Oznaka |
Programske enote |
Obvezno / izbirno |
Skupno število ur |
Število kreditnih točk |
A – Splošnoizobraževalni predmeti |
||||
P1 |
Slovenščina |
obvezno |
213 |
12 |
P2 |
Matematika |
obvezno |
213 |
12 |
P3 |
Tuji jezik |
obvezno |
164 |
9 |
P4 |
Umetnost |
obvezno |
33 |
2 |
P5 |
Naravoslovje |
obvezno |
66* |
3 |
P6 |
Družboslovje |
obvezno |
132 |
6 |
P7 |
Športna vzgoja |
obvezno |
164 |
7 |
Skupaj A |
|
985 |
51 |
|
B – Strokovni moduli |
||||
M1 |
Osnove upravljanja s stroji in napravami |
obvezno |
98 |
5 |
M2 |
IKT in osnove poslovnega komuniciranja |
obvezno |
98 |
5 |
M3 |
Varovanje okolja z osnovami trajnostnega razvoja |
obvezno |
66 |
4 |
M4 |
Sečnja lesa |
obvezno |
199 |
12 |
M5 |
Spravilo lesa |
obvezno |
125 |
7 |
M6 |
Vzdrževanje funkcij gozda |
obvezno |
265 |
14 |
M7 |
Uporaba lesa |
izbirno |
98 |
5 |
M8 |
Osnove gospodarjenje z divjadjo |
izbirno |
98 |
5 |
M9 |
Gozdno drevesničarstvo |
izbirno |
98 |
5 |
Skupaj B |
|
1047 |
57 |
|
Od tega minimalno za praktično izobraževanje v šoli: |
||||
C- Praktično izobraževanje v šoli |
||||
|
Praktični pouk |
|
600 |
24 |
Č – Praktično usposabljanje z delom |
||||
|
Praktično usposabljanje z delom pri delodajalcu |
|
912 |
36 |
D – Interesne dejavnosti |
||||
|
Interesne dejavnosti |
|
160 |
6 |
E – Odprti del kurikuluma |
||||
|
Odprti kurikulum |
|
584 |
28 |
Skupaj pouka (A+B+E) |
|
2616 |
136 |
|
Skupaj praktičnega izobraževanja (C+Č) |
|
1512 |
60 |
|
Skupaj izobraževanja v šoli (A+B+D+E) |
|
2776 |
142 |
|
Skupaj (A+B+Č+D+E) |
|
3688 |
178 |
|
Zaključni izpit (izdelek oziroma storitev in zagovor) |
|
2 |
||
Skupaj kreditnih točk |
|
180 |
||
|
||||
Število tednov izobraževanja v šoli |
|
82 |
|
|
Število tednov praktičnega izobraževanja v podjetju |
|
24 |
|
|
Število tednov interesnih dejavnosti |
|
5 |
|
|
Skupno število tednov izobraževanja |
|
111 |
|
Pojasnila k predmetniku:
*Neintegrirani del naravoslovja. Za celotni katalog znanja je predvideno 132 ur.
Izbirni strokovni moduli: šola oziroma dijak/vajenec izbere dva izmed strokovnih modulov od M7 do M9.
Cilji in vsebine družboslovja, naravoslovja in umetnosti se deloma lahko izvajajo v strokovnih modulih v različnih oblikah pouka. Načine, oblike in obseg povezovanja določi šola v izvedbenem kurikulu.
V šolski obliki izobraževanja se z individualno učno pogodbo obseg praktičnega pouka lahko zmanjša in nadomesti s praktičnim usposabljanjem z delom, ki se lahko poveča na največ 53 tednov.
V vajeniški obliki izobraževanja se v šoli izvedejo vsi splošnoizobraževalni predmeti, del strokovnih modulov in 3 tedni interesnih dejavnosti.
Odprti kurikul se praviloma v celoti nameni praktičnemu usposabljanju z delom.
Program omogoča šolsko in vajeniško obliko izobraževanja.
Izobraževalni program izvajajo šole in delodajalci.
Praktično usposabljanje z delom se izvaja na učnih mestih za praktično usposabljanje z delom ali na vajeniških učnih mestih v vajeniški obliki izobraževanja, del pa lahko tudi na šolskih posestvih in v medpodjetniških izobraževalnih centrih.
Podlaga za načrtovanje in izvedbo praktičnega usposabljanja je katalog praktičnega usposabljanja.
Oznaka |
Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli |
Izvajalec |
Znanje izvajalcev s področja |
P1 |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja slovenščine |
P2 |
Matematika |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja matematike ali gozdarstva |
P3 |
Tuji jezik |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja ustreznega tujega jezika |
P4 |
Umetnost |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja glasbe, likovne umetnosti ali umetnostne zgodovine |
P5 |
Naravoslovje |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja biologije, kemije ali fizike |
laborant |
srednješolskega izobraževanja s 315 urami biologije, kemije, fizike ali drugih predmetov z biološkega ali kemijskega ali fizikalnega področja |
||
P6 |
Družboslovje |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja geografije, zgodovine ali sociologije |
P7 |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja športne vzgoje |
M1 |
Osnove upravljanja s stroji in napravami |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja kmetijstva, zootehnike, hortikulture, vrtnarstva, kmetijskega strojništva, gozdarstva ali |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega ali visokošolskega izobraževanja kmetijstva, zootehnike, kmetijske mehanizacije, hortikulture, vrtnarstva ali gozdarstva |
||
učitelj traktorske vožnje |
srednješolskega ali višješolskega izobraževanja z dovoljenjem za učitelja vožnje |
||
M2 |
IKT in osnove poslovnega komuniciranja |
učitelj vsebinskega sklopa: informacijsko komunikacijska tehnologija |
visokošolskega izobraževanja računalništva ali informatike ali |
učitelj vsebinskega sklopa: osnove poslovnega komuniciranja |
visokošolskega izobraževanja psihologije, pedagogike, sociologije, ekonomije ali organizacije dela |
||
učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa: informacijsko komunikacijska tehnologija |
višješolskega ali visokošolskega izobraževanja vrtnarstva, hortikulture, kmetijstva, zootehnike, živilstva, gozdarstva, računalništva ali informatike ali kateregakoli visokošolskega izobraževanja z izpopolnjevanjem iz računalništva in informatike |
||
|
|
učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa: osnove poslovnega komuniciranja |
visokošolskega izobraževanja psihologije, pedagogike, sociologije, ekonomije ali organizacije dela |
M3 |
Varovanje okolja z osnovami trajnostnega razvoja |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja živilstva, kmetijstva, zootehnike, hortikulture, gozdarstva, etnologije, biologije, kemije, geografije ali fizike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega ali visokošolskega izobraževanja kmetijstva, zootehnike, hortikulture, živilstva, gozdarstva, kemije, biologije, geografije ali fizike |
||
laborant |
srednješolskega izobraževanja gozdarstva, hortikulture, kmetijstva ali kemije ali srednješolskega splošnega izobraževanja |
||
M4 |
Sečnja lesa |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja gozdarstva |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega ali srednješolskega izobraževanja gozdarstva |
||
M5 |
Spravilo lesa |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja gozdarstva |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega ali srednješolskega izobraževanja gozdarstva |
||
M6 |
Vzdrževanje funkcij gozda |
učitelj |
visokoišolskega izobraževanja gozdarstva ali visokošolskega izobraževanja biologije, kemije ali fizike za integrirane sklope naravoslovja |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega ali srednješolskega izobraževanja gozdarstva ali visokošolskega izobraževanja biologije, kemije ali fizike za integrirane sklope naravoslovja |
||
M7
|
Uporaba lesa |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja gozdarstva |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega ali srednješolskega izobraževanja gozdarstva |
||
M8 |
Osnove gospodarjenja z divjadjo |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja gozdarstva, veterine ali zootehnike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega ali srednješolskega izobraževanja gozdarstva ali veterine |
||
M9 |
Gozdno drevesničarstvo |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja gozdarstva, kmetijstva ali hortikulture |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega ali srednješolskega izobraževanja gozdarstva, kmetijstva ali hortikulture |