Izobraževalni program: PLOVBNI TEHNIK (SI)
Sprejeto na 18.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 23. 7. 1998
POZNAVANJE BLAGA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
70 |
70 |
|
3. |
|
||
4. |
|
||
skupaj |
70 |
|
70 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje (individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev).
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijak |
|||
Uvod v predmet. |
|
Razvijanje zanimanja za predmet in prevoz blaga po morju. |
|
Naloge poznavanja blaga in delitve blaga. |
|
Razvijanje strokovnosti in sposobnosti pri poznavanju in delitvi blaga. |
Vaje poznavanja blaga. |
Kakovost blaga. |
|
Razvijanje strokovnosti , inovativnosti in natančnosti pri ugotavljanju kakovosti blaga. |
Vaje ugotavljanja kakovosti blaga. |
Standardi in pravilniki. |
|
Razvijanje sposobnosti in natančnosti pri uporabi standardov in pravilnikov. |
Vaje iskanja in uporabe standardov. |
Embalaža in pakiranje. |
|
Pridobivanje strokovnosti, natančnosti, skrbnosti in ekonomičnosti pri rokovanju z blagom v najrazličnejših embalažah. |
|
Transport blaga. |
|
Pravilno odločanje za uporabo različnih sistemov transportnih manipulativnih enot. |
|
Nevarni tovor in transport nevarnih tovorov |
|
Razvijanje strokovnosti, odgovornosti, discipline in ekološke osveščenosti pri manipuliranju z nevarnimi tovori. |
Vaje iskanja različnih nevarnih tovorov ter njihovih lastnosti v IMDGC kodeksu. Dijaki pripravijo in predstavijo referat o določenem nevarnem tovoru in njegovem prevozu po morju. |
Suhi tovor: generalni, razsuti, sipki, težki in hlajeni tovor ter njihov prevoz po morju |
|
Pridobivanje strokovnosti, poklicne odgovornosti, inovativnosti in skrbnosti pri rokovanju s tovori. |
Vaje iskanja najboljših možnosti prevoza različnih vrst blaga. |
Tekoči tovor: nafta in naftni derivati, kemikalije, utekočinjeni plini ter njihov prevoz po morju. |
|
Pridobivanje strokovnosti, poklicne odgovornosti, inovativnosti in skrbnosti pri rokovanju s tovori. |
Primeri ravnanja s tovori v primeru nesreč. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Predmet je povezan s strokovnoteoretičnimi predmeti pomorstvo, tehnika pomorske službe, varstvo pri delu in reševanje na morju ter s praktičnim poukom.
Konkretno:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Pomorstvo |
|