Oznaka |
Programske enote |
Obvezno |
Skupno število ur |
Število kreditnih točk |
A – Splošnoizobraževalni predmeti |
||||
P1 |
Slovenščina |
obvezno |
276 |
13 |
P2 |
Tuji jezik |
obvezno |
276 |
13 |
P3 |
Matematika |
obvezno |
206 |
10 |
P4 |
Umetnost |
obvezno |
30 |
2 |
P5 |
Zgodovina |
obvezno |
40 |
2 |
P6 |
Geografija |
obvezno |
40 |
2 |
P7 |
Sociologija |
izbirno |
40 |
2 |
P8 |
Psihologija |
izbirno |
40 |
2 |
P9 |
Fizika |
obvezno |
80 |
4 |
P10 |
Kemija |
obvezno |
40 |
2 |
P11 |
Športna vzgoja |
obvezno |
150 |
6 |
Skupaj A |
|
1178 |
57 |
|
B – Strokovni moduli |
||||
M1 |
Elektrotehnika |
obvezno |
170 |
9 |
M2 |
Programirljivi sistemi |
obvezno |
102 |
5 |
M3 |
Elektronska vezja |
obvezno |
102 |
5 |
M4 |
Električne meritve |
obvezno |
102 |
5 |
M5 |
Inštalacije v elektrotehniki |
obvezno |
68 |
3 |
M6 |
Načrtovanje inštalacij v elektrotehniki |
izbirno |
64 |
3 |
M7 |
Elektromotorski pogoni |
izbirno |
64 |
3 |
M8 |
Proizvodnja in prenos električne energije |
izbirno |
128 |
7 |
M9 |
Regulacije in avtomatizirani postroji |
izbirno |
128 |
7 |
M10 |
Mikroprocesorski sistemi |
izbirno |
64 |
3 |
M11 |
Prenos podatkov |
izbirno |
64 |
3 |
Skupaj B |
|
800 |
40 |
|
Od tega minimalno za praktično izobraževanje: |
||||
C – Praktično izobraževanje v šoli |
||||
|
Praktični pouk |
|
240 |
10 |
Č – Praktično usposabljanje z delom |
||||
|
Praktično usposabljanje z delom |
|
76 |
3 |
D – Interesne dejavnosti |
||||
|
Interesne dejavnosti |
|
96 |
4 |
E – Odprti del kurikuluma |
||||
|
Odprti kurikulum |
|
266 |
12 |
Skupaj pouk (A+B+E) |
|
2244 |
109 |
|
Skupaj praktično izobraževanje (C+Č) |
|
316 |
13 |
|
Skupaj izobraževanje v šoli (A+B+D+E) |
|
2244 |
113 |
|
Skupaj (A+B+Č+D+E) |
|
2320 |
116 |
|
Poklicna matura (izdelek oziroma storitev in zagovor) |
|
4 |
||
Skupaj kreditne točke |
|
120 |
||
|
||||
Število tednov izobraževanja v šoli |
|
68 |
|
|
Število tednov praktičnega usposabljanja z delom |
|
2 |
|
|
Število tednov interesnih dejavnosti |
|
3 |
|
|
Skupno število tednov izobraževanja |
|
73 |
|
Pojasnila k predmetniku:
Izbirni predmeti: šola ali dijak lahko izbere sociologijo ali psihologijo.
Izbirni strokovni moduli: šola ali dijak lahko izbere tri module:
Dejavnosti
Gibalna oviranost kot posledica nepravilnega delovanja živčno mišičnega sistema ovira dijaka v procesu učenja. Gibalno ovirani dijaki zato potrebujejo dejavnosti, ki v smislu rehabilitacije zmanjšujejo ovire same, razvijejo nove veščine in spretnosti psihofizičnega funkcioniranja, gibanja ter komuniciranja preko kompenzacije ter pomagajo dijaku pri razvoju učinkovite organizacije in načinov učenja.
Dijaki z ovirami pri gibanju imajo pogosto še druge motnje, kot na primer motnje vida, sluha, govora. Zaradi ovir in težav v gibanju morajo razviti kompenzacijske mehanizme ter se naučiti uporabljati različne pripomočke in razviti prilagojene načine učenja.
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja so predpogoj za učinkovito učenje.
Navodila za izvajanje:
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja se izvajajo tako, da se upoštevajo individualne značilnosti posameznega dijaka, njegovi potenciali ter druge psihične in fizične značilnosti. Izvajajo se pol ure na teden izven učnih ur v času pred ali po pouku oziroma v času, ko ni pouka.
Dejavnosti za optimalni razvoj vsebujejo aktivnosti za premagovanje primanjkljajev, ovir oziroma motenj ter pomoč pri učenju. Izvajajo jih usposobljeni specializirani učitelji.
Izobraževalni program izvajajo šole in delodajalci.
Praktično usposabljanje z delom se izvaja na učnih mestih za praktično usposabljanje z delom, del pa lahko tudi v medpodjetniških izobraževalnih centrih.
Oznaka |
Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli |
Izvajalec |
Znanje izvajalcev s področja |
P1 |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja slovenščine |
P2 |
Tuji jezik |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja ustreznega tujega jezika |
P3 |
Matematika |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja matematike |
P4 |
Umetnost |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja glasbe, likovne umetnosti ali umetnostne zgodovine |
P5 |
Zgodovina |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja zgodovine |
P6 |
Geografija |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja geografije |
P7 |
Sociologija |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja sociologije |
P8 |
Psihologija |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja psihologije |
P9 |
Fizika |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja fizike |
laborant |
srednješolskega izobraževanja s 315 urami fizike ali drugih predmetov s fizikalnega predmetnega področja |
||
P10 |
Kemija |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja kemije |
laborant |
srednješolskega izobraževanja s 315 urami kemije ali drugih predmetov s kemijskega predmetnega področja |
||
P11 |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja športne vzgoje |
M1 |
Elektrotehnika |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja elektrotehnike ali gospodarskega inženirstva |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega izobraževanja elektrotehnike |
||
laborant |
srednješolskega izobraževanja elektrotehnike |
||
M2 |
Programirljivi sistemi |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega izobraževanja elektrotehnike ali mehatronike |
||
laborant |
srednješolskega izobraževanja elektrotehnike ali mehatronike |
||
M3 |
Elektronska vezja |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja elektrotehnike ali gospodarskega inženiringa |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega izobraževanja elektrotehnike |
||
laborant |
srednješolskega izobraževanja elektrotehnike |
||
M4 |
Električne meritve |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega izobraževanja elektrotehnike |
||
laborant |
srednješolskega izobraževanja elektrotehnike |
||
M5 |
Inštalacije v elektrotehniki |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja elektrotehnike, elektroenergetike, telekomunikacij ali elektronskih komunikacij |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega izobraževanja področja elektrotehnike, elektroenergetike, telekomunikacij ali elektronskih komunikacij |
||
laborant |
srednješolskega izobraževanja elektrotehnike, telekomunikacij ali elektronskih komunikacij |
||
M6 |
Načrtovanje inštalacij v elektrotehniki |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja elektrotehnike, elektroenergetike, telekomunikacij ali elektronskih komunikacij |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega izobraževanja področja elektrotehnike, elektroenergetike, telekomunikacij ali elektronskih komunikacij |
||
laborant |
srednješolskega izobraževanja elektrotehnike, telekomunikacij ali elektronskih komunikacij |
||
M7 |
Elektromotorski pogoni |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja elektrotehnike, elektroenergetike ali mehatronike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega izobraževanja elektrotehnike, elektroenergetike ali mehatronike |
||
laborant |
srednješolskega izobraževanja elektrotehnike ali mehatronike |
||
M8 |
Proizvodnja in prenos električne energije |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja elektrotehnike ali elektroenergetike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega izobraževanja elektrotehnike ali elektroenergetike |
||
M9 |
Regulacije in avtomatizirani postroji |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja elektrotehnike ali mehatronike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega izobraževanja elektrotehnike, mehatronike ali gospodarskega inženirstva |
||
laborant |
srednješolskega izobraževanja elektrotehnike ali mehatronike |
||
M10 |
Mikroprocesorski sistemi |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja elektrotehnike ali računalništva |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega izobraževanja elektrotehnike ali računalništva |
||
laborant |
srednješolskega izobraževanja elektrotehnike ali računalništva |
||
M11 |
Prenos podatkov |
učitelj |
visokošolskega izobraževanja elektrotehnike, računalništva, telekomunikacij ali elektronskih komunikacij ali gospodarskega inženirstva |
učitelj praktičnega pouka |
višješolskega izobraževanja elektrotehnike, računalništva, telekomunikacij ali elektronskih komunikacij |
||
laborant |
srednješolskega izobraževanja elektrotehnike, računalništva, telekomunikacij ali elektronskih komunikacij |
Učitelji in drugi izvajalci morajo imeti tudi ustrezna specialnopedagoška znanja.