Izobraževalni program: TEKSTILNI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
DELOVNA PRAKSA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   96  | 
  
   96  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   
  | 
  
   96  | 
  
   96  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
|  
           Vsebine in informativni cilji  | 
        Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | |||
|  
           Priprava dela  | 
         
           Dijak  | 
         
           Dijak  | 
        ||||
|  
           Modelarnica in šablonerija  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvije čut za odgovorno delo in strokovno reševanje delovnih nalog. Pridobi sposobnost logičnega mišljenja in sklepanja.  | 
        ||||
|  
           Tehnična priprava dela  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Pridobi sposobnost organiziranja delovnih procesov in delovnih skupin. Pridobi čut za samoizobraževanje in strokovno izpopolnjevanje.  | 
         
           Vaje: poskusno normiranje.  | 
      |||
|  
           Tehnološki procesi izdelave oblačil  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           Krojenje  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Pridobi sposobnosti, potrebne za skupinsko delo in medsebojno komuniciranje. Razvije občutljiv in inovativen odnos do tehničnih novosti na svojem delovnem področju. Razvije sposobnost raziskovanja in reševanja konkretnih ter zahtevnejših problemov.  | 
        ||||
|  
           Šivanje  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Razvije sposobnosti za varno delo ob upoštevanju tehnoloških predpisov za posamezna delovna področja. Pridobi sposobnost reševanja problemov v različnih situacijah, še posebej ob napakah, okvarah oz. Prekinitvah delovnega procesa.  | 
        ||||
|  
           Dodelava  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Pridobi si ustrezen odnos do dela z likalnimi napravami. Razvije ustvarjalen in smotrn odnos do reševanja delovnih nalog. Zna pravilno reagirati tudi v konfliknih situacijah v delovni skupni.  | 
        ||||
|  
           Kontrola kakovosti  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Pridobi sposobnost reševanja problemov v različnih situacijah, še posebej ob napakah. Razvije ustvarjalen in smotrn odnos do reševanja delovnih nalog.  | 
        ||||
|  
           Skladiščenje  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvije čut odgovornosti do dela in do končnih izdelkov.  | 
        ||||
Znanje se preverja in ocenjuje s seminarsko nalogo s področja:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Oblikovanje in konstrukcija oblačil  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Organizacija dela  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija konfekcije  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Praktični pouk  | 
  
   | 
 
Delovna praksa se izvaja v podjetjih z ustreznimi kadri in tehnološko opremo. Podjetje kadrovsko in tehnološko zagotovi uresničitev vsebin iz kataloga znanj.