scenaristike, produkcije , filmskih in televizijskih študij, fotografije, videa ali novih medijev |
Gledališko ustvarjanje |
|
Učitelj |
visokošolskega izobraževanja dramaturgije, dramske igre, umetniške besede, gledališke režije, radijske režije, slovenščine ali primerjalne književnosti |
Gledališke in filmske delavnice: |
|
|
|
Igra in govor | Učitelj | visokošolskega izobraževanja dramaturgije, dramske igre, umetniške besede, gledališke režije ali radijske režije | |
Fotografija in film | Učitelj | isokošolskega izobraževanja medijskih komunikacij, filmske režije, televizijske režije, fotografije, videa, novih medijev, snemanja, montaže, scenaristike, produkcije ali filmskih in televizijskih študij | |
Zvok in glasba | Učitelj | visokošolskega izobraževanja glasbene pedagogike, muzikologije ali kompozicije glasbe in glasbene teorije, sakralne glasbe, kateregakoli instrumenta ali petja | |
Gib | Učitelj | • visokošolskega izobraževanja plesa • srednješolskega ali višješolskega izobraževanja plesa po določilih 93. člena ZOFVI |
|
Korepetitor | visokošolskega izobraževanja klavirja, tolkal, glasbene pedagogike, kompozicije in glasben teorije ali dirigiranja | ||
Impro |
Učitelj |
s katerega morajo imeti znanja učitelji v izobraževalnih programih gimnazije in poznavanje uprizoritvene umetnosti po določilih 93. člena ZOFVI | |
Gledališke in filmske delavnice: |
|
|
|
Igra in govor | Učitelj | visokošolskega izobraževanja dramaturgije, dramske igre, umetniške besede, gledališke režije ali radijske režije | |
Fotografija in film | Učitelj | isokošolskega izobraževanja medijskih komunikacij, filmske režije, televizijske režije, fotografije, videa, novih medijev, snemanja, montaže, scenaristike, produkcije ali filmskih in televizijskih študij | |
Zvok in glasba | Učitelj | visokošolskega izobraževanja glasbene pedagogike, muzikologije ali kompozicije glasbe in glasbene teorije, sakralne glasbe, kateregakoli instrumenta ali petja | |
Gib | Učitelj | • visokošolskega izobraževanja plesa • srednješolskega ali višješolskega izobraževanja plesa po določilih 93. člena ZOFVI |
|
Korepetitor | visokošolskega izobraževanja klavirja, tolkal, glasbene pedagogike, kompozicije in glasben teorije ali dirigiranja | ||
Impro |
Učitelj |
s katerega morajo imeti znanja učitelji v izobraževalnih programih gimnazije in poznavanje uprizoritvene umetnosti po določilih 93. člena ZOFVI | |
Gledališke delavnice: Igra in govor |
Učitelj |
visokošolskega izobraževanja dramaturgije, dramske igre, umetniške besede , gledališke ali radijske režije |
|
Impro | Učitelj | s katerega morajo imeti znanja učitelji v izobraževalnih programih gimnazije in poznavanje uprizoritvene umetnosti po določilih 93. člena ZOFVI | |
Gib | Učitelj | • visokošolskega izobraževanja plesa • srednješolskega ali višješolskega izobraževanja plesa po določilih 93. člena ZOFVI |
|
Korepetitor | visokošolskega izobraževanja klavirja, tolkal, glasbene pedagogike, kompozicije in glasben teorije ali dirigiranja | ||
Zvok in glasba | Učitelj | visokošolskega izobraževanja glasbene pedagogike, muzikologije, kompozicije glasbe in glasbene teorije, sakralne glasbe, kateregakoli instrumenta ali petja | |
Vizualna delavnica: |
|||
• vizualno snovanje |
Učitelj | visokošolskega izobraževanja slikarstva, kiparstva, likovne pedagogike, oblikovanja, arhitekture ali scenskega oblikovanja | |
• video in film |
Učitelj | visokošolskega izobraževanja medijskih komunikacij, filmske režije, televizijske režije, fotografije, videa, novih medijev, snemanja, montaže, scenaristike, produkcije ali filmskih in televizijskih študij | |
Filmske delavnice: Snemanje in montaža |
Učitelj |
visokošolskega izobraževanja medijskih komunikacij, filmske režije, televizijske režije, fotografije, videa, novih medijev, snemanja, montaže, scenaristike, produkcije ali filmskih in televizijskih študij |
|
Scenarij in režija | Učitelj | visokošolskega izobraževanja medijskih komunikacij, filmske režije televizijske režije, snemanja, montaže, scenaristike, produkcije ali filmskih in televizijskih študij , fotografije, videa ali novih medijev. | |
Nastopanje pred kamero | Učitelj | visokošolskega izobraževanja medijskih komunikacij, dramske igre, umetniške besede, filmske režije, televizijske režije, fotografije, videa, novih medijev, snemanja, montaže, scenaristike, produkcije ali filmskih in televizijskih študij. | |
Filmski zvok | Učitelj | visokošolskega izobraževanja glasbene pedagogike, muzikologije, kompozicije glasbe in glasbene teorije, kateregakoli instrumenta ali petja, filmske režije, televizijske režije, snemanja, montaže, scenaristike, produkcije ali filmskih in televizijskih študij | |
Posebne avdiovizualne tehnike in elementi | Učitelj | visokošolskega izobraževanja medijskih komunikacij, filmske režije, televizijske režije, fotografije, videa, novih medijev, snemanja, montaže, scenaristike, produkcije ali filmskih in televizijskih študij |
4.1. Učni načrti
4.2. Dejavnosti, ki so potrebne za optimalni razvoj mladostnika, in navodila za izvajanje
(Samo za program, prilagojen za mladostnike s posebnimi potrebami.)