Izobraževalni program: FRIZER (ds)
ORGANIZACIJA IN EKONOMIKA OBRATOVALNIC
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
|
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
1. |
10 |
6 |
16 |
|
2. |
48 |
48 |
|
|
3. |
|
||
|
skupaj |
58 |
6 |
64 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci naj:
2. Letnik
|
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
|
Vajenci |
Vajenci |
||
|
Osnovni pojmi gospodarstva in prava |
|
Pridobijo sposobnost pravilne uporabe ekonomskih pojmov v pogovoru in pri pisnem komuniciranju. |
|
|
Oblike poslovne organiziranosti - ustanovitev podjetja in oblike podjetij |
|
Razvijajo samostojnost, iznajdljivost, informiranost. Znajo reševati problematiko storitvenih dejavnosti v domačem okolju. Si razvijejo sposobnosti, oceniti primerne situacije, ki so potrebne za ustanovitev podjetja. |
Seminarji. |
|
Produkcija kot tehnični in družbeni proces |
|
Na osnovi lastnih spoznanj o proučevanju praktičnih primerov iz domačega okolja razumejo pomen produkcije. Se urijo v strokovnem izrazoslovju in si razvijajo sposobnosti abstraktnega mišljenja. |
|
|
Ekonomika v frizerski stroki in frizerskem salonu |
|
Razvijajo gospodarnost. |
Seminarji. |
|
Osnovni pojmi računalništva |
|
Razvijajo samostojnost, iznajdljivost,razvijajo sposobnost uporabe računalnika. |
3. Letnik
|
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
|
Vajenci |
Vajenci |
||
|
Denar in denarni trg in borza |
|
Spoznajo, kako pomembno je biti danes fleksibilen. Spoznajo pomen varčevanja. |
Ogled Borze. |
|
Trg in trženje |
|
Spoznajo kako pomembno je biti kreativen, komunikativen, elastičen, in inovativen pri trženju. |
Ogled pravilno organizirane obratovalnice. |
|
Premoženje in viri premoženja |
|
Naučiti se morajo biti premišljeni pri najemanju kreditov in iznajdljivi pri iskanju razpoložljivih sredstev. |
|
|
Stalna sredstva |
|
Razvijejo čut odgovornosti do dela s stalnimi sredstvi. Spoznajo, kako pomembno je biti seznanjen s tehnološkim razvojem. |
|
|
Gibljiva sredstva |
|
Spoznati morajo potrebno po previdnosti pri nabavi in prodaji. |
|
|
Delo in delavci |
|
Pridobijo odgovornost do dela in do reševanja delovnih nalog. |
Obisk Zavoda za zaposlovanje. |
|
Prodobivanje in delitev celotnega prihodka |
|
Naučijo se biti gospodarni, spoznajo nujnost dolgoročnega zniževanja stroškov in potrebo po investiranju v podjetje. |
|
|
Stroški |
|
Pridobijo sposobnost logičnega mišljenja in sklepanja. Spoznajo pomen timskega dela v podjetju. Pridobijo si sposobnost reševanja problemov v različnih situacijah. |
Seminar. |
|
Ekonomski kazalci uspešnosti |
|
Postanejo ekonomični pri poslovnem odločanju. Pridobijo si samozavest in samozaupanje, saj znajo analizirati uspešnost svojega poslovanja. |
|
|
Davčni sistem |
|
Jasno in skladno interpretirajo poznavanje davčnega sistema. |
|
|
Zavarovanje |
|
Pridobijo si sposobnosti reševanja problemov v različnih situacijah. Poglobijo si zavest o pomenu zavarovanja. |
Obisk zavarovalnice. |
|
Poslovni sistem in funkcije |
|
Razložijo poslovni sistem in njegovo vlogo v okviru simuliranega podjetja. |
Seminarji. |
|
Organizacija dela |
|
Razumejo vrednote dela. |
Obisk podjetja. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Znanja tega predmeta se nadgrajujejo znanja naslednjih predmetov: družbena znanja, poslovna komunikacija, zdravstvena vzgoja in tehnologija frizerstva.
Konkretno:
|
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Zdravstvena vzgoja |
||
|
Poslovno komuniciranje |
||
|
Družbena znanja |
||
|
Tehnologija |
||