Izobraževalni program: TEKSTILNI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
OBLIKOVANJE IN KONSTRUKCIJA OBLAČIL
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   56  | 
  
   64  | 
  
   120  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   56  | 
  
   64  | 
  
   120  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
|  
           Vsebine in informativni cilji  | 
        Formativni cilji |  
           Socializacijski cilji  | 
        Posebnosti v izvedbi | |||
|  
           Uvod  | 
         
           Dijak  | 
         
           Dijak  | 
        ||||
|  
           
  | 
         
           
  | 
         
           Razvije sposobnost kritičnega mišljenja in vrednotenja.  | 
        ||||
|  
           Proporci človeškega telesa  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
        |||||
|  
           Funkcija oblačil in njihovo oblikovanje  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Pridobi sposobnost ustvarjalne uporabe znanja. Razvije sposobnost logičnega mišljenja.  | 
        ||||
|  
           Mere  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvije sposobnost prenašanja teoretičnega znanja na konkretne naloge.  | 
        ||||
|  
           Označevanje oblačil  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
  | 
        |||||
|  
           Konstrukcija krojev za ženska oblačila  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
 ženska jakna  | 
         
           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           Za reševanje problemov in delovnih nalog razvije racionalen odnos. Razvije čut za natančno in odgovorno delo. Pridobi sposobnost ustvarjalne uporabe znanja. Pridobi sposobnost ustvarjalne uporabe znanja.  | 
         
           Vaje: žensko krilo (5 vaj) 1. ravno krilo 2. razširjeno krilo 3. krilo z gubami 4. modno krilo Dijak vaje izdela kot program v merilu1:4. 5. žensko krilo po meri Vsak dijak izdela kroj v merilu 1:1 Vaje: ženske hlače (2 vaji) 1. ženske hlače z gubicami in žepi; dijak vajo izdela kot program v merilu 1:4 2. modeliranje žepov v merilu 1:1 izdela kroj za žepe. Vaje: ženska bluza (3 aje) 1. ženska bluza z všitki 2. ženska modna bluza Vaji izdela kot program v merilu 1:4. 3. osnovni kroj za žensko bluzo z všitki; osnovni kroj izdela v merilu 1:1  | 
      |||
|  
           Vaje: ženska obleka ( 3 vaje) 1. ženska obleka 2. različice šivov na ženski obleki Dijak vajo izdela v merilu 1:4 kot program. 3. ženska obleka po meri; izdela kroj v merilu 1:1 Vaje: ženska jakna (1 vaja) 1. 1.Ženska jakna z deljenim rokavom; dijak vajo izdela v merilu 1:4 kot program  | 
      ||||||
|  
           Ovratniki  | 
         
           
  | 
         
           Razvije pozitiven odnos do modnih novosti.  | 
         
           Vaje: ovratniki (2 vaji) 1. ovratniki; vajo izdela v merilu kot del programa. 2. ovratniki; izdela kroje za tri različne ovratnike v merilu 1:1  | 
      |||
|  
           Rokavi  | 
         
           
  | 
         
           Vaje: rokavi (2 vaji) 1. rokavi; vajo izdela v merilu 1:4 kot program 2. rokavi; za tri različne rokave izdela kroje v merilu 1:1  | 
      ||||
|  
           Konstrukcija krojev za moška oblačila  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvije sposobnost prenašanja znanja na konkretne naloge. Razvije čut za natančno in odgovorno delo.  | 
         
           Vaje: moške hlače (1 vaja) 1. moške hlače z gubicami;.dijak vajo izdela v merilu 1:4 kot program  | 
      |||
|  
           Vaje: moška srajca (1 vaja) 1. moška klasična srajca; vajo izdela kot program v merilu 1:4  | 
      ||||||
|  
           Gradiranje  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Usposobi se za samostojno reševanje problemov. Za reševanje problemov in delovnih nalog razvije racionalen odnos.  | 
         
           Vaje: gradiranje (5 vaj) 1. gradiranje ravnega krila; dijak vajo izdela v merilu 1:4 za program 2. gradiranje ženskega krila; kroj za žensko krilo poveča ali zmanjša v merilu 1:1. 3. gradiranje ženske bluze 4. gradiranje moških hlač; vaji izdela kot del programa v merilu1:4  | 
      |||
Znanje se preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Tehnologija konfekcije  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Praktični pouk Delovna praksa  | 
  
   |