Izobraževalni program: EKONOMSKI TEHNIK
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, 17. 12. 2002
Na izpitu ocenjujemo:
Glejte »Navodila za pripravo in izvedbo 4. Izpitne enote«. Pripravil CPI.
Seminarska naloga. Osnovni namen seminarske naloge je, da kandidat širše in globlje obravnava določeno strokovno področje. S seminarsko nalogo mora kandidat pokazati določeno raven teoretskega in praktičnega znanja ter sposobnost samostojne uporabe strokovnih virov pri obravnavi teme.
Projektna naloga je samostojna obravnava določenega problema po načrtovanih postopkih (informiranje, načrtovanje, odločitev, izvedba, kontrola, vrednotenje). Projektno nalogo kandidat izdeluje po načrtu, ki ga uskladi z mentorjem.
Obseg in vsebina zagovora sta predvsem vezani na posamezne izpitne naloge.
VSEBINE |
ZNANJA |
Kandidat |
|
Plačilni promet |
|
Stroški in poslovni izid |
|
Sistematizacija blaga |
|
Embalaža in pakiranje |
|
Živila, agrokemični proizvodi, pralna in čistilna sredstva, polimeri, tekstil, usnje, Krzno, tehnično področje |
|
Sprejem, odprava pošIljk |
|
Prevzem sklepov |
|
Priprava pošiljk za vročitev, dostava pošiljk in izročitev |
|
Poizvedovanje in odgovornost za poštne pošiljke |
|
Sprejemne pisarne in odpravništva, evidentiranje in shranjevanje dokumentarnega gradiva |
|
Delo tajnice |
|
Prebivalstvo |
|
Gospodinjstvo |
|
Podjetja |
|
Denar in kredit |
|
Trg in tržni mehanizem |
|
Lastninska pravica |
|
Služnost |
|
Zastavna pravica |
|
Odškodninska obveznost |
|
Prodajna pogodba |
|
Darilna pogodba |
|
Seminarska (projektna) naloga se izdeluje samostojno v šolskem letu, v katerem se opravlja poklicna matura. S pisnim sklepom izpitnega odbora se med ostalim opredeli začetek, dokončanje in rok oddaje naloge. Zagovor se opravi v rednih rokih za poklicno maturo po sprejetem razporedu izpitov.
Metodološki postopek zgradbe naloge je opisan v navodilih.
Kriteriji za ocenjevanje seminarske (projektne) naloge PRIMEROMA
Kriteriji |
Deleži |
|
1. |
načrtovanje obravnavane teme |
20% |
2. |
izbira in uporaba ustreznih metod dela |
10% |
3. |
analiziranje, interpretiranje in vrednotenje rezultatov dejstev in podatkov |
40% |
4. |
predstavitev obravnavanega problema v jezikovno ustrezni obliki |
10% |
5. |
zagovor |
20% |
SKUPAJ |
100% |
Pri dogovoru o točkovnem vrednotenju izpitnih nalog se mora skupna točkovna vrednost pretvoriti v predpisano ocenjevalno lestvico, ki je petstopenjska in obsega ocene od odlično (5) do nezadostno (1) PRIMEROMA:
odlično (5) |
100 do 89 točk |
dosežek, ki nadpovprečno zadovoljuje postavljene zahteve, |
|
prav dobro (4) |
od 88 do 76 točk, |
dosežek, ki v celoti zadovoljuje postavljene zahteve, |
|
dobro (3) |
od 75 do 63 točk, |
dosežek, ki v splošnem zadovoljuje postavljene zahteve, |
|
zadostno (2) |
od 62 do 50 točk, |
dosežek, ki kaže na pomanjkljivosti, vendar še zadovoljuje postavljene zahteve, |
|
nezadostno (1) |
49 ali manj točk, |
dosežek, ki ne zadovoljuje postavljenih zahtev in kaže na pomanjkljivo temeljno znanje. |